Bitka

2.6K 146 2
                                    

LILY

Za dva dni sa mi s tým bastardom podarilo povadiť ešte presne 7 krát. Nebyť tých prekliatych profesorov mohli sme si to vybaviť raz a navždy, aj keď pri nás nemá šancu to skončiť nikdy. Bola niečo pred 8 takže som sa pomaly mala zdekovať ku Pomfreyovej. Bola som už totiž prichystaná na párty a nemala som v najmenšom pláne zdržať sa tam dlhšie ako polhodinu. Posledný krát som sa pozrela do zrkadla, obtiahnuté čierne šaty pod zadok na ramienka s výstrihom do V, v ktorom skvele vynikli moje ženské prednosti, čierne silónky, vysoké čierne čižmy pod kolená na dostatočne veľkom opätku aby som sním mohla prebodnúť Malfoya keď ma naserie, na mne presne sedeli, jedným slovom som bola jednoducho dokonalá. Sama nad sebou som sa musela pousmiať ,pretože som bola naozaj nadmieru spokojná. Do malej listovej kabelky cez rameno, som si hodila oheň, cigarety a peňaženku(vlastne ani neviem načo, neskôr som zistila že to bola najrozumnejšia vec toho dňa). Keď som prišla pred nemocničné krídlo Malfoy už sedel na schodoch. „Aké nečakané že ideš neskoro." odvrkol si. „Dve minúty." zasyčala som pri pohľade na moje rolexky, ktoré som dostala od jedného ex asi pred rokom.„Mohla si pokojne aj viac čím menej času s tebou je mi ako požehnaním." aj by som mu niečo odbila a tak by to pokračovalo až by z toho vznikla hádka ale dvere sa otvorili a Pomfreyka nás pustila dnu. Odviedla nás do zadnej časti, prisahám že som nepočula o nikom kto by tam kedy bol. Bol to sklad, veľký asi ako moja izba v chrabromile môžno menší. „Nečakajte že sa budem hrať na upratovačku, neviem čo si o mne akože myslíte." vybehla som na ňu keď som uvidela ten prach a bordel. „Ó, slečna Potterová verte že ani nechcete vedieť čo si o vás myslím." odbila ma podráždene. Malfoy sa posmešne zaškeril načo som ho prebodávala pohľadom. „Môžete začať času máte požehnane, ak sa niekam ponáhľate vaša smola dobrú noc." nemali sme možnosť čokoľvek povedať a už bola preč. „Tak to ani náhodou." zamračila som sa a mala som v pláne okamžite vypadnúť. „Nie...nie, nie, nie! KURVA!" zvrieskla som keď dvere nešli otvoriť. „Tá stará bosorka nás tu zamkla!" otočila som sa na Malfoya. Asi 10 minút sme sa snažili ich vylomiť, vypáčiť a vykopnúť no nič nepomáhalo, akoby nestačilo že tam musím byť zamknutá práve s ním. Pomaly ale isto mi došlo, že nás nepustí skôr ako to upraceme.

SCORPIUS

Mal som stráviť celú noc s ňou v tom prekliatom sklade plnom starých sračiek. Za ten čas čo ona už triedila staré kraviny, márne som sa snažil vylomiť tie skurvené pláty dreva. Ako mohli tak držať? „Ak ti to ešte nedošlo nepustí nás skôr než..." „Drž hubu Potterová nebudem tu s tebou trčať zatiaľ čo je moja párty v plnom prúde!" zhúkol som po nej. „Nemuseli by sme tu byť keby si si sa občas ovládal."„To hovorí niekto kto ma napadol?" ohradil som sa.„Ešte ťa len môžem Malfoy!"„Toto je presný dôvod prečo sme dnes tu!" vykríkol som rovnako ako ona. „Kretén!" „Suka!" „Choď si za svojimi kurvami!" „Keby som chodil za kurvami idem za tebou!" zarazila sa, ale hneď nahodila vraždiaci výraz.„To odvoláš!" zavrčala cez zuby.„Skús ma donútiť." zaškeril som sa vyzývavo.„Si obyčajný sebecký aristokratický bastard!"„Hnusíš sa mi ty malá humusáčka!"„Kto ti je humusáčka ty nechutný smrťožrút!"„AKO SA OPOVAŽUJEŠ!" tak toto už prehnala.„POJEB SA!" skríkla a vytiahla prútik. No to nie. Priskočil som k nej a snažil sa jej ho vytrhnúť z ruky.„ČO SI TO DOVOĽUJEŠ!?" kričala pustila prútik a dala mi facku. Trafila presne líce a nie slabo.„Ty malá štetka." zasyčal som. Rozbehla sa a doslova ma nabrala, nečakal som to tak som ledva udržal rovnováhu. Chytil som ju kolo pása a snažil sa odtrhnúť od seba. Podkopla mi nohu čím som sa podkol o nejakú skrinku ona sa snažila zachytiť ale na papieroch sa jej šmykla ruka a obaja sme sa strieskali na zem. Rýchlo som sa zvalil na ňu, skopla ma zo seba do kopy harabúrd. Hneď som vstal a strčil ju,spadla do skrinky, znej vypadli veci rovno na ňu. Okamžite sa postavila, vrazila mi päsťou do brucha a potom znova, môžem osrať že je dievča vrátil som jej to. Bili sme sa tak že sme rozbili skoro celú miestnosť. Potom chytila, čo ja viem čo to bolo nejaká váza asi a plnou silou, ešte aj na očiach jej bolo vidieť ako sa v tom vyžíva, ma udrela do tváre. Nepamätám kedy ma niekto niekedy tak najebal ako ona. Z nosa mi prúdom začala tiecť krv. Nesral som sa a rovno som jej jednu trafil päsťou. Neustála to a spadla ,na stolík a z neho aj so všetkými vecami čo na ňom boli, na zem. Medzi nimi aj presýpacie hodiny, ktoré keď spadli, rozbili sa a po sklade sa rozvíril piesok z nich. Tlaková vlna ma odhodila do steny, po ktorej som sa zošuchol na zem. Cez piesok nebolo vidieť nič, hneď som stratil vedomie.

Dokonalý (Ne)priateliaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin