Wattpad sutra neće raditi zbog tehničkih problema, tj. neće moći da se objavljuje i glasa, zato večeras dobijate dva poglavlje od mene.
Ovaj neplanirani izlet je dobio drugačiji smer. Sinan je očarao Mateju, to je bilo i za očekivati jer Sinan je takav, na neko vreme me je vratio u mladost. On šarmantan, harizmatičan i divan ali sa druge strane je mističan i opasan. Ima onaj šmek kavaljera sa dozom mistične opasnosti, ta aura oko njega istovremeno te privlači i upozorava. Prvi put sam poklekla pred tom aurom, prepustila sam se i uživala ali cena tog zadovoljstva je bila prevelika. Sada gledam kako to isto radi našem sinu, šarmira ga, na drugačiji način ali sa istom namerom, želi da ga pridobije, kao nekad mene.
Gledam ovu našu porodicu kao posmatrač sa strane, tročlana porodica koja ruča u nedelju, otac zasmejava sina a majka se krišom smeje. Da, ova slika deluje savršeno, ali ispod savršene slike je previše bola i biće ga još, osećam to u srcu.
Nakon ručka vratili smo se natrag, Mateja je usput zaspao i nije planirao da se probudi.
- Da ga iznesem? – pita me Sinan.
- Da.
Dok se Sinan brinuo o Mateju ja sam proverila Lenu, i ona je spavala.
- Gde je ona devojka?
- Lena?
- Da.
- Spava?
- Zašto ona živi sa tobom?
- Nekako sam je . . . usvojila.
- Proverio sam je.
- Zašto?
- Zato što živi sa vama, znam za njene roditelje.
- Dobra je devojka i bila mi je od velike pomoći, i dalje je.
- Studira?
- Da, uskoro će diplomirati.
- Da li želiš da je zaposlim?
- Zašto bi to uradio? – on je ne poznaje.
- Zato što želim i sama si rekla da ti pomaže.
- Videćemo, prvo neka završi fakultet – ne želim da je povuče novac.
- Mateja . . . – zastaje i pravi dramsku pauzu.
- Da?
- On je . . . neverovatan. Uradila si odličan posao sa njim.
Godi kad čuješ ovakve reči, ne mogu to da poreknem.
- Hvala.
- Želim da razgovaramo o njegovom izdržavanju.
- Misliš da ne mogu da izdržavam sina? – prvo te pohvali pa te zakove za pod.
- Ne mislim to, samo želim da učestvujem u troškovima njegovog izdržavanja.
- Da učestvuješ i troškovima njegovog izdržavanja? – ponovim ne verujući.
- Da finansiram, kako god.
- Da, kako god. Sinane ti ga osvajaš, ne znam da li si danas primetio ali on je gledao u tebe sa divljenjem.
- Misliš?
- Vidim. Zato . . . nemoj da ga povrediš. On odrasta sa ženama, bez muške figure i odjednom dobija oca. Popustila sam, pod pretnjama ali sam popustila, zato nećeš biti otac na određeno vreme ili povremeni otac, bićeš otac svakog bogovetnog dana.
YOU ARE READING
Moj izbor 🔚
RomanceNikolija je napustila svoju porodicu, prijatelje i njega. Pobegla je glavom bez obzira kada je saznala kakav je zapravo otac deteta koje će roditi. Proklela je svoju sudbinu i njega. Zaboravila je na svoje srce i posvetila se odgajanju svog sina. Al...