פרק 8

7.7K 323 4
                                    


הי בננות , נקודת המבט של ריקארדו היא קצת יותר בוטה כיוון שהאופי שלו הוא שונה לחלוטין .. לכן למי שזה לא מתאים שלא תקרא ❤️






             ~נקודת המבט של ריקארדו~

הבטתי בנעמי והיא הייתה נראית נבוכה למרות שהעסקה הזו חשובה אני לא סובל את ג'יימס, החרמן הזה נשוי ומאז ומתמיד זה לא מנע ממנו לפלרטט עם כל אישה שמוצאת חן בעיניו .
באירועים ,כנסים חשובים ואפילו באמצע פגישות עסקים הוא לוטש עיניים לעבר בחורות ללא בושה וכמובן תמיד הן נופלות בקסם האישי שלו ובכסף כמובן .
הסתכלתי על איך שהוא מביט בנעמי ומחייך אליה כאילו היא פיסת בשר שהוא מוכן לטרוף והיא מנסה להישאר מקצועית ומתחמקת מהמבטים שלו .יופי .חשבתי לעצמי .
הסתכלתי על נעמי הלחיים הסמוקות שלה בלטו והעניים התמימות שלה הביטו לכל עבר חוץ מג׳יימס ראיתי שהיא מרגישה לא בנוח .
עוד מהפעם הראשונה שפגשתי את נעמי בבר קיוויתי לראות אותה שוב משהו בעניים הכחולות והאבודות שלה וההתנהגות המגושמת שלה שיעשעה אותי , אני רגיל לבחורות שנמרחות עליי עם ביטחון ורוצות אותי בשביל הכסף ולמען האמת זה לא הפריע לי כי הן גם תיגמלו אותי טוב במיטה .
רוב הבנות שיצאתי איתן היו דוגמניות או שחקניות מפורסמות ולעיתים קרובות גם הייתי שוכב עם המזכירות הפרטיות שלי הן כולן היו כל כך קלות וזמינות ותמיד אחרי תקופה הן היו מתחילות להיות תלותיות ולכן לא הייתה לי ברירה אלא לסיים את זה .
ביום שישי האחרון אבא שלי לקח אותי לשיחת נזיפה ואמר שהמוניטין של בראון יורד בגללי ושאני צריך לקחת את עצמי בידיים 
הוא לא העריך את המזכירות שעיסקתי או את הכתבות שהיו עליי בעיתונים ואמר לי שאם לא אשפר את המוניטין שלי הוא לא יתן לי לנהל את בראון פה בניו יורק ולכן לא הייתה לי ברירה אלא לנקוט בצעדים משמעותיים גם בשביל עצמי וגם בשביל העיסקה היום ולכן כשנעמי הגיעה לכאן אתמול הרגשתי שאלוהים זימן לי אותה היא בדיוק מה שאני מחפש במזכירה פרטית .
היא לא ניראת כמו הבנות שהעסקתי בעבר עם ג'סי למשל פשוט נהנתי בלילות וכל מה שקשור לעבודה היא הייתה גרועה .
אני יודע שנעמי תיהיה מעולה למחלקת כספים ראיתי את הקורות חיים שלה והתרשמתי מהציונים הגבוהים שלה ומההמלצות שכתבו עליה ג׳סי ציינה שיש לה סיפור חיים קצת מורכב ועל אף כל זאת היא סיימה בהצטיינות את התואר ,אבל לא יכולתי שלא להיות אנוכי ולהעסיק אותה צמוד אליי .
א׳ כי אני צריך מזכירה שלא חושבת רק על לשכב איתי ויש לה גם שכל בקודקוד
ב׳ שאבא שלי יראה שאני לא מעסיק אותה בשביל להשתעשע והמוניטין שלי יעלה . ואולי בגלל שיש בה משהו חדש שמסקרן אותי .הקול הפנימי שלי הוסיף .
״אז בוריס וג'יימס אני שמח שהגעתם היום ,אני מאמין שאתם רוצים שנגיע ישר ולעניין ״ אמרתי להם בקול קריר
״כמובן ״ ג'יימס אמר ״אני אוהב ישר ולעניין ״ הוא אמר מביט בנעמי שהייתה נראית מרוכזת בלהקליד את כל מה שנאמר . המניאק הזה .
״אני רוצה 30% בעלות על אדיסון ״ אמרתי להם בביטחון
״תנו לי הצעת מחיר הגונה ואני מבטיח לקנות את זה עוד היום ״ המשכתי
שניהם הביטו אחד בשני מרוצים ובצדק אני מוכן לשלם סכום טוב על הבעלות והאמת שאין לי כל עניין בחברת ההייטק  שלהם אני עושה את זה נטו בשביל למשוך את הלקוחות הרוסים שלהם אלינו רוסיה זה מעצמה ענקית ושיתוף פעולה עם אדיסון זה בדיוק מה שאני צריך כדי לגרום לזה לקרות
״אנחנו רוצים 100 מליון  ״ בוריס אמר במבטא הרוסי שלו
הסתרתי את חיוכי המרוצה אין ספק שהבחורים האלה לא עשו שיעורי בית אנחנו חברה שמכניסה מיליארדי דולרים בחודש אבל מי אני שאתלונן ״סגור ״ אמרתי להם במבט קשה כך שלא יחשבו שאני מרוצה מהמחיר ה׳גבוה׳ שהם הציעו
״נעמי תוכלי להביא לי את החוזים שלי הם יצאו עוד כמה שניות מהפקס״ אמרתי לה היא הרימה את מבטה מהמחשב ״כן כן בטח״ היא הייתה נראת קצת המומה היא בטח לא רגילה לשמוע על עסקאות בסדר גודל כזה שנסגרות בכל כך קלות או שאולי היא לא רגילה לשמוע על עסקאות בכלל .. הבטתי בה כשהיא קמה לכיוון הפינה עם המדפסת היא ניסתה לפתוח את המכונה בטח לראות אם יש דפים ולא הצליחה היא התכופפה וניסתה שוב ״אוך ״ היא גנחה בתסכול כשלא הצליחה לפתוח את המכונה היא ניסתה שוב וגופה זז לכיוון המדפסת הסתכלתי עליה בשעשוע הבחורה הזאת בהחלט משהו מיוחד התמימות שבה היא עושה את הדברים הם פשוט מראה מרענן אני רגיל שבחורות מנסות לפתות אותי ובכוונה פותחות כפתור עקבים גבוהות חצאיות שלא משאירות הרבה מקום לדמיון אבל היא בדיוק הפוך היא עושה את הכל מתמימות ומשום מה אני לא יכול שלא להימשך אליה אפילו יותר .
הסתכלתי על בוריס וג'יימס ושניהם הביטו בה בחיוך חרמנים מטומטמים
״אז ..יש מצב אתה מארגן לי אותה ? אני מוכן לשלם כסף טוב בשביל לראות אותה עושה לי הופעה כזו בפרטי ״  ג׳יימס שאל אותי כשהוא מביט בה מחייכת לעצמה כשהיא  סוף סוף הצליחה לפתוח את המכונה ולשים בה דפים .
זרמים של כעס התמלאו והייתי צריך לשלוט בכל גופי כדי לא להביא לו חתיכת אגרוף לפנים  , חושב שהיא אחת הזונות שלו רק המחשבה עליו ועליה מביאה לי עצבים היא תמימה מידי בשבילו וחוץ מזה היא המזכירה שלי שישתלט על עצמו .
״ ממש לא ״ אמרתי לו בקרירות 
״ וואו תרגע רק שאלתי ״ הוא צחקק לעצמו הבטתי בבוריס ומתברר שגם הזקן הזה מביט בה בהתעניינות אני לא מאשים אותם היא יפיפיה , נשית ומקומרת אבל היא לא בשבילם ,היא תמימה מידי בשביל הגברים החרמנים האלה .
״הנה החוזה ״ היא הגישה לי את הדפים   ״סליחה על העיקוב הסתבכתי קצת עם הדפים״ היא אמרה סמוקה מעט .
אך תאמיני לי נעמי שכולנו ראינו
״זה בסדר את יכולה לשבת ״ אמרתי לה והיא מיד הנהנה בראש ובאה להתיישב ליידי
״טוב סגרנו 30% בעלות עליכם ב100 מיליון ״ אמרתי מסכם בקצרה
״אפשר גם בפחות מבחינתי אם אתה תסכים לי על 30% בעלות על משהו אחר ״ ג'יימס אמר מסתכל על נעמי ומחייך אליה חיוך ממזרי נעמי חייכה אליו בחזרה ,היא ללא ספק לא הבינה מה הולך כאן מאחורי מילותיו החולניות.
רואים שג׳יימס  הוא הבוס הגדול של אדיסון הוא עושה מה שבא לו ומוכן לשלם סכום טוב על ההנאות הפרטיות שלו אפילו חשבון החברה .מניאק.
״דיברנו על זה כבר ״ חייכתי אליו את החיוך הכי מזויף שאי פעם נתתי ״אני לא חולק את מה ששלי ״ אמרתי בקרירות לא אכפת לי איך זה נשמע בעיניו מצידי שיחשוב שאנחנו יוצאים אני לא מעוניין בעד שום הון שבעולם למכור את העובדים שלי זה פשוט חולני .
״תחתמו לי על החוזים ועל פרטיות מוחלטת ,היחיד שיחליט מתי העסקה תצא לתקשורת זה אני , האם זה מובן?״ שאלתי אותם בחוסר סובלנות
״הורס שמחות אתה ריקארדו הייתי בטוח שאתה יותר זורם ״
ג'יימס אמר מבואס הוא לקח את החוזים ודיפדף בהם בוריס עשה את אותו הדבר והם החלו לקרוא בעיון את הנאמר הרמתי את מבטי לנעמי וראיתי שהיא מסכלת עליי כבר, היא מיד הסמיקה כשתפסתי אותה בוהה בי הלחיים שלה האדימו ״הכל טוב אתה נראה עצבני ?״ היא לחשה לי בדאגה הסתכלתי עליה ולרגע קצר על השפתיים האדומות והבשריות שלה מעניין איך הם ירגישו על שלי חשבתי לעצמי .
״כן ״ אמרתי לה היא לא צריכה לדעת מה ג'יימס החולה הזה אמר אני לא רוצה להבהיל אותה על היום הראשון שלה, אני רגיל שהמזכירות שלי מקבלות תשומת לב מאנשי עסקים שחושבים שבגלל שיש להם כסף הם יכולים לעשות הכל ולרוב זה לא מפריע להן הן דווקא נהנות מהתשומת לב וחלקן זורמות איתם כמובן בגלל הכסף ..
אבל נעמי ניראת שונה ועדינת נפש היא הייתה נבהלת אם היא הייתה שומעת את הכוונות של ג'יימס ולצד זה היא טמפרמנטית אני זוכר איך היא התעצבנה עליי מספר פעמים כבר והיא לא פחדה כלל להתעמת איתי כמו רוב האנשים .
אז כשלקחתי אותה טרמפ אחרי מה שהידיד הבן זונה הזה ניסה לעשות איתה היא הייתה ניראת כאילו היא עומדת להישבר וזה עשה לי משהו התאפקתי בכל כוחי לא לחבק אותה ולהרגיע אותה ואני חושב שזה פעם ראשונה שרציתי פשוט לחבק בחורה ולהיות שם בשבילה ולא לזיין אותה חזק כמו שרק אני יודע לעשות .
ולמרות שהיא הייתה ניראת שבירה לגמרי היא התעמטה איתי ברכב כשאמרתי לה שהיא לא יודעת לשתות .אני זוכר את הפנים העצבניות שלה חייכתי לעצמי בשעשוע נזכר בנסיעה הזו .
״טוב עיינתי בדפים ואין לי שום התנגדות אני חושב שאנחנו נחתום , נכון בוריס ?״
״כן ״ הוא אמר במבטא הכבד שלו .
שניהם חתמו על החוזים ולחצו לי את הידיים הבאתי להם בקבוק וויסקי מהמהדורה המחודשת חייכתי אליהם שבע רצון
״אני נרגש להתחיל איתכם יחד את הדרך החדשה הזו ,אנחנו נארגן מסיבה מתוקשרת ביום שישי הזה ״ אמרתי להם והוספתי
״עד אז אף מילה ״ הסתכלתי על שניהם ברצינות .
״כמובן״ בוריס אמר הוא לחץ לנעמי את היד בנימוס  והתקדם לכיוון היציאה ואחר כך גם ג'יימס ״תענוג לפגוש אותך נעמי נפגש בשישי ״ הוא קרץ לה
״אהמ כן״ היא אמרה בנימוס . תשחרר ממנה כבר חמור.
ליוויתי אותם החוצה וחזרתי לחדרי ״נעמי תשלחי לי למייל את ה..״
״נקודות החשובות של הפגישה והעתק של החוזים ?שלחתי ״
היא אמרה משלימה אותי .
״יופי ״ אמרתי שבע רצון
״יום שישי יש מסיבה נחגוג את האיחוד שלנו עם אדיסון אני מצפה שתבואי בתור המזכירה הפרטית שלי והערב יהיה בתשלום  ״
״אין בעיה״ היא חייכה אליי חיוך עדין
הסתכלתי בשעוני וראיתי שכבר 13:30 נעמי לא אכלה כלום בטח חוץ מהקפה בבוקר 
״נעמי את משוחררת ללכת לאכול יש לך 40 דקות לחזור משמע 14:10 בדיוק את יודעת שאני לא מעריך איחורים ,בתיאבון״
״אהמ תודה ריקא אדוני״ היא שינתה מיד . יופי .
היא יצאה מהחדר ולא יכולתי שלא להסתכל עליה יוצאת .

My boss - הבוס שליWhere stories live. Discover now