21

11.9K 601 4
                                    


Majkl Welton

Njen izbor

Previše posla se nakupilo na poslu i zato skoro cele nedelje kasnim. Po ugašenim svetlila zaključujem da deca već spavaju.

Ali moja supruga nije spavala. Čitala je knjigu skupčana ispod ćebeta.

- Dušo.

- Hej.

- Kasnim, znam – poljubim je a ona se odmakne i napravi mi mesto pored sebe. Nisam odoleo, smestio sam je i privukao je u njeno naručje. Topla žena koja me čeka u mojoj kući je ostvarenje mojih snova, ne bi ovo menjao ni za šta na svetu. Kad samo pomislim da sam na dan našeg venčanja posumnjao u nju, dozvolio sam da mi otac njenog deteta ubaci crv sumnje u glavu, ali možda mi je i učinio uslugu jer ko zna da li bi. ikad saznao ono što sam saznao tog dana.

- Nema veze, ionako sam planirala da te čekam.

- Ne moraš da me čekaš svake večeri.

- Danas je posebno veče.

- A jel?

- Da – okrenula se ka meni.

- Volim posebne večeri.

- Ova će biti još posebnija.

- Sav sam tvoj – ma biću njen do kraja života.

- Trudna sam.

Nasmejem se i zabacim glavu. Treći put dobijam na lotou, prvi put sam dobio novac, drugi put nju a treći put dete sa njom.

- Šta misliš kada smo uspeli . . .

- Na medenom mesecu, izgleda da je upalio jedan od onih seksa na brzinu.

- Volim te – ljubim je i grlim u isto vreme.

- Volim i ja tebe.

Ma kakav loto, ja sam najsrećniji čovek na svetu.

Moj izbor 🔚Where stories live. Discover now