Minik yıldıza basmayı ve yorum atmayı unutmayın. Keyifli okumalar~
Park Chaeyoung, karşısında duran Kim Taehyung'a şaşkınlıkla bakıyordu. Taehyung saçlarını karıştırıp tek elini havaya kaldırdı. "Selam, Park Chaeyoung."
Jisoo, Chaeyoung'a yaklaşıp "Tanışıyor musunuz?" dediğinde bir cevap alamamıştı. Chaeyoung karşısında durduğuna inanmadığı kişiyi incelemekle meşguldü.
Kahverengi deri ceketi yıpranmış görünüyordu. Küllü sarı, uzun saçları, yere düştüğünde karışmıştı. Gözlerindeki bakışlar ise oldukça farklıydı.
Kim Jennie kapıyı açıp kısa çitler ardında duran kalabalığa baktı. İçlerinde tanıdık bir yüz görünce ayağındaki ev terliklerine aldanmadan merdivenleri inmeye başladı. "Taehyung-ah! Yine ortalığı mı karıştırdın?"
Chaeyoung, bağıran Jennie ile göz göze geldiğinde yutkundu. Sevgili olduklarını sanıyordu, yoksa evlenmiş miydi?
Taehyung o an kimseyi önemsemedi ve her zaman korktuğu kişiye döndü. "Jennie, yemin ederim bu sefer suçsuzum! Jimin beni içeri almadı. Bende çitler üzerinden atlamaya çalışıyordum, onu görene kadar." dedi ve parmağıyla Chaeyoung'u işaret etti.
Jennie başını çevirdiğinde gördüğü yüzlerle şaşırmıştı. Birkaç gün önce düğününe gittikleri, Taehyung'un yıllarca sevdiği eski sevgilisi Park Chaeyoung, tam olarak karşısındaydı. Aynı zamanda Jennie'nin liseden arkadaşı Kim Seokjin, Taehyung'un yanında duruyordu.
Seokjin heyecanla "Jennie!" diye bağırdığında Jisoo kaşlarını çattı. "Görüşmeyeli uzun zaman olmuştu, burada mı oturuyorsun? Gelirken evini incelemiştik, harika bir bahçe tasarımınız var! Eşim Kim Jisoo ile tanış!" Seokjin cümlelerini sıralarken Jennie mutlulukla ona cevap veriyordu. Onlar tanışırken hemen yanda duran Chaeyoung bileğindeki saatle oynamayı bırakıp kendisini inceleyen Taehyung'a baktı. "Sanırım burada oturuyorsun."
"Ah, hayır. Burası arkadaşlarımın evi. Genelde vaktimi burada geçiririm."
Chaeyoung gülümsedi. "Güzel. Sanırım gitsem iyi olacak."
Taehyung onun gülümsemesine karşılık vermeden sözünü bir bıçak gibi kesti. "Yoongi merak etmiştir."
"Evet, öyle. O zaman, sonra görüşürüz?" Kurduğu cümle, ses tonundan kolayca anlaşılacak bir soru cümlesiydi. Taehyung'un onu onaylamasını bekliyordu.
"Görüşmesek daha iyi."
"Pekala," diye mırıldandı Chaeyoung. Jennie ile sohbet eden Jisoo'nun kolunu tuttu.
"Jisoo unnie, ben eve gitmeliyim. Dikkatli gidin." dediğinde Seokjin ve Jisoo ona dikkat etmesi ve ev için endişelenmemesi konusunda birçok şey söylediler.
Chaeyoung gülerek onları onayladı ve arkasını dönüp eve yürümeye başladı. Konuştukları andan itibaren bakışlarını kaçıran Kim Taehyung, başını kaldırdı ve Chaeyoung eve girene kadar onu izledi. Kendine bile söylemek istemese de, onu özlemişti.
•••
Jennie, eski arkadaşı Seokjin ve eşi Jisoo'yu uğurladıktan sonra Taehyung'un yakasından tutarak eve doğru yürüdü.
"Ya! Kim Jennie!"
"Kes sesini Tae."
Jennie Taehyung'u kapıdan içeri itekledi ve kapıyı kapattı.
"Sadece biraz uyumak istiyorum. Neden bu kadar gürültü var?!" Jimin sarı saçlarını karıştırarak merdivenden inerken bağırmıştı.
Taehyung dudaklarını büzdükten sonra ellerini hiddetle sallamaya başladı. "Jennie bana bağırmasaydı gürültü olmazdı!"
Jimin ona bakıp gözlerini büyüttü. "Seni eve almamıştım. Sen niye buradasın?" Sinirlendiği için kelimeleri peltek çıkmıştı.
"Evimize o kadar çok geliyor ki, ben alıştım." diye mırıldandı Jennie ve salona yürüyüp karnını tutarak koltuğa oturdu.
Jimin merdivenleri indi ve ayakta duran Taehyung'u iterek koltuğa oturdu.
Jimin, Jennie'nin omzuna başını koydu. Kabarık saçlarıyla boynunu gıdıklıyordu. "Bu akşam dışarı çıkmak ister misin?" dedi sevimlilik dolu ses tonuyla.
Taehyung yüzünü buruşturup "İğrenç!" diye bağırdığında Jimin sağ tarafında duran yastığı ona fırlattı.
"Tamam ya, siz çıkın bende bilgisayar oyunu oynarım."
Jennie ona şaşkınlıkla bakıp bağırdı. "Defol evimden!"
"İyi, gidiyorum! Ama beni çok özleyeceksiniz! Özür dileyip ayaklarıma kapanacaksınız! Taehyung ne olur dön diye yalvaracaksınız! Ama ben-"
Jennie sırtını yasladığı yastığı hızla alıp Taehyung'a attı.
"Cehenneme git Kim Taehyung!"
Bir sonraki bölümden itibaren final bölümleri başlayacak. İlk bölümler gibi her çiftin konusu ayrı olacak. Kitap hakkındaki görüşlerinizi yazmayı unutmayın, sizi seviyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lilith
Fanfiction"Adem ile Havva buyursunlar içeri, girmesin kapıdan Lilith!" ➤start: 130118 finish: 010618 ➤tüm hakları saklıdır.