SCORPIUS
„No tak pohni si!" hučal som do Ala.„Upokoj sa bro, noc je ešte mladá." on sa nikdy nikam neponáhľal, síce to ani ja ale keď sa jednalo o bary, rád som si vyberal z čerstvého mäska.„Uvedomuješ si že je prvý deň školy a my sme mimo?" opýtal sa ma keď už sme sedeli ožratý, obklopený poriadnymi ženami v nejakom muklovskom bare v Londýne. Na názov si nespomeniem ani keby neviem ako chcem.„Tak sa mi to páči." priznal som a zdvihol svoj pohár ďalšieho Hennessy.„Na nás, milovníkov žien,alkoholu a sexu!" predniesol Al a ja som nadšene musel súhlasiť. „Na nás!" pripili sme si a potom znova a znova a znova.„Chcelo by to trochu uvoľniť." usúdil som keď prítomnosť všetkých tých blbiek v kombinácii s alkoholom začala účinkovať, nehrozilo aby Al nesúhlasil. Obzeral som čo mi táto noc ponúka bolo mi jasné že si môžem vyberať ktorúkoľvek, nikdy žiadna nepovedala nie a ani nepovie. Som proste dokonalý. Po chvíli som ju našiel, dobrý zadok, ani vysoká ani malá, výrazné krivky, plné pery, krátke červené vlasy po plecia..fajn tie mohli byť dlhšie ale inak je dobrá. Nemám najmenšie tušenie kedy sme sa dotrepali na izbu v slizoline. Vlastne posledné čo si pamätám bolo ako mňa a Ala trepali naši spolužiaci Zabiny a Nott do skrinky zmiznutia u Borgina a Burku.
„Serieme na to?" zavrčal Al z vedľajšej postele pravdepodobne druhé ráno, ani neviem či som ešte žil alebo som už bol mŕtvy ale bolo mi že kurva zle.„Kto pôjde tentokrát za Pomfreyovou?" „Na mňa ani nemysli posledne keď som tam šiel boli tam tri moje bývalky, počuješ TRI!" vykríkol povedal by som až vyľakane Al.„Sráč." zasmial som sa.„Mne vravíš sráč? Ja sa nebojím vlastnej sestry."„Moja sestra a tá tvoja sú celkom odlišné to nemôžeš porovnávať." ohradil som sa vážne no jeho to pobavilo.„A to už prečo?"nechápem ako sa mohol opýtať takú hovadinu.„Tvoja sestra je stelesnením všetkého satanského, radšej by som zapredal dušu diablovi ako jej aj to myslím že by vlastne vyšlo narovnako."„Všetci okrem teba majú iný názor."„Lebo vidia jednu poriadnu sukňu na celej škole tak im z toho stojí celý rok až po astronomickú vežu."„Hej len pokojne." snažil sa ma krotiť lebo nechýbalo aby som sa zase rozčúlil kvôli tej istej osobe ako vždy, malej Potterovej. Och, ako ja ju nenávidím.„Dobrú." povedal Al až príliš energicky a to aby išiel spať.„A čo s tými ospravedlnenkami?...Potter netvár a že spíš! Severus! Pojeb sa kretén." zavrčal som naštvane lebo to urobil naschvál aby náhodou nestretol nejakú z tých cundier. Veď čo už by mu len tie urobili? Hodili opätky? Ja nemám potrebu sa im vyhýbať keď si to chcem u nich vyžehliť aby som mal pokoj aj tak si užijem hlavne ja, štetky čo by tie neurobili aby som bol šťastný.„Madam Pomfreyová?" zakričal som keď som vošiel do nemocničného krídla, pravdaže som neklopal s takými vecami sa nikdy nezaťažujem. Išiel som zaklopať na jej kabinet keď som počul buchot dverí.„Koho to tu máme." uchechtol som sa keď som zbadal vojsť tú zmiju. Nemusel som ani zisťovať prečo je tu oči o tom hovorili svoje, zdá sa že ani ju včera alkohol neobišiel.„Peroxidového magora žeby?" Suka. „A ja že ryšavú štetku."„Okamžite s tým prestaňte lebo nedostanete nič!" och, tá stará korytnačka musela vybehnúť práve teraz.„Netvárte sa tak , obaja ste tu z jediného dôvodu a to po ospravedlnenky, nemyslite si po minulom roku už nemám toho akurát dosť, nebudem vám ich podpisovať každý druhý deň ak niečo chcete odrobíte si to, inak pôjdem rovno za riaditeľkou!" Nech zas nepreháňa každý druhý deň to nebol aj keď hej tak väčšinou len na prvú jednu alebo dve hodiny a okrem toho ja som chodil len pár krát veď som sa striedal s Albusom.„Tu máte a v piatok vás očakávam o 8, neopovážte sa meškať lebo tu ostanete do rána." podala nám obom pečiatky, mne dve, sama už dobre vedela že nejdem len sám za seba..„V piatok už niečo mám." reagoval som okamžite. „No tak to vyzerá že budete mať poriadne nabitý program pán Malfoy. Prajem pekný deň." odbila ma z fleku a zmizla v kabinet.„Dúfam že si spokojná." vyletel som na ryšavku mrzuto.„O čom to trepeš ty si začal." bránila sa, aké zlaté ale neúčínné.„Prvá si nadávala ty!"„Lebo si sa ozval!"„VON!" skríkla Pomfreyová a my sme okamžite vypadli z krídla.„Ak kvôli tebe zmeškám svoju vlastnú párty tak..."„Tak čo?" prerušila ma výhražne, musím uznať že niekedy človek nevie čo od nej má čakať.„Toto bude pre teba dlhý rok Potterová." zasyčal som pomedzi zuby.„Nesťažujem sa, čím dlhšie ťa budem ničiť tým lepšie." zaškerila sa, stáli sme od seba minimálne vzdialený, na sekundu sa pozrela nižšie a určite zbadala že držím pevne prútik. Chýbala jediná veta a nemal som problém je ukázať kto tu velí.„Jediný kto tu niekoho zničí budem ja teba a to kúsok po kúsku až z teba neostane nič viac ako obyčajná troska..." akože som sa zamyslel ale nad týmto nepotrebujem rozmýšľať to už viem dávno „...aj keď to už dávno si, povedz Potterová ako hlboko si už klesla keď ťa mal aj Dolohov?" rozosmial som sa znechutene, síce je to v pohde chalan ale pustiť si ho do nohavičiek môž elen fakt tá čo ho vidí prvý krát a nič o ňom nevie. javne ju to vyprovokovala keďže ma odstrčila ku stene a pod krk mi dala prútik. Vzhľadom k tomu ako ju poznám mi to nebolo všetko jedno ale nedal som to najavo.„Varujem ťa Malfoy nemáš ani tušenie s kým si si začal."„Ja zato veľmi dobre viem kto to s tebou skončí ale tak že na to nikdy nezabudneš." zavrčal som jej do ksichtu. Chcel som ju vyprovokovať, bol som zvedavý na čo sa zmôže keď je v podstate v menšej výhode lebo môj prútik bol stále vo vrecku hábitu.„Scorpius?" ozvalo sa za mnou. Mal som chuť rovno skočiť z astronomickej veže keď som zbadal sivé oči mojej sestry. „Pusti ma ty suka." zašepkal som výhražne, tak aby to počula len ona.„Čo ak nie?" zaškerila som sa, prebodával som ju pohľadom ale z jej očí som dokázal vyčítať že vie veľmi dobre že pred ségrou neurobím nič..„Nechceš aby sestrička uvidela čo má naozaj za brata?"„Za toto budeš plakať Potterová." odstrčil som ju nechcel som ju mať v blízkosti už ani o sekundu dlhšie, kiež by už som nemusel nikdy. Chytil som sestru okolo pliec a čo najrýchlejšie som chcem od NEJ! vypadnúť. „Čo to medzi sebou vy dvaja máte?" opýtala sa ma sestra keď sme boli už dostatočne ďaleko od tej prašivej suky.„Neviem o čom hovoríš."„Veľmi dobre vieš Scorp prečo tak nenávidíš Lily Potterovú?" zastavila a prekrížila ruky na hrudi.„To nie je tvoja vec krpec a teraz poď nemám na teba celý deň." odbil som ju a kráčal preč, ako som predpokladal po chvíli ma dobehla.„Vieš o tom že aj mama s ockom sa kedysi hádali?"„Cissy povedal som že stačí." neovládol som sa a zhúkol som po nej. Môžem ojebať celú zasranú Potterovú čím skôr prejde tento rok tým skôr ju už nebudem musieť nikdy vidieť, sopľaňu nepodarenú. Musel som ísť Cissy ukázať hrad ako som jej sľúbil. Keď som večer prišiel na izbu môj najlepší kamarát mi hneď zlepšil náladu akonáhle mi oznámil, že zohnal gram trávy. Aspoň pekný večer keď už celý deň stál za prd.