1☽ Yeni Ev

6K 405 223
                                    


21 Mayıs 2017
Pazar Günü, Saat: 13:07

Küçük eve büyük bir kargaşa sahip olmuşken Park Jimin elindeki kutuları bırakarak boynundan akan teri gömleğinin yakasıyla sildi. İki katlı, ancak pek de büyük olmayan evinin salonundan bahçeye doğru bağırdı. "Taehyung! Orada durup kumdan kale yapacağına kutuları taşımama yardım et!"

Taehyung evin girişindeki merdivenlere oturmuş, henüz hiçbir çiçeğin dikili olmadığı, toprakla kaplı küçük bahçede kale yapma amacıyla uğraşıyordu. Çamur yapmak için kullandığı su şişesini kenara atıp çamura bulanmış ellerini Jimin'e doğru hiddetle sallamaya başladı. "Neden yardım edecekmişim? Burası senin evin, kendin hallet! Ben bahçenizi güzelleştirmek için yeterince çalışıyorum."

"Tabi, ne demezsin. Jennie'nin en büyük hayali bahçemizde bir kale olmasıydı. İmzanı atmayı unutma lütfen." Jimin sahte bir gülümseme sunup diğer kutuları almak için merdivenleri inerken, kalesine özenle dokunan Taehyung'a baktı ve dişlerini sıkarak konuştu. "Gereksiz yaratık."

Jennie karnını tutarak aşağı kata indiğinde dış kapının açık olduğunu gördü. Kapının eşiğinde durup seslendi, "Jimin? Koliler bitmedi mi?"

Jimin tahta çitlerin arkasından başını sağa sola salladı. Sakince "Birkaç tane daha var." dedikten sonra gözlerini telaşla Jennie'ye çevirdi. "Sen neden ayaktasın? Gidip dinlenmen gerek! Taehyung! O aptal kalene tekme atmadan önce Jennie'yle ilgilen!"

"Sekiz aydır yata yata Bang PD-nim gibi göbeği çıktı. Evlendiğinizdeki haliyle şimdiki hali bir mi? Sana güzel görünmek için hareket ediyor işte, ne kızıyorsun?"

Jimin kalan son sabır parçacıklarıyla Taehyung'un üzerine atlamadan önce Jennie avazı çıktığı kadar bağırdı. "Kim Taehyung! Yemin ederim seni öldüreceğim!"

•••

Park Jimin ve Kim Jennie yeni evlerine taşındıkları ilk gün huzurla koltuğa oturdular. Jimin boya kokusunun Jennie'yi ve bebeğini rahatsız etmesinden korkarak üçer dakika aralıklarla evi havalandırıyor, hasta olmaması için tekrar kapatıyordu. Pencereyi kapatıp tekrar koltuğa oturduğunda Jennie başını Jimin'in dizlerine koydu.

"Jimin?" diye mırıldandı Jennie.

"Hm?"

"Sence ben güzel miyim? Demek istediğim, hâlâ güzel görünüyor muyum?"

Jimin gözlerini kısarak güldü. "Aptal Taehyung'u bu eve hiç getirmemeliydim." dedi. "Onun dediklerini umursamayı dört yıl önce bıraktım. Sende umursama."

"Jimin!"

"Efendim?"

Jennie başını kaldırıp oturur pozisyonda Jimin'e döndü. "Soruma cevap vermedin."

Jimin gülümseyip Jennie'nin tombullaşmış yanaklarını avucunun içine aldı. "Benim için dünyadaki en güzel kız sensin ve her zaman öyle olacaksın. Karnında bizim parçamızı taşırken bu güzelliğin milyonlarca kat artıyor. Boş boğaz insanların ne dediğini önemseme."

Jennie gülümseyip ona sarıldığında Jimin kollarını sıkılaştırdı. "Taehyung'u öldürüp hapishaneye girsem bile beni seveceğine ve bekleyeceğine söz ver."

Jennie, Jimin'in omuzunda boğuk çıkan sesiyle kahkaha atıp başını salladı. "Söz."

•••

Jimin uykuya dalmışken Jennie kulaklığını takıp, kucağındaki bilgisayardan bebek gelişimi hakkında videolar izlemeye devam etti. Videoların ardından profesörler tarafından yazılmış makaleleri okurken eli sürekli karnının üzerinde hareket ediyordu.

Karnına doğru, "Senin güzelce büyümen için elimden gelen her şeyi yapacağım bebeğim." diyerek fısıldadı ve tekrar bilgisayar ekranına döndü. Ekrandaki sayfa yüklenirken az önce okuduğu metinle farklılık olduğunu fark etmişti. Başlıkta büyük puntolarla yazılmış olan yazı dikkatini çekti.

BEBEK KATİLİ DİŞİ ŞEYTAN

LILITH KİMDİR?

Merakına engel olamayarak makaleyi okumaya başladı. Makalenin son cümlelerine kadar dikkatle okumuştu.

"Ülkemizde kadınlar eşlerinin bu şeytana kapılmamaları ve çocuklarını koruma altına almak için yatak odalarının kapısına büyük bir daire çizerek yazı yazarlar."

Jennie bunun saçma olduğunu düşünerek bilgisayarı kapattı ve komodine yerleştirdi. Yastıklarını düzelttikten sonra yatakta birkaç küçük kıpırdanma ile rahat yatış şekline ulaşmıştı. Okuduklarını unutmayı hedefleyerek gözlerini kapattı ve derin bir uykuya dalmayı bekledi ancak kafasında dönen cümleler onu rahat bırakmıyordu.

Birkaç dakika sonra gözlerini açıp Jimin'e baktı. Yüzü ona dönüktü, dolgun dudakları açılmış, sarı saçları yastığa dağılmıştı. Okuduklarından etkilenmemek için kendini durdurmaya çalıştı ama bir yardımı dokunmuyordu. Başını iki yana sallayıp karnını tutarak ağır hareketlerle yataktan kalktı.

Jimin'in siyah iş çantasından kalın uçlu bir kalem çıkartarak yatak odasının kapısına ilerledi ve büyük bir daire çizdikten sonra içine yazmaya başladı.

"Adem ile Havva buyursunlar içeri, girmesin kapıdan 11(LILITH)!"

"Adem ile Havva buyursunlar içeri, girmesin kapıdan 11(LILITH)!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sürpriz olması için çiftleri size söylemedim ama tahminleri almak istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sürpriz olması için çiftleri size söylemedim ama tahminleri almak istiyorum. Sizce sıradaki çift kim olacak?

lilith Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin