- Jel ovaj put zaista idemo na večeru? – zezam Majkla.
- Zaista.
- Ne moraš dva puta da me prosiš, udaću se za tebe.
- Hoćeš a? – ljubi me.
- Hoću.
- Ovaj put zaista idemo na poslovnu večeru.
- U redu, verujem ti.
Nakon još jednog poljubca napokon smo krenuli.
- Treba da preuzmemo jedan slučaj starateljstva, majka je pobegla u inostranstvo sa detetom i ne dozvoljava ocu da ga viđa, večeraćemo sa ocem.
- U redu.
- Odbio bih ali prijatelj prijatelja.
- Razumem, ne moraš da mi objašnjavaš.
- Stiv Diks – Majkl se obraća hostesi.
- Čekaju vas.
Pratili smo hostesu i kad nas je dovela do stola umalo se nisam šlogirala.
- Mora da me zezaš.
- Nikolija – Sinan mi se obraća onim njegovim mračnim glasom. Živ je. To je on, smršao je ali je on. Onda sam ugledala njegovu majku i dobila sam poriv da je ubijem. Želim oboje da ubijem. Svo vreme je živ? Sinan.
- Nikol? – Majkl me pogleda upitno i trepnem nekoliko puta. Sranje.
- Jesi li dobro?
- Ja . . .
- Nećeš da nas upoznaš? – Sinan mi uputi onaj svoj poluosmeh, želi da pokaže Majklu svoj značaj.
- Majkle upoznaj Sinana, mrtvog oca mog sina i njegovu majku Selmu.
Majkl se namrštio ali je pogledao u njih, verovatnio je uočio sličnosti između Mateje i Sinana. Nije mi dobro, samo da se ne srušim.
- Sedi – naređuje mi Sinan.
- Na engleskom – Majkl mu se obraća.
- Sedite – Sinan ponavlja. O Bože deca su sama kod kuće. Mateja.
- Izvinite nas – odvučem Majkla na stranu.
- Mateja je kod kuće, šta ako znaju . . .
- Ne brini, imate zaštitu od kad si mi ispričala sve.
- Zaista? – došlo mi je da ga poljubim.
- Da, sve je u redu. Dođi da vidimo šta hoće.
- Želim da pobegnem.
- Hej, nema bežanja, ja sam ovde.
- Obećavaš?
- Obećavam.
Vratili smo se natrag i smestili se.
- Izvinjavamo se zbog ovog, morao sam da ubedim verenicu da su nam deca na sigurnom – Majkl se nasmeši a Sinan je napravio "ubiću te" facu. Ovo neće biti dobro.
- Kako ste me pronašli? – pitala sam prva.
- Gospođice Samardžić zar ste zaboravili ko smo mi? – ona kučka mi se smeje.
- Na engleskom – Majkl ponavlja. Prevela sam mu šta je rekla i odgovorim joj na engleskom da nisam zaboravila ko su oni. Zbunila sam je, ne zna engleski. Dobar je osećaj.
- Otarasi ga se, želim da razgovaramo sami – Sinan mi se obraća na srpskom.
- Razgovaraćemo pred Majklom – odgovorim mu na engleskom i iznerviram ga.
YOU ARE READING
Moj izbor 🔚
RomanceNikolija je napustila svoju porodicu, prijatelje i njega. Pobegla je glavom bez obzira kada je saznala kakav je zapravo otac deteta koje će roditi. Proklela je svoju sudbinu i njega. Zaboravila je na svoje srce i posvetila se odgajanju svog sina. Al...