21 Mayıs 2017
Pazar Günü, Saat: 21:10Kahverengi tonların ağırlıklı olduğu karanlık otel odasına kötü bir hava hakimdi. Park Chaeyoung elini saçları arasına daldırıp "İstemiyorum!" diye bağırdığında Min Yoongi bileklerinden tutup saçlarını bırakmasını sağladı.
"Zorundasın! Anlıyor musun beni? Başka bir seçeneğin yok!"
Chaeyoung bileklerindeki elleri itmeye çalışarak avazı çıktığınca bağırdı. "İstemiyorum! Aldıracağım! Senden de, ondan da kurtulacağım!"
Yoongi, Chaeyoung'un bileğini serbest bırakıp yanağına sert bir tokat atarken Chaeyoung dolu gözlerle ona baktı.
"Kendine geldiğinde görüşeceğiz." diyerek odadan çıktı.
Chaeyoung'un titreyen bacakları onu taşımaya katlanamadı. Gece lambası dışında hiçbir ışığın açık olmadığı odanın köşesine çöken Chaeyoung, hıçkırıklar içinde ağlamaya devam etti. "Senden nefret ediyorum Min Yoongi! Senin bebeğini taşıyor olmaktan, seninle evlenmek zorunda kalmaktan, bedenimde ve ruhumda sana ait yaraların olmasından nefret ediyorum!"
•••
Otelin holünde sert adımlarla yürüyen Min Yoongi kravatını genişleterek resepsiyonun önündeki korumaları yanına çağırdı. Ceketinin iç cebinden çıkarttığı beyaz zarfı korumalardan birine doğru fırlattı. "Bunu Kim Taehyung piçine verdiğinizden emin olun."
Siyah takım elbiseli adamlar Yoongi'nin karşısında saygıyla eğildikten sonra zarfı alıp geri çekildiler. "Göreceksin Park Chaeyoung. Benim yanımdayken onun acizliğini kendi gözlerinle göreceksin."
Pantolonun sol cebinden telefonunu çıkarıp bir numarayı tuşladı.
"Alo?"
Hattın diğer ucundan gelen sese karşın Yoongi konuştu, "Anne?"
"Bu saatte neden aradın? Chaeyoung'a bir şey mi oldu? Ailesi onu merak ediyor."
"Hayır, o gayet iyi." Sadece, saklamaya çalıştığı sırlar içinde boğuluyor diye düşündü. "Yarın için davetli listesine bir kişiyi daha dahil etmek istiyorum. Adı Kim Taehyung."
Annesi onu onayladığında telefonu kapatıp büyük koltuklardan birine oturdu. Yoongi, Chaeyoung'u her zaman sevmişti. Kim Taehyung ile gözleri önünde mutluyken bile sevmişti ancak her şey bir gecede değişti. Taehyung ve Chaeyoung'un ayrıldığı günün gecesi Chaeyoung sadece yakın bir arkadaşından destek almak istemişti, işlerin bu raddeye geleceğini tahmin edemezdi. Şimdi, Chaeyoung'un tüm nefretine karşın onunla evleniyor oluşu bir kere daha yüzünü güldürdü.
•••
22 Mayıs 2017
Pazartesi Günü, Saat: 19:23Jennie ve Jimin iki katlı evlerinin salonunda otururken sertçe çalınan kapı onları korkutmuştu. Jimin ağır adımlarla kapıya ilerleyip küçük delikten baktıktan sonra gözlerini devirip kapıyı açtı. "Ya! Kim Taehyung! Bu evi başımıza mı yıkacaksın?"
Taehyung, "Dışarıda felaket bir fırtına var. Uçup gökyüzüne karışmadan önce çekil de eve gireyim." diyerek Jimin'i itti ve içeri girdi. "Hey Jennie! Görüşmeyeli baya oldu, nasılsın?"
Jennie, Jimin'i kopyalayarak gözlerini devirdi. "Evet Taehyung. Neredeyse dünden beri görüşmüyoruz, gerçekten uzun bir süre."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lilith
Fanfiction"Adem ile Havva buyursunlar içeri, girmesin kapıdan Lilith!" ➤start: 130118 finish: 010618 ➤tüm hakları saklıdır.