Luke Hemmings przestał kochać Michaela Clifforda.
Nareszcie mógł to przyznać — ruszył na przód. Otrząsnął się po wydarzeniach sprzed prawie roku. Stworzył szczęśliwy związek i miał nadzieję, że już zawsze tak będzie. Nie potrzebował wcale Mike'a. Miał Troye'a. Wszystko wydawało się być na swoim miejscu na świecie i zdecydowanie mu to odpowiadało. Kochał życie.
Michael Clifford przestał kochać Luke'a Hemmingsa.
Wyjechał do San Francisco i zaczął studiować. Nie wracał już na iwastfirst.com, żeby poczytać stare wpisy, jak to robił jeszcze przez kilka miesięcy po wyjeździe. Starał się żyć szczęśliwie. Miał nowych znajomych, pracę, a nawet dziewczynę. Pragnął, żeby już zawsze tak zostało.
Ta dwójka ludzi nie znaczyła już dla siebie nic. Przeszli razem przez przyjaźń, miłość, nienawiść i skończyli na obojętności. Na najgorszym z tych uczuć. Czy tak miało pozostać już na zawsze? Kto wie. Może ich przeznaczeniem było, aby jeszcze kiedyś się spotkać. Tylko czy możliwe, żeby jeszcze kiedykolwiek coś do siebie poczuli? Może kiedyś się przekonają.
KONIEC
druga część - flowers - już za chwilę dostępna na moim profilu
okej, skończyliśmy to. dotrwaliśmy razem do końca iwasfirst. kiedy je zaczynałam nie miałam pojęcia w jaki sposób może się potoczyć. ostatnie kilka rozdziałów to wynik mojej bardzo spontanicznej decyzji.
finalnie nie jestem do końca zadowolona z efektu, ale wiem, że mogło być gorzej. wystarczy zajrzeć na mój poprzedni profil i ff które miało tyle tysięcy wyświetleń, a po prostu było beznadziejne.
dziękuję, że byliście ze mną przez ten czas i wytrwaliście do końca. mam nadzieję, że zabierzecie się za drugą część, bo z niej zdecydowanie jestem bardziej zadowolona jak do tej pory, a trochę już napisałam.
miłego dnia/wieczora/nocy/życia i pamiętajcie o piciu wody.
po raz ostatni - Julia
CZYTASZ
iwasfirst.com | muke
Fanfikcepublikuję to od nowa, trochę poprawiałam luke prowadził popularnego bloga o swojej szkole, ale michaelowi nie podobał się wpis, który go dotyczył. hemmings postanowił się trochę zabawić i dał mu wyzwanie. jeśli mike wypełni zadanie, luke usunie wsz...