הסתכלתי ארוכות בארון מחפשת משהו יפה להיום בערב אבל לא מוגזם מידי .
הוצאתי שתי שמלות פשוטות אחת תכלת שיכולה להתאים לעיני ואחת שחורה צמודה פשוטה לאחר מדידות החלטתי ללכת על התכלת היא לא קצרה מידי כמו השחורה ,לא לבשתי את השחורה עוד מהלימודים והיא ניהייתה קצרה ,אני שמחה שעליתי קצת במשקל ,אחרי מות אימי ירדתי הרבה ופניי היו רזות יחד עם גופי שאיבד את צורתו לעומת עכשיו שאני ניראת הרבה יותר טוב .
בחנתי את עצמי במראה לחיי עם סומק טבעי ועניי התכלת בולטות בגלל המסקרה ששמתי ומשתלבות יפה עם השמלה , חייכתי לעצמי מרוצה ויצאתי מהחדר.
אמילי לבשה שמלה שחורה צמודה עם מחשוף ״את ניראת מדהים נעמי ,השיער,האיפור ואפילו שהשמלה ארוכה קצת לבר את ניראת מדהים ״
״תודה ״ חייכתי ״את ניראת נהדר גם כן״
״נהדר ״ ? אמילי אמרה בשעשוע ״גאד את מזכירה לי את סבתא שלי לפעמים״
״מוזר אף פעם לא דיברת עליה ״ אמרתי בתמיהה
״זה כי היא נפטרה לפני חמש שנים ורק היא הייתה מסוגלת לומר שאני ניראת ׳נהדר׳ כשאני בדרך לצאת לבר ״
״את מפלצת״ אמרתי המומה
״תודה״ היא אמרה משום מה מוחמאת ,לפעמים אני לא מבינה אותה .
״בכל אופן התקשרתי לג׳ונתן הוא בא לאסוף אותנו עוד חמש דקות ,אף אחת מאיתנו לא נוהגת אנחנו הולכות לשתות היום ״ היא עצרה לרגע והסתכלה עליי בחיוך שובבי ״במיוחד את גברת צעירה הלילה את הולכת לשתות,ולשתות הרבה״ .
שמיעות הציפצוף מלמעטה העידו על כך שג׳ונתן
הגיע .
ג'ונתן הוא ידיד שלנו מהלימודים הוא עובד יחד עם אמילי בחברת הפירסום ,בתקופת הלימודים לא הכרתי כל כך את ג'ונתן , אמילי הייתה החוט המקשר בנינו וכיוון ששניהם למדו יחד ושרצו המון זמן במסיבות הם התחברו ,ובמיוחד עכשיו שהם עובדים יחד ג'ונתן ניהיה אורח קבוע אצלנו בדירה ובעקבות כך אני והוא מאוד התחברנו ואני מדברת איתו הרבה והוא תמיד מאוד נחמד אליי.
יצאנו מהבניין ורכב ספורט כסוף ומוכר ביצבץ לעברנו התקרבנו אל הרכב וג׳ונתן חייך אלינו ומבטו נעצר כשהביט בי בעניים פעורות הוא ליקק את שפתיו ואני האדמתי במבוכה מהבהייה הפתאומית שלו אולי התלבשתי מוגזם מידי ?
״וואו אתן נראות טוב היום ״ הוא הביט בי ארוכות ״תודה ״ חייכתי מעט מבויישת .
ג'ונתן חייך לנוכח פניי האדומות והחל בנסיעה ״אז למה חוגגים היום אמילי ״?
אמילי שהייתה שקועה כל הזמן בפלאפון הרימה את עיניה וחייכה ״נעמי קיבלה זימון לראיון אישי בבראון !״ היא אמרה בהתרגשות
ג'ונתן הפנה את מבטו אליי ופניו היו המומות ״נעמי זה ענק ״
״אני יודעת ״ חייכתי ״אבל זה רק ראיון זה לא אומר שאתקבל״ מילמלתי .
״אני בטוח שתתקבלי״ הוא חייך אליי והאווירה באוטו נהייתה מעט שונה ,לפחות מבחינתי כיוון שאמילי היית עדין שקועה בפלאפון עם חיוך מטופש רשמתי לעצמי לתחקר אותה על זה אחר כך .
ג'ונתן החנה את הרכב והמקום היה ניראה יוקרתי ״איפה אנחנו ?״ שאלתי ג'ונתן חייך ״זה אחד הברים האהובים עליי״ הוא אמר . ״אומיגאד ג'ונתן ״אמילי אמרה בהתרגשות ״תמיד רציתי ללכת לכאן!״ אז היא הפנתה את מבטה אליי ״ את תאהבי את המקום הזה , הוא ברמה ממש ״.
YOU ARE READING
My boss - הבוס שלי
Romanceנעמי קליין בת ה23 היא בחורה טובת לב ,תמימה ועקשנית . על אף כל הקשיים שעברה בחייה כשאביה עזב אותה כשהייתה בת 16 ומות אימה מהמחלה הארורה היא לא ויתרה לעצמה . כשנעמי מסיימת את התואר שלה בכלכלה היא עוברת לגור עם החברה הכי טובה שלה ועובדת בבית הקפה שכונ...