4

15K 722 4
                                    

Nalazim se na dnu, zidovi koji me okružuju su previsoki i predebeli. Oduvek sam znala da će mi jednom izaći na nos to što krijem sina od njegovog oca, on može biti najgori čovek na svetu ali pravo na očinstvo mu ne treba biti uskraćeno. Znam da su me u početku ponele bes i tuga ali i dalje smatram da sam donela dobru odluku, ali sada moram da popustim, nemam drugi izbor.

- Mama stigli smo! – Mateja je viknuo i ustala sam od poda.

- Jeste li se lepo proveli?

- Jesmo. Plakala si – zaključio je.,

- Ne, samo . . . moram da razgovaram sa tobom.

- Dobro.

- Ostaviću vas same.

- Hvala Lena.

- Radi se o tvom ocu.

- Dobro.

- To je Sinan.

- On je moj tata?

- Da.

Nisam sinu rekla istinu jer smatram da je mali, on zna da mama ne živi sa tatom, nismo se slagali i to je to.

- I šta će sada biti?

- On želi da te upozna, dolaziće povremeno kod nas.

- Biće mi tata?

- Mislim da treba prvo da se upoznate, ti si dovoljno veliki dečko da sam zaključiš kakav je on čovek.

- Dobro mama.

- Dođi – grlim ga.

- Volim te i želim samo ono što je najbolje za tebe.

- Jao mama, i ja tebe volim.

- Jao sine.

Dečaci i volim te, od malena imaju problema sa tim.

***

Na moje iznenađenje u narednih nekoliko dana Sinan se nije pojavljivao, da je bilo koji drugi muškarac u pitanju pomislila bih da je odustao, ali ne i on. Međutim sada sam imala novi problem, ostaću bez posla, Dragan je proglasio bankrot iz vedra neba. Svima je objavio da se na kraju meseca firma gasi. Čula sam neke glasine ovih dana da je njegov sin zapao u ozbiljne kockarske dugove i iz razgovora sa kolegenicom kontam da svi to povezuju. Šest ljudi je ostalo bez posla, firma nije bila velika ali posao mi je plaćao račune. Međutim Dragan očigledno nije želeo nikome da naštedi jer je rekao da ima neke ponude za nas, ja sam poslednja imala sastanak sa njim.

- Sedi Nikolija.

- Hvala.

- Pre svega žao mi je zbog otkaza.

- I meni.

- Drugo imam tri ponude za tebe ukoliko te interesuju naravno.

- Slušam.

- Prva je da radiš za Sevića – zastao je. Ne volim Sevića, on je gadan čovek i ljigav advokat.

- Koja je druga.

- Druga ponuda je bolja, imaš mogućnost napretka, veću platu nego kod mene, ali . . .

- Ali?

- Grad u kome su studirala – pružio mi je papir na kome je bila poslovna ponuda advokatske firme Jokić.

- Znam da je to drugi grad ali ovo je najbolja finansijska ponuda koju sam mogao da dobijem za tebe.

Zar karma nije kučka. Vrati se tamo odakle si pobegla. Ali više se ne krijem. Pročitam ponudu i vidim da su uslovi odlični.

Moj izbor 🔚Where stories live. Discover now