~נקודת מבט של ריקארדו~
פאקינג ויקטוריה.
ידעתי שהיא ופרננדו לא יניחו לי שני האפסים האלה, האגו שלהם נפוח מידי.
הם אמורים להגיע חודש הבא לניו יורק ואם הם יעזו להתקרב לנעמי זה הסוף שלהם היא תמימה מידי לשיט שלהם .
אפילו שאני שמח שאני ונעמי סידרנו בנינו את העניינים,המחשבה שהיא יצאה לבר עם ויקטוריה ופרננדו מרגיזה אותי .
פרננדו הסתכל עליה כמו טרף קל ועכשיו שהוא יודע מה היא בשבילי הוא לא יניח לנו , שהם רק יעזו לנסות אותי ,עליתי למטוס יחד עם נעמי והצוות והתכוננו להמראה.~לפני 6 חודשים~
״תגיד לבת דודה שלך שאני לא מעוניין״ אמרתי לפרננדו באדישות.
״אחי מה אכפת לך לנסות ויקטוריה דלוקה עלייך בערך מהרגע הראשון שהיא ראתה אותך תן לה צ'אנס״
״וחוץ מזה היא במחלקת כספים מכירה את העבודה היא תבין מתי אתה עסוק ואין לך זמן אליה״ פרננדו המשיך להתעקש
״אני לא מבין למה אתה כל כך מתעקש שאצא איתה, הרי אתה מכיר את המוניטין שלי עם בחורות ,לא היית מאחל לבת דודה שלך מישהו יותר טוב ?״
״אני מכיר אותך ריקארדו אני יודע שאתה לא תעשה דבר שיפגע בה בכוונה ואני באמת חושב שאתם מתאימים״
פרננדו הוא אחראי מחלקת כספים וחבר טוב שלי הוא למד איתי באונברסיטה ואחרי שהתחלתי לנהל את ׳בראון׳ בניו יורק צירפתי אותו למחלקת כספים ואחרי שנה קידמתי אותו למנהל מחלקה.
״אני לא יודע פרננדו אמרתי לך שכרגע העבודה אצלי במקום הראשון אין לי זמן לקשר מחייב״
״תן לה צ'אנס צא איתה פעם אחת מקסימום לא זורם תחתוך״
״אני אחשוב על זה״
״סבבה שישי ב8:00״
״מדומני שאמרתי שאחשוב על זה״
״סגור ,וואי היא תשמח״
גילגלתי את עיני לנוכח טיפשותו של פרננדו לעיתים קרובות אני שואל את עצמי אם זה היה נכון לקדם אותו כמנהל מחלקה .~שבועיים אחרי הדייט עם ויקטוריה~
״יבוא״ אמרתי בקרירות ויקטוריה ופרננדו נכנסו למשרד עם ארשת פנים מפוחדת .
״קראת לנו?״ ויקטוריה שאלה בתמימות .
״כן שבו״ זה הולך להיות כיף .
באותו יום שישי שיצאתי עם ויקטוריה לדייט היא רצתה ללכת לדירה שלי מיד אחרי ואני שיחקתי אותה גנטלמן כי לא רציתי לפגוע בפרננדו ולקחת דברים מהר מידי איתה ,אך היא התעקשה ולמחרת בבוקר תפסתי אותה מחטטת לי בדפי העבודה ,בהתחלה לא מיהרתי לשפוט והמשכנו את הקשר למרות שמהדייט הראשון הבנתי שהיא לא בשבילי אך פרננדו המשיך להתעקש והחלטתי לתת לה עוד צ'אנס .
בפעם השנייה שיצאנו שוב היא התעקשה לבוא אליי והפעם לא מיהרתי להסכים ,אמרתי לה שנלך אליה ותירצתי שחדרי בשיפוץ, היא הייתה נראת מוטרדת מהעניין ומיד הלכה לעשות שיחת טלפון ,כששאלתי אותה עם מי היא דיברה היא אמרה שזה היה פרננדו ושהוא סקרן לשמוע איך הולך בנינו .בולשיט.
הרגשתי שיש משהו מסריח מאחורי כל זה וכשהלכנו אליה אחרי הדייט השני שכבנו ומיד אחרי שיחקתי אותה ישן היא לעומת זאת לקחה לי את הפלאפון ומרוב טיפשותה שכחה למחוק היסטוריה ,ראיתי שהיא שלחה מיילים מסווגים ממני לפרננדו , העליתי את הנושא בפני ג׳ני בת זוגתו של אבי וכשנכנסנו לעומקו של עניין ראיתי שפרננו לוקח טובת הונאה ומעביר לחשבונו כספים .
זימנתי את ויקטוריה ופרננדו אליי למשרד היום.
״אתם יודעים למה אתם כאן?״ שאלתי
״לא״ הם ענו ביחד
גילגלתי את עיני והעלתי על המסך את המיילים שויקטוריה שלחה לפרננדו.
״זה המיילים ששלחת לפרננדו מהפלאפון שלי אחרי ששכבנו,לא צעד חכם במיוחד״.
״אני יכולה להסבי..״ ויקטוריה מיהרה לתרץ
״אין צורך להסביר הכל ברור לי,ניסיתם להעביר כסף דרך מחלקת כספים אל חשבון עם שם בדוי ולטשטש ראיות״
״אין לי קשר לזה״ פרננדו מיהר להסתייג כמו כלבב מפוחד.
״אני יודע בוודאות שיש לך קשר לזה ,תכננתם את זה ביחד ויש לי את כל הראיות כדי ללכת למשפט ״
״ריקארדו אם תלך לבית המשפט זה עלול להרוס לנו את החיים!״ ויקטוריה החלה לדמוע,הא הייתה צריכה לחשוב על זה לפני שהיא ניסתה לגנוב מהחברה שלי ,למזלה יש לי תוכניות אחרות.
״בגלל שאני לא עד כדי כך רשע למרות שבקלות אני יכול להכניס את שתיכם לכלא אני מציע לכם עסקה״
עכשיו היה תור פרננדו לפחד
״מה אתה מציע?״ הוא אמר
״חמש מיליון דולר פיצויים ואני לא הולך למשפט״
״חמש מיליון דולר?! ריקארדו אתה מגזים ,מאיפה אני אביא את כל הסכום הזה ?!״
״זה כבר לא ענייני אבל הרשה לי להסביר לך מה הולך לקרות אם לא תיקח את העיסקה ,אני אתבע את שתיכם וסביר להניח שתלכו לכלא ,אדאג שהתקשורת תשמע על כך מה שלא יאפשר לכם יותר מידי מקומות עבודה אחרי שתצאו מהכלא,הצעה מאיש עסקים לאיש עסקים זה עסקה די משתלמת״.
ויקטוריה הביטה בפרננדו בחשש והוא התנשף בכבדות
״אם אני חותם על העיסקה אתה גם חותם שלא לדבר עליה לא משנה מה יקרה ?״
״סגור ״ אמרתי
פרננדו חתם על העיסקה והושיט לי את הדף
״עכשיו שתיכם תחפפו לי מהבניין אני לא רוצה לשמוע או לראות אתכם ברדיוס של 10 מטרים מבראון״ אמרתי להם בנוקשות .
שניהם נעלמו כלא היו .~הווה~
המטוס המריא לפני שעה ונעמי כבר ישנה עמוק הסכמתי לעצמי להביט בפנייה העדינות .
הלחיים שלה היו סמוקות ושפתיה הבולטות היו נראות מפתות שהייתי צריך לשמור על איפוק עצמי גבוה כדי לא לגעת בהן.
אין לי מושג מה כל כך משגע אותי באישה הזו ,אולי בגלל התמימות שלה או העובדה שהיא לא נופלת לרגליי כמו כל שאר המזכירות שהיו לי גורם לי לרצות אותה יותר,בכל אופן אני יודע שאני צריך להיזהר כי הסחות דעת לניהול העסק שלי הם לא משהו שאני יכול להסתכן בו, אני מקווה שבשלב מסויים היא תיפול לרגליי כמו כולן ,אולי זה יגרום לי להפסיק לחשוב עליה ולרצות אותה כל כך.~נקודת מבט של נעמי~
פקחתי את עיניי לאט לאט מסתגלת לאזור ומיד נחתה בי ההכרה שאני במטוס בדרך חזרה מפריז לניו יורק הבטתי סביבי וראיתי שריקארדו כבר מביט בי השמטתי את מבטי קצת מובכת ,
הוא הסתכל עליי ישנה כל הזמן הזה?!
״איך ישנת נעמי?״ הוא שאל בנינוחות לא מובך בכלל מהעובדה שתפסתי אותו בוהה בי .
״אהמ״ השתעלתי מעט ״ישנתי טוב,לא הבנתי כמה הייתי עייפה״
״כן היה לנו שבוע ארוך וגם האלכוהול מאתמול בטח עייף אותך״ הוא אמר בטון מעט שונה.
מעניין אם הוא עדיין כועס שיצאתי עם ויקטוריה ופרננדו,אני יודעת שהוא לא מחבב אותם במיוחד משום מה ,אולי בגלל שפרננדו ניסה להתחיל איתי אתמול בערב ,אבל מה שזה לא יהיה הוא צריך להשתדל לשים את הכעס שלו בצד ולסמוך עליי כי בסך הכל הם היו אחלה חברה אתמול במיוחד שהוא לא דיבר איתי מילה כל הערב .
ובדיוק ברגע השקט הזה הבטן שלי החליטה לעשות רעשים מוזרים ומביכים .
״הזמנתי לנו ארוחת בוקר״ הוא אמר מנסה להסתיר חיוך
״תודה אני קצת רעבה״
״כן שומעים״
נתתי לו מכה קלה ״אל תביך אותי!״
קמתי מכסאי לכיוון השירותים ומבלי שעבר שניה ידיו היו על מותניי מושכות אותי אליו.
רק המגע שלו עושה לי עור ברווז ״לאן את הולכת ?״ הוא לחש לאוזניי ״לששירותים״ ניסיתי לדבר בלי גמגום הוא נשק לצווארי ואנחה נפלטה מפי הוא שיחרר אותי וכשהסתובבתי אליו הוא חייך אליי וקרץ ״אל תתעכבי״.כשחזרתי מהשירותים ריקארדו חיכה לי ובשולחן הקטן היה מוגש ארוחת בוקר מפנקת לא יכולתי שלא לחייך
״הייתי רוצה לחשוב שאת מחייכת כי את רואה אותי״ ריקארדו אמר בחיוך .
״ממ פחות האוכל די עושה את שלו״ אמרתי מנסה לא לחייך
״מעניין מאוד גברת קליין״ ריקארדו אמר ומשך אותי אליו בפעם השנייה היום .
שפתיו החלו לנשק אותי בצווארי והרגשתי את גופי מגיב מיד
״ריקארדו מישהו עלול לבוא תפסיק..״ אמרתי מתנשפת ולא משכנעת בכלל רק מגע קטן שלו גורם לי לרטט בכל הגוף ולבטן שלי להתכווץ.
״ממ צודקת״ הוא אמר,עזב את צווארי ונשק לשפתיי בפראות ידיי כמעט באופן אוטומטית הולכות לשיערו ומושכות אותם הוא הוציא אנחה גברית ״נעמי מה שאת עושה לי״
״אני לא יודעת״ אמרתי בכנות תוך כדי הנשיקה הוא רק חייך וניתק את שפתינו הבטתי למטה נושכת את שפתיי וריקארדו נתן לי עוד נשיקה חפוזה ״אני לא יודע מה איתך אבל אני מרגיש יותר רעב ממקודם״ הוא קרץ לי ואני הסמקתי קלות .
YOU ARE READING
My boss - הבוס שלי
Romanceנעמי קליין בת ה23 היא בחורה טובת לב ,תמימה ועקשנית . על אף כל הקשיים שעברה בחייה כשאביה עזב אותה כשהייתה בת 16 ומות אימה מהמחלה הארורה היא לא ויתרה לעצמה . כשנעמי מסיימת את התואר שלה בכלכלה היא עוברת לגור עם החברה הכי טובה שלה ועובדת בבית הקפה שכונ...