״כן״ הוא אמר בקרירות , ואז הוא נעמד הבטתי בו הוא היה גבוה מאוד גבוה אני אולי מגיעה לו לחזה .
מה זה משנה עכשיו נעמי ? הוא הביט בג׳סי במבט שגורם לי לרצות לחפש מחסה ואם הייתי שואלת את ג'סי היא לא הייתה מתנגדת להתחבא איתי היא הייתה ניראת חיוורת מאוד חיוורת .
״רציתי לדעת למה השעה כבר 08:57 והלו״ז שלי לא מוכן לי על השולחן ״ הוא נעצר לרגע ואז אמר בקול קריר וכועס
״ולמה לעזאזל נעמי שבאה לכאן לראיון עבודה מגישה לי את הקפה !״ הוא הטיח בשולחן בעצבנות מה שגרם לי לקפוץ בבהלה ולהוציא ציוץ .הוא הביט בי והיה ניראה מעט מרוצה מפניי המבוהלות . מעצבן אחד ! .
״אהמ ישנתי עד מאוחר אתמול מכל הה.. ״היא השתעלה
״אתה יודע ״ היא אמרה מעט נבוכה .
לעזאזל זה לא אותה אישה שנתנה לי את הקפה היום בבוקר אבל אני לא שופטת אותה המבט של ריקארדו יכול לגרום ללבה רותחת לקפוא .
״לא, אני לא יודע ״ הוא אמר באותו קול קריר והביט בה במבט סולד . ״מה שאני כן יודע זה שאת מפוטרת אני לא מעריך עצלות ובטח שלא בזבוז זמן ,נעמי כאן יכולה להעיד על זה ״ הוא אמר והביט בפניי שהאדימו מרגע לרגע נזכרת בקפה הרותח ששפכתי עליו לפני כמה רגעים .
״ריק.. אתה לא יכול לעשות לי את זה ..לא אחרי על מה שעברנו ״ היא התחננה אליו מבליטה מעט את החזה שלה ומתקרבת אליו . חייבת להודות שמעט נבהלתי מהסצנה שנגד עיני .
״ריקארדו בשבילך ,קחי את הדברים שלך ותעזבי ,כפי שאמרתי אני לא מעריך בזבוז זמן ״ הוא אמר מביט בה ארוכת ומסתכל בשעונו .
הבחורה הסתכלה עליי לרגע במבט מלחיץ ואני הורדתי את ראשי בבישנות ואז הביטה בו ארוכות גנחה בעצבנות ויצאה מהחדר .
שתיקה ארוכה הייתה בחדר לכמה רגעים שהרגישו כמו נצח ריקארדו סובב את ראשו והביט בי
״מתנצל שנאלצת לראות את זה ״ הוא אמר אך לא היה נשמע מתנצל בכלל . הוא הביט במבטי ההמום והמפוחד והיה נראה מסופק שפתיו עלו מעט לחצי חיוך שניסה להסתיר אך ללא הצלחה אני ראיתי את החיוך הקטן הזה . לעזאזל איתו
הוא רצה להראות לי למה הוא מסוגל והאמת ,שזה די עבד לו לבחור הזה אין לב איך בכל כך קלילות הוא פיטר אותה מבלי למצמץ פעמיים .
״כפי שאת רואה אני לא מעריך איחורים ועצלנות ,אני מצפה מכל העובדים שלי להיות רציניים ,מסורים ואמינים ״ הוא הביט בי ארוכות ״אני משער שג׳ני אמרה לך שאני לא מראיין בדרך כלל את העובדים החדשים ,אך בשל תקרית חמורה החלטתי לבדוק כל עובד שנכנס למחלקת כספים ״ הוא אמר בקרירות והמשיך
״אני לא חושב שאת מוכנה עדיין למחלקת כספים ,אני רוצה שתעבדי כמזכירה הפרטית שלי עד שאחליט שאת אכן מתאימה ״
פניי נהפכו לעגבנייה ,למה לעזאזל אני לא מתאימה ? .
״לפי מה החלטת שאני לא מתאימה ?״ אמרתי בהלם ״לא ראיינת אותי בכלל ״
״אני לא צריך לראיין אותך כדי לדעת שאת עדיין לא מתאימה ״ הוא אמר בקלילות ״ולכן אני רוצה אותך צמוד אליי ,עד שאחליט שכן ״
מה ? בגלל מה אני לא מתאימה ? למדתי כל כך הרבה ואני יכולה לנהל את כל התקציב של הבניין הזה במצויינות אני אמנם לא מפוצצת ביטחון אבל אני מודעת ליכולות שלי !
״על סמך מה החלטת שאני לא מתאימה ? על סמך יכולת הגשת הקפה שלי ?!״ אמרתי בעצבנות ״אם כבר לפי יכולת הגשת הקפה שלי אתה אמור להסיק שאני לא מתאימה להיות המזכירה שלך !״
הוא לא התרגש בכלל מהעצבנות שלי אלא להפך זה היה ניראה כאילו שיעשעתי את החמור הזה . נעמי תרגעי אמרתי לעצמי.
הוא נשען על כסאו ושם את ידיו מאחורי ראשו בנחת
״נעמי כספים זה דבר שדורש יכולת ריכוז גבוה וביטחון ,את מעט הססנית ומגושמת אני רוצה שתצברי ביטחון לפני שתלכי לכספים , כפי שאמרתי המחלקה שם מעט רגישה כרגע ואני שואף למצויינות.״ הוא הביט בי .
לנשום נעמי לנשום .
״ אני בטוחה בדברים שאני טובה בהם ,ואני יכולה להבטיח לך שניהול כספים זה משהו שאני טובה בו ובכללי כל מה שקשור למספרים .״ אמרתי בביטחון .
״יהיה לך את התקופה הקרובה להוכיח לי שאת אכן מתאימה״ הוא אמר והביט בפניי האדומות .
״את מתחילה מחר ב08:00 בבוקר ,אני מצפה ממך להיות בשעה הזאת בדיוק ולא דקה אחרי ,את מעכשיו אחראית לניהול הפגישות שלי ,לכתוב נקודות חשובות בכל פגישה ולהגיש את הקפה שלי , אני מצפה ממך להיות זמינה בנייד ובמייל בכל עת
גם אחרי העבודה , האם זה ברור ?״ הוא שאל
ולי לא נותרה ברירה אלא להנהן בראשי ״כן ״
אני הולכת להוכיח לו שאני מתאימה שאני הכי מתאימה שיש ,הוא לא ימעיט בי בגלל ששפכתי עליו קפה מטופש . הייתי עושה את זה שוב ! לעזאזל איתו !
״יופי ״ הוא אמר מרוצה .
הוא לפתע קם מכסאו התקרב אליי ולחש לאוזני
״ אני מצפה ממך למצוינות נעמי ״ . גופי הצטמרר מההתקרבות הפתאומית שלו והרגשתי חום בכל גופי ,בלעתי את הרוק שהצטבר בגרוני ואמרתי ״אתה גם תקבל אדוני ״ .
הוא חייך מרוצה וחזר לכסאו .
קמתי מהכיסא ולקחתי את התיק שלי ״נתראה מחר ״ אמרתי לו .
הוא הנהן בראשו ״נתראה ״ הוא אמר ובחן אותי מכף רגל ועד ראש ליקק את שפתיו וחזר להביט במחשב ואני הרגשתי בוערת בכל גופי . מה לעזאזל קורה לי ? רק המבט שלו גורם לי לחום .
כשיצאתי עם דויד בתקופת הקולג׳ הוא היה חנון יחסית כמוני ומעולם לא עשינו אהבה התנשקנו מעט אבל אף פעם לא מעבר ,והאמת שאפילו כשהתנשקנו לא הרגשתי חום כמו שאני מרגישה עכשיו ממבט אחד .
לעזאזל מה את משווה אותו לדויד? הוא יהיה הבוס שלך והפעם הבוס שלך מקרוב .
הבוס שלי המחשבה הזו מעבירה בי צמרמורות של פחד ,הוא אכן יודע להשיג את מבוקשו ללא רחמים .
אם לא אהיה פרפקציוניסטית ומצטיינת לא אעבור לכספים .
אני לא אתן לזה לקרות אני אוכיח למתנשא,הקריר והקשוח הזה שנעמי קליין מסוגלת להיות במחלקת כספים !.
אני אעשה מה שהוא דורש בצורה הכי מצויינת שיש אגיע בזמן מחר ואהיה סופר מרוכזת .
יצאתי מהבניין הענק של ״בראון״ ונשמתי נשימה עמוקה . אני חייבת להודיע לקפה שאני מתפטרת .. מרגיש לי רע להתפטר אבל אני כמה חודשים עובדת שם ואני רוצה להתקדם בשביל עצמי , אני עבדתי כל כך קשה בשביל לעבוד במקום כמו בראון ואני לא מתכוונת להרים ידיים עכשיו ,לא בגלל בית קפה ולא בגלל ריקארדו הזה .
עליתי על מונית וחזרתי לדירה מותשת השעה הייתה 12:00 בבוקר והחלטתי להתקשר לאמילי -היא לא ענתה כמובן .
הכנתי לי סלט וטיגנתי שניצלים ואכלתי כשסיימתי לאכול פיניתי את הצלחת ופתחתי את המחשב ומיד הקלדתי
׳ריקארדו׳ הבחור לא מצטלם לשום מקום וכל התמונות שהיו לו היו פאפרצי שתפסו אותו עם בחורה שונה ,כל בחורה הייתה יותר יפה מהשנייה ולכולן היו רגליים ארוכות ויפות ופנים של דוגמניות עם שמלות קצרצרות ועקבים גבוהים והוא היה עם אותו מבט חתום לא מחייך כמעט באף תמונה .
המשכתי לעיין בתמונות שלו והוא אכן בחור נאה מאוד נאה וגבוה מאוד גבוה .
אני מפחדת כל כך לעבוד איתו מחר אך מצד שני מתרגשת זה הזמן שלי להוכיח את עצמי !
התחלתי להרגיש עייפות והחלטתי לעשות מנוחת צהריים קטנה עליתי למיטה ונרדמתי אחרי כמה דקות .״ וואי הוא קורע ״ אמילי צחקקה מהסלון ״כן זה השחקן האהוב עליי ״ הוא אמר גונתן׳ אמר .
הבטתי בשעון וראיתי שהשעה 17:30 ישנתי שעתיים ועכשיו לא מתחשק לי לצאת מהמיטה כשהוא נמצא בסלון .
אני כל כך מפחדת לצאת החוצה ,אני לא מפחדת ממנו כי אני יודעת שהוא לא יעשה לי כלום אבל אני מפחדת מהסיטואציה
אני גרועה במשחק ואמילי תשים לב מיד שאני לא מתנהגת כהרגלי ולכן החלטתי לא לצאת מהחדר .
התקשרתי לבוס בבית הקפה ואמרתי לו שאני עוזבת סיפרתי לו את הסיבה הוא נורא שמח בשבילי הוא אמר שהוא גאה בי וזה גרם לי לשמחה רבה.
״נעמי אני יכול להיכנס ,אני רוצה לדבר איתך ״ גונתן דפק בדלת מעט מהסס .
מה לעשות מה לעשות מה לעשות ??
״אהממ רק רגע ״ נשמתי עמוק ״אתה יכול להיכנס ״
הדלת נפתחה וגונתן הופיע ומבטו היה חושש הוא התקרב למיטה שלי ״אפשר ?״ הוא שאל הנהנתי בראשי מעט מהססת
הוא התיישב במיטה והביט בי ״נעמי אני כל כך מצטער ,כל כך מצטער ..״ הוא אמר ״עשיתי טעות והייתי אידיוט אני לא רוצה שנפסיק לדבר או שיהיה מביך בנינו ״ .
מאוחר מידי חשבתי לעצמי .איך לא יהיה מביך בנינו אחרי כל מה שעשית איך אני יכולה לסלוח לך בכל כך קלות כאילו כלום .. אם ריקארדו לא היה מגיע בזמן אני לא רוצה לדעת מה היה קורה ..דמעות החלו לזלוג מעיני ״ אני צריכה קצת זמן ..״ זה מוקדם לי מידי ״ אמרתי בכנות והבטתי בו עם דמעות בעיני
״נעמי ״ הוא לחש ובא לנגב את דמעתי הזזתי את ידו בעדינות ממני ״אני לא מסוגלת כרגע ,אני צריכה שנתרחק מעט ,אני צריכה עוד זמן״ הוא הביט בי ארוכות והיה ניראה כעוס ופגוע
הוא קם במהירות וסגר את הדלת .
אחרי כמה דקות שהמשכתי לבכות קמתי לארון והחלטתי להוציא כבר בגדים למחר .
מחר יום גדול ואני צריכה להיות הכי מרוכזת ,מצויינת ולא מגושמת .
אני מסוגלת .
YOU ARE READING
My boss - הבוס שלי
Romanceנעמי קליין בת ה23 היא בחורה טובת לב ,תמימה ועקשנית . על אף כל הקשיים שעברה בחייה כשאביה עזב אותה כשהייתה בת 16 ומות אימה מהמחלה הארורה היא לא ויתרה לעצמה . כשנעמי מסיימת את התואר שלה בכלכלה היא עוברת לגור עם החברה הכי טובה שלה ועובדת בבית הקפה שכונ...