- Idemo li? – Majkl upada u moju kancelariju sa pitanjem.
- Gde?
- Kući.
- Gotova sam za minut – setim se da mi je auto kod majstora.
- Sačekaću.
Malo mi je nezgodno dok sakupljam svoje stvari a on samo stoji i gleda me.
- Buljiš – opomenem ga.
- Znam, ne mogu si pomoći. Izađi sa mnom.
- Molim? – izađi kao sastanak?
- Izađi sa mnom, deca mogu biti kod mene gospođa Blum će paziti na njih.
- Nisam bila na sastanku sto godina, zaboravila sam kako se to radi.
- Podsetiću te.
- Zaboravila sam i kako se ljubi.
- I oko toga ti mogu pomoći.
- Ne sumnjam – čini se kao čovek sa mnogo vrlina.
- Izađi sa mnom – ponovio je ali na srpskom jeziku.
- Hoću – oduševim se rečenicom i pristanem.
- Naučio sam samo jednu rečenicu na tvom jeziku – nije razumeo šta sam rekla.
- Hoću – ponovim i nasmešim se.
- Odlično, sastanak počinje sad – hvata me za ruku.
- Sad? – zbunjeno idem za njim.
- Sad kao odmah? – pitam ponovo.
- Da.
Obično ljudi pod sastankom podrazumevaju piće ili večeru, možda šetnja ili odlazak na neko lepo mesto ali Majkl Welton pod sastankom podrazumeva vožnju njegovim avionom do Pariza zbog obične večere. I evo me sad u bašti divnog restorana, pijem odlično vino uz laganu večeru, atmosferu upotpunjuju nežni zvuci violine a preko puta mene je čovek koji čini da se osećam poput princeze, i to u gradu ljubavi.
- I to je sve o mojoj porodici.
- Nedostaju ti?
- Volela bih da se viđamo češće ali jednostavno život nas je odveo na suprotnim stranama.
- Tako to obično bude. Ali bar imaš Lunu.
- Tako je. Šta je sa tobom? Jesi li pokušao da pronađeš svoje roditelje?
- Nisam.
- Da li želiš?
- Želeo sam ranije, dok sam bio dete, ali kako sad odrastao to se izgubilo, uostalom oni su odlučili da me ostave.
- Ako ti nešto znači mislim da su pogrešili jer ti si izvanredan čovek, pogledaj šta si sve postigao u životu.
- Da, ali to je sve materijalno, bojim se da sam se previše fokusirao na sticanje fizičkih stvari u životu nego na ono što je zaista važno.
- Imač divnu ćerku.
- Za koju nisam znao da postoji, propustio sam godine njenog odrastanja koje nikad neću nadoknaditi.
- Ja mislim da ti ide sjajno, čim si saznao da je tvoja ćerka prihvatio si je i uveo u svoj svet, vodiš je svuda sa sobom i nije ti bitno što ne zna jezik i što ljudi misle da je drugačija – uradio je za ćerku ono što otac mog sina nije uradio za njega.
- Nije bilo tu mnogo dileme ja sam njen otac, ponosim se njome i štitiću je od svih do kraja života, toliko je jednostavno.
- Da, roditeljstvo bi trebalo da bude jednostavno.
YOU ARE READING
Moj izbor 🔚
RomanceNikolija je napustila svoju porodicu, prijatelje i njega. Pobegla je glavom bez obzira kada je saznala kakav je zapravo otac deteta koje će roditi. Proklela je svoju sudbinu i njega. Zaboravila je na svoje srce i posvetila se odgajanju svog sina. Al...