Epilog

20.6K 913 149
                                    



Zatvorila sam se u svojoj sobi i čitam email koji mi je poslao Predrag. Godinama nisam čula ništa o Sinanu zato sam se iznenadila kada sam ugledala ono što mi je poslao Predrag.

Mrtav je.

Te dve reči su me povredile više nego što je trebalo, zato krišom od same sebe obrišem suze.

Danas sam srećna žena, poštovana majka i voljena supruga. Radim posao koji volim i imam porodicu kakvu sam oduvek želela, mogla bih da kažem da nije sve idealno ali jeste, bar za mene. Setim se ponekad čoveka kojeg sam volela ludo i kojeg još uvek na neki način volim, voleću ga i dalje ne zavaravam se time da ću ga zauvek zaboraviti. Možda je bio takav kakav je bio i možda je doneo odluke kakve je doneo ali i dalje onaj minijaturni deo njega živi u meni i živi kroz našeg sina. Sudbina mi je pokazala da je ona i dalje glavna. Mateja sve više liči na svog oca, gledam ga i ponekad me ponesu sećanja, takođe poprima onaj njegov samouvereni stav, previse je zaštitnički nastrojen prema sestrama i prema meni, i onaj njegov pogled koji me ponekad poseti u snovima. Da, krv nije voda, ma ko šta rekao.

Ustanem i uzmem onu ogrlicu koju mi je odavno pokonio "Posebna". Možda i jesam bila posebna za njega na neki njegov način, ali taj način nije bio dovoljan za mene. Vratim ogricu na svoje mesto, na dno kutije i obrišem suze. On i dalje dobija deo mene, ali mali deo, onaj veliki je rezervisan za dom i ljude koje sam odabrala. Da, ovaj život je moj izbor.


Kraj

Obično ne objašnjavam  zašto je roman napisan tako kako je napisan ali ovaj put imam potrebu. Pre svega roman se zove Moj izbor i mislim da sam naslov nagoveštava suštinu, radi se o izboru jedne žene. Drugo, želela sam da realističnije prikažem situaciju i posvetila sam se priči kroz Nikoliju, tj. priči iz ugla nje kao majke.

Mišljenja sam kao roditelj da svaka majka treba učiniti ono što je najbolje za dete i nju i ne verujem da postoji veća ljubav od one koja se oseća prema detetu (majke će ovo razumeti).

Život ne može uvek biti happy end ali je u većini slučajeva veoma lep i ne mora značiti da je druga opcija gora od prve.

I na kraju pišem prvenstveno za sebe,  ne očekujem da će se kraj svima dopasti ali kao autor ovog dela ja stojim iza svoje priče i smatram da je ovaj kraj najbolji.

Vaša

Andrea Kingston

Moj izbor 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora