- Povuci ponudu za tender ili ću . . .
- Ti ćeš šta Filipe? Nećeš ti ništa uraditi – dosta mi je ovog kretena, prevršio je svaku meru.
- Mi smo godinama zaiteresovani za . . .
- Ne interesuje me, ja želim taj posao i dobiću ga – ne želim da gubim svoje vreme na njega.
- Zameraš se pogrešnim ljudima, Turčine.
Zastanem i udahnem duboko, ne stidim se svog nadimka jer to sam ja turčin, poreklo mi je tursko i ne stidim se toga, jeste da ceo svoj život živim u Srbiji ali moj otac se potrudio da znam odakle sam.
- Da li mi pretiš?
- Ja nemam razloga da ti pretim ali ljudi za koje radim . . . pronaći će tvoju najslabiju tačku i iskoristiće je. Na kraju ćeš ti njih moliti da preuzmu posao.
Ovo me je nasmejalo. Ja da molim?
- Da li znaš kako me zovu?
- Turčin.
- Ne, zovu me Crni Turčin, jel znaš zašto? Zato što mi je duša crna. Prenesi svojim šefovima da ja nemam slabe tačko a ukoliko se neko od njih odvaži da mi preti rado ću im pokazati kako sam zaradio nadimak – izvučem cigaretu i zapalim je.
Osećaj je tako dobar.
- Briši, stiže mi ručak – pogledam u konobara koji nosi hranu i isključim potrčka iz daljeg razgovora.
- Gospodine imate paket u vašoj kancelariji – sekretarica me obavesti.
- Još nešto?
- Zvala je vaša majka da vas podseti da je večeras posebno veče.
- U redu – posebno veče. Sigurno je dovukla neku „savršenu ženu za mene" iz Turske. Ne znam kako da joj utuvim u glavu da ovo nije Turska, da me ona neće oženiti i da me boli uvo za devojke koje dovodi.
Ugledam kutiju i zainteresujem se. Otvorim je i ugledam plavi automobil, igračka. Ovo je čudno. Podignem automobil i ugledam sliku nekog malog dečaka. Okrenem je.
Mateja Samardžić.
Starost: šest godine.
Majka: Nikolija Samardžić.
Otac: Sinan Egemen.
Trenutna adresa: Kidnapovan.
Za nekog ko preti svima trebalo je bolje da zaštitiš svog sina. Povuci ponudu za tender ako želiš da dete preživi.
- Šta? Nikolija . . . Moj sin – ovo nije moguće. Ja nemam sina.
- Gospodine imate posetu.
Besno se okrenem ka sekretarici.
- Nisam tu!
- Za mene jesi – prepoznam glas i ugledam Nikoliju. Moju Nikoliju, jedinu ženu koja je otišla od mene.
Priča će ići redovno.
YOU ARE READING
Moj izbor 🔚
RomanceNikolija je napustila svoju porodicu, prijatelje i njega. Pobegla je glavom bez obzira kada je saznala kakav je zapravo otac deteta koje će roditi. Proklela je svoju sudbinu i njega. Zaboravila je na svoje srce i posvetila se odgajanju svog sina. Al...