Kapitola 1- Hurá do Bradavic

1.3K 63 6
                                    

Patnáctiletý Wiliam Snape právě do široka rozevřel své onyxově černé oči, stejné jako má jeho otec, a zamžoural do útrob svého pokoje. Dnes byl jeho první den na nové škole. Nepopíral strach, který měl už posledních pár týdnů. Pomalu se posadil na postel a zhluboka se nadechl. Protřel si spánkem slepené oči, vstal a přešel k zrcadlu. Zahleděl se na svůj odraz a zkoumavě se prohlédl. Co viděl? Viděl jen kluka s bledou tváří, onyxově černýma očima a černýma vlasama po ramena. Na první pohled obyčejný, pohledný chlapec. Nebyl však obyčejný. Jeho problém byl, jak si on myslel, že ho nezajímaly dívky, ale chlapci. Zhnuseně se zašklebil na svůj odraz. Ne, že by mu to nějak extra vadilo, už si na to zvykl. Dokonce si na to zvykl i jeho otec a přijal jeho orientaci. Ostatní na to však měli poněkud jiný názor. Byl pro ně něco, jako odpad. Všude to bylo stejné. Po čase už svou homosexualitu přestal skrývat. Neměl žádné přátele, ale vystačil si sám. Měl otce.

Otočil se zády k zrcadlu a přešel k pracovnímu stolu, na němž měl položené vyprané a vyžehlené oblečení. Povzdechl si a oblékl si své černé triko a černé džíny. Ozvalo se zaklepání na dveře a hlas jeho otce. ,,Wille? Jsi vzhůru?" zeptal se. ,,Jasně tati, pojď dovnitř." odpověděl Will a opřel se zády o stůl. Dveře se otevřely a dovnitř vešel muž s bílou pletí, onyxově černýma očima a černýma vlasama po ramena. Byl oblečený v černé košili a v černých džínách. William jako by mu z oka vypadl. ,,Všechno v pohodě?" zeptal se starostlivě. ,,Jasně!" pronesl Will ironicky. ,,Proč by nemělo? Jen mám jít do školy a zase zažívat to, co vždycky. Výsměch s ponižování. " ušklíbl se. ,,V Bradavicích to bude jiné Wille." snažil se mu domluvit. ,, Budeš zařazen do koleje, do své nové rodiny. Nebudou se ti smát. A i kdyby, tak je srovnám. A jsem si jistý, že Draco taky." ušklíbl se a přešel ke svému synovi blíž.

,,Jo, alespoň že Draco. Ale tati, upřímně, nevím jestli by bylo dobrý kdyby ses mě zastával. Už takhle budu mít peklo, jakmile uslyší, že se jmenuju Snape." ušklíbl se. Severus přišel blíž a stiskl svému synovi rameno. ,,Bude to dobré, uvidíš." věnoval svému synovi jeden z velmi vzácných úsměvů. ,, Máš sbaleno?" zeptal se po chvíli ticha. Will jen kývl hlavou ke skříni, kde ležel veliký bradavický kufr a přepravka s jeho černým kocourem. Severus mávl hůlkou a kufr i s přepravkou se vznesli a zmizeli na chodbu. ,, Vlak odjíždí za půl hodiny. Měli bychom vyrazit." řekl a kývl hlavou ke dveřím. Will zamumlal něco ve smyslu, že by jim ten vlak mohl ujet a pak vyšel ven z pokoje. Severus ho ihned následoval.

Vyšli před barák, a Will se chytl svého otce za ruku a poté se společně přemístili na nástupiště. Bylo přeplněné jako obvykle. Severus vypadal, že v davu někoho hledá. A skutečně hledal. ,, Už jsou tady." řekl a ve stejnou chvíli Will spatřil čupřinu platinových vlasů, jak se k němu řítí. ,,Wille!" zvolal Draco a objal svého nejlepšího přítele. Will mu objetí opětoval. Draco byl jediný, kdo mu doopravdy rozuměl. Nesoudil ho za to, čím je a bral ho jako svého bratra. ,,Rád tě vidím Draco." zasmál se a odtáhl se. ,,Tak co? Celej žhavej?" uchechtl se Draco a drcl Willa do ramene. ,,Hrozně." zakoulel očima Will, a zadíval se na červenou lokomotivu. ,,Neboj, budu tvůj ďábel strážný. A třeba konečně najdeš i druhou polovičku." zasmál se. ,,Draco Malfoy!" osopil se na něj Will. Nakonec se ale neovládl a rozesmál se také. Ani si nevšiml, že jeho otec už s nimi není. No co, uvidí ho přece v Bradavicích.

Ozvalo se zahoukání a Draco ho popadl za rukáv. ,,Dělej Wille, odjíždíme." táhl ho k vlaku a následně ho strčil do prvních dveří. Poté nastoupil také. ,,Pojď, vzadu mám kupé." řekl a vydal se chodbou dozadu. Jakmile si všiml, že ho černovlásek nenásleduje, zastavil se a otočil. ,,Neboj Wille. Jsou v pohodě." Usmál se, když mu došlo nad čím přemýšlí. Bál se jeho spolužáků. Will se tedy neochotně rozešel za ním, vstříc novým lidem, škole a také nové a snad i lepší budoucnosti...

Ahojky❤️
Jsem tu s novým příběhem, který je trochu jiného rázu. Doufám, že se vám bude líbit a užijete si jeho čtení 😇 budu ráda za každý komentář a názor, ať už bude pozitivní či negativní ❤️
Tak zase u další kapitoly 👋🏻
Vaše Nikča💕
Nox

WILLIAM SNAPE |Dokončeno✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat