18. Min Yoongi

2.3K 257 103
                                    

AsyaSoo127

Yoongi menunggu tiga kawan baiknya di ruang tamu. Rakan-rakannya kalau disuruh bersiap bukan main lama mengalahkan perempuan. Bagi menghilangkan rasa bosan, Yoongi mengeluarkan phonenya. Aplikasi Instagram di tekan.

Dia menekan pula butang kamera dan mengambil gambar selfie. Caption ditulis bersertakan hashtag. Setelah siap segala ucapan, Yoongi kembali memeriksa gambarnya yang perfect yang diambil dengan sekali cuba itu.

Hmm... No wonder lah followers bederet. Muka comel + kacak + swag + gummy smile. Yoongi tersenyum sendirian.

Kenapalah dia dilahirkan kacak? Penat sungguh dilahirkan dengan rupa kacak. Kadangkala teringin juga dia menjadi normal. Aigooo... dugaan orang kacak.

Yoongi tersenyum lebih lebar. Kata-kata hatinya sebentar tadi memang tepat. Kerana itulah dia menyayangi diri sendiri. Love yourself , love myself , peace.

Tanpa berlengah -walaupun dia punya lama berlengah tadi- Yoongi menekan punat post. (wujud ke? Dah lama x bukak ig. HAHAHA)
>>>>>>>>>
@swagMINgenius

♡1298 likesswagMINgenius  nak hangout dengan budak2 sewel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

♡1298 likes
swagMINgenius  nak hangout dengan budak2 sewel. Moga x de yg terpikat dengan habang yoongi. Almaklum aku hanya menanti yang satu. Hmm nak tanya... ada sapa2 teringin nak jadi yg "satu" tu? HAHAHA.

#Yoongiswag
#Yoongihensem
#Yoonginakkeluarjejalannganorgsewel
#MohonjatuhcintadenganYoongi
#Manakawan2sewel
#Akubosantunggukawanbersiapserupamaknyah
#SesiapahiburkanYoongi

View 100 comments

Wife_Yoongeh darling... yg satu tuh disini.. 💕

Strawberi99Manja awww so cute oppa💕❤💕❤💕

YeonGi_97 hahah.. nama kita hampir sama... adakah ini jodoh?? Katakan ya. ❤💋

LipsANDHips wow hensemnya. Nak jadi boyfriend kita tak? 💕

BakalIsteriSajat weh cutenyer kau. Tapi cute lagi my future hubby. HAHAHAHAH.

CucurUdangBoek Berminat dengan cucur udang? Kami tawarkan yg terbaik buat anda seorang sahaja. Beli 1 percuma 2. Beli 2 percuma 1. Jika berminat boleh follow account dulu lepastu promote lepastu like previous post lepastu komen lepastu baru order. Selagi x buat semua tu x dibenarkan order. Ingat. Tawaran berharga buat anda seorang.

HatersCucurUdang CucurUdangBoek  nak promote pergi jauh2 lah. Aku perati je kau... semua komen ada nama kau... "tawaran berharga buat anda seorang" hak tuih! Semua komen kau ayat sama je... berharga konon... dahlah cucur rasa masam.. x de udang pulak tuh... 👎👎👎

(C) Spring Day BTS 17Where stories live. Discover now