21 Mayıs 2017
Pazar Günü, Saat: 13:07Seokjin tripod üzerindeki telefonuna gözlerini kırpmadan otuz saniye boyunca baktı ve ellerini havaya kaldırdı.
"Oh, millet! Yayın dondu sandınız değil mi? Ama öyle değil. Sizi kandırmak için kımıldamadan durdum." diyerek etrafına bakındı.
"300 izleyicim var. Saat kaç ki? 08:22'ymiş. Bazılarınız uyuyor olabilir." dedi. "Woah, birçok yorum görüyorum. "Görüşmeyeli uzun zaman oldu EatJin. Jisoo'yu görmek istiyorum, o nerede?" Demek onu merak ediyorsunuz." dediğinde Jisoo zıplayarak ekrana dahil oldu.
Şarkılı ses tonuyla "Uzun zaman oldu~ Jisoo-ya geri döndü~" dedi.
Jin dudaklarını büzüp masadan kalktı. "Dünya çapındaki yakışıklı buradayken Jisoo'yu istediğinize inanamıyorum." Tripodu oynatarak tezgaha döndürdü ve beyaz tezgahın arkasına geçtiğinde kollarını açarak başını havaya kaldırdı. "Şu bifteğin parlamasına bakın! Üstüne ışık tutmaya bile gerek yok."
Jisoo kadraja dahil oldu ve kaküllerini düzeltip saçını at kuyruğu yaptı. "Millet! Bugün gerçekten açım ve kahvaltı yapmak için erkenden kalktım. Jin tezgahtakileri masaya taşırken yiyeceğimiz yemekleri kısaca tanıtayım. İlk olarak biftek! Yanında Udon ve bu nedir? Hah, kızartılmış pirinçli kimchi ve bulgogi. Biraz pilav ve patates kızartması. Harika değil mi?"
Jin tezgahta duran tabletten yayını açtı ve yorumları okumaya başladı. "Diyorlar ki, "Bu saatte biftek yenmez." Bende böyle düşünüyorum ama ona söz geçiremiyorum! Önceki gece saat 3'e geliyordu ve beni uyandırıp et istediğini söyledi. Evet doğru duydunuz, gece 3!"
Jisoo masumca gülümsedi. "Bunun suçlusu ben değilim~" Biftekten bir parça bölüp ağzına atmak üzereyken çatalı kameraya tuttu. "Bu parça Jin'in burnu kadar büyük!"
"Ya! Kim Jisoo!" Jin ona kızarken Jisoo gülüp telefona baktı. "Chorong yayını izlediğini söylüyor. Bak bir yorum bırakmış!"
@parkchr: Namjoon uyurken sizin yayınınızı izliyorum. Harikasınız! Yemeklerden bana da getirmeyi unutmayın >.<
Jin gülerek başını salladı. "Namjoon'a yemek yapmayı öğretmek için çok uğraştım ama o uyumayı seçti, yine öyle yapıyor."
Jisoo onu onayladı. "Akşam bize gel! Jin lezzetli yemekler yapacak!"
Jin şaşırarak kendini gösterdi. "Ben mi yapacağım? Neden haberim yok?"
"Şimdi haberin oldu ya işte."
Yayına devam ederken Seokjin telefonuna gelen mesaj ile yemek yemeyi bırakıp bakışlarını telefona çevirdi. Bir an önce şirkete gitmesi gerektiğini kesin bir dille yazan başkan yüzünden yayını kapatmak zorunda kalmışlardı.
Seokjin ve Namjoon büyük bir şirkette çalışıyorlardı. Namjoon'un eşi Chorong ve Jisoo iyi anlaştığı için Chorong'u davet etmeyi düşündü. Ne olursa olsun, doğumuna az kalmış eşini yalnız bırakmak istemiyordu. Chorong onu onayladığında yaklaşık yirmi beş dakika sonra evin önüne yaklaşan siyah araba kornaya bastı. Chorong arabadan inip kapıyı çaldığında çıkmak üzere olan Jin kapıyı açtı ve selamlaştılar.
Jisoo ve Chorong sarılırken Seokjin kaşlarını çattı. "Karıma sarılmama bile izin vermiyorsun. Seninle yalnız bırakmak konusunda endişeliyim."
Chorong aynı şekilde kaşlarını çatıp Seokjin'e baktı. "Jisoo'nun seçim yapma hakkı varsa beni seçeceğinden eminim, fazla konuşma Kim Seokjin."
Sürekli birbiriyle atışan ikiliye karşın Namjoon arabanın içinden seslendiğinde Seokjin uzun kollarıyla Jisoo'nun küçük bedenini sarmaladı. "Ben gelene kadar kendine ve bebeğimize dikkat et. Şu cadı sana zarar vermeye kalkarsa yatağın yanındaki sopayı almaktan hiç çekinme." Seokjin Jisoo'yu bıraktığında Chorong omzundaki çantayı zincirlerinden tutup Seokjin'e doğru savurdu. Kolunu tutarak aşağı inen Seokjin arabaya bindiğinde Jisoo kapıyı kapattı ve Chorong ile birlikte salona ilerlediler.
"Jisoo bugün seni arayacaktım. Buraya gelmem çok iyi oldu!" dedi Chorong L şeklindeki koltuğa uzanırken.
Jisoo merakla kaşlarını kaldırdı. "Neden?"
"Geçen gün evde tek başınaydım. İnternette gezinirken bir makale ile karşılaştım. Bunu okuman gerek!"
Chorong telefonundan açtığı habere göz atıp telefonunu Jisoo'ya uzattı. Jisoo yazılanları okurken bakışları sürekli karnına gidiyordu. "Hadi ama, böyle bir şey olması imkansız."
"İmkansız deme, bu hayatta her şey olabilir."
Chorong, Lilith haberini Jisoo'ya okuturken su içmek için ayağa kalktı. Mutfağa doğru ilerlediğinde açık mutfak kapısından balkonda bir hareketlilik hissetmişti ancak umursamayıp bardağa doldurduğu suyu içti ve Jisoo'nun yanına döndü.
Alışagelmiş sorumu sorayım: Sizce sıradaki çift kim olacak?
Bu bölümü yeterince açıklayamadım. Jin ve Jisoo Instagram'da popüler iki ulzzang. Instagram canlı yayın özelliğini kullanarak her hafta yayın yapıyorlar ve bu yayın "Eat Jin" temalı oluyor.
Namjoon'un eşi Chorong hamile değil ama internette dolaşmayı ve bir şeyler araştırmayı seviyor. Özellikle efsanelere karşı ilgisi var. Bu yüzden Lilith haberi dikkatini çekti ve hamile olduğu için Jisoo'ya okutmak istedi. ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lilith
Fanfiction"Adem ile Havva buyursunlar içeri, girmesin kapıdan Lilith!" ➤start: 130118 finish: 010618 ➤tüm hakları saklıdır.