-29. Who are you?

739 46 7
                                    

Elisavet's POV

Το κουδούνι χτύπησε. Άνοιξε η Αγλαΐα.

Αγ: Επ... Στέλιο πέρνα μέσα θέλουμε να μιλήσουμε!

Σ: Οκ, αλλά τι θέλετε να πούμε στις 9 το βράδυ? (Είπε καθώς κάθισε στην καρέκλα δίπλα στην Ελισάβετ, Ωραία τι σχέδιο ξεκίνησε κανονικά)

Ε: Να Στέλιο, ξέρεις... (είπα και σηκώθηκα πηγαίνοντας πίσω από την καρέκλα όπου καθόταν) θέλουμε να... (δεν ολοκλήρωσα επιασα το σκοινί απ' το τραπέζι και με την υπέρ ταχύτητα μου τον έδεσα στην καρέκλα)

Αν: Τα ξέρουμε όλα!

Ο "Στέλιος" ο οποίος ξεδέθηκε με έναν μαγικό τρόπο από την καρέκλα.

Αγ: WTF?

Σ: Εσείς Δεν είπατε πως τα ξέρετε όλα?

Ε: Ναι αλλά δεν ξέραμε πως απέκτησες δυνάμεις!

Σ: Πάντα είχα και το ξέρατε!

Μ: ώπα, ώπα γιατί μπερδεύτηκα. Έχεις εσύ δυνάμεις?

Σ: Ναι... τι έχει, Αλτσχάιμερ?

Αγ: Επειδή Δεν θα συνεννοηθούμε κάτσε να σου πούμε τι ξέρουμε και τι από αυτά είναι σωστό.

Σ: Είστε ηλίθιες ούτε ένα καταστροφικό σχέδιο Δεν μπορούμε να εκτελέσουμε με εσάς. Άντε πείτε τώρα!

Αν: Δεν θα σχολιάσω! Εμείς νομίζουμε πως ο Γιώργος σε πήρε με το μέρος του και πως μας κατασκοπεύεις.

Σ: Εεε? Ναι, Ναι αυτό είναι!

Αν: τώρα μας έπεισες. Λεγε ρε Ποιος είσαι και τι θες!

Αγ: Ρε βλάκα Γιώργο εσύ είσαι?

Γ (Γιώργος, το σωστό): Όχι και βλάκας μωρό μου!

Αγ: Σου έχω πει να μη με λες έτσι!

Ε: Και επιπλέον, το ΜΟΥ να το κανείς στο Λιβάδι όπου βόσκεις, Μοσχάρι! (Και καθώς ολόκληρη να τη σπόντα μου η Μαρία μου έριξε ένα βλέμμα σαν να λέει "όχι τώρα αυτά" αλλά Ευτυχώς με έσωσε η Αναστασία)

Αν: Πάντως ήταν καλό! Τώρα ξέρνα 'τα όλα!

Γ: Δεν είμαι ηλίθιος, (τώρα πια είχε πάρει την κανονική του μορφή) μπορώ να σας κάνω μάγια!

Ε: Και εμείς μπορούμε! Σιγά το πράγμα!

Γ: Είστε πολύ ανόητες εάν νομίζετε ότι θα με σταματήσετε!

(Είπε και με ένα κλικ του δακτύλου του Είχε εξαφανιστεί)

Ήμασταν όλες αφωνες . Δεν μπορούσαμε να το διαχειριστούμε όλο αυτό που συναιβει. Έπρεπε να δράσουμε γιατί τα πράγματα ήταν πολύ σοβαρά αυτή τη φορά!

Irresistible (Fan Fiction - One Direction)Where stories live. Discover now