Ten dzień nadszedł. Ten wyczekiwany przez 10 miesięcy dzień nareszcie nastał i powinien być bardzo szczęśliwym dniem, ale nie był taki ani dla Luke'a Hemmingsa, ani dla Michaela Clifforda, ani nawet dla Ashtona Irwina. Uczniowie jeszcze nie ochłonęli po szokującej wiadomości, po bijatyce i po wielkim wyjściu z szafy przez Michaela Clifforda. Nic już nie było jak wcześniej. Ale ostatnia klasa miała po raz ostatni wejść na teren szkoły, żeby raz na zawsze pożegnać się z nauczycielami i resztą uczniów. Potem przecież wszystko powinno wrócić do normy. Bez bloga, bez dotychczasowego kapitana drużyny i bez najlepszego korepetytora z matematyki, o jakim słyszał świat. No może nie świat, ale na pewno ta jedna placówka edukacyjna.
Luke nie zmrużył oka przez całą noc. Stresował się jak nigdy dotąd. Miał kilka rzeczy do zrobienia i sam nie wiedział, jak się za to zabrać. Przecież to mogło zmienić wiele.
W szkole był dwadzieścia minut przed rozpoczęciem całej ceremonii i żałował niemal od razu, bo czuł na sobie wzrok wszystkich, którzy już pojawili się w szkole. Wcześniej był popularny, ale teraz nie było osoby, która zajmowałaby się czymś innym, niż patrzenie na niego. Westchnął i oparł się o ścianę, wyciągając telefon z kieszeni spodni. Nawet głupie gry wdawały się teraz być bardzo ciekawe. Chciał napisać do Ashtona i dowiedzieć się, o której będzie, ale nie wiedział, czy mu wypada. Najpierw musiał przecież przeprosić. Ale to nie była najbardziej istotna rzecz. Ważniejsza była rozmowa z Michaelem. I właśnie wtedy go zobaczył. Wszedł do szkoły jak zwykle łamiąc wszystkie zasady dotyczące stroju, ale nie to najbardziej rzucało się w oczy. Chodziło o włosy. Włosy, które już od dawna były niebieskie, teraz miały intensywny różowy kolor. I Luke nie rozumiał, jakim cudem może to wyglądać tak dobrze.
Mike minął Hemmingsa nawet nie patrząc w jego stronę. Szedł z tym swoim typowym uśmiechem, kierując się jak zwykle do automatu z napojami. Luke chciał ruszyć za nim, ale wtedy zobaczył Ashtona. Wyglądał bardzo źle. Ta sprawa jednak musiała zostać wyjaśniona jako pierwsza.
CZYTASZ
iwasfirst.com | muke
Fanficpublikuję to od nowa, trochę poprawiałam luke prowadził popularnego bloga o swojej szkole, ale michaelowi nie podobał się wpis, który go dotyczył. hemmings postanowił się trochę zabawić i dał mu wyzwanie. jeśli mike wypełni zadanie, luke usunie wsz...