„Pořád tomu nemůžu uvěřit." usmál se nebelvír a užíval si dotek druhého chlapce ve svých vlasech. Byli v komnatě nejvyšší potřeby, rozvaleni na obrovské sedačce před krbem, z kterého sálalo příjemné teplo. „Čemu?" oplatil mu úsměv, odložil knihu, kterou si do té doby četl, a podíval se do těch smaragdových očí, které tolik miloval. „Tomu, že jsme tu spolu. Tomu, že spolu chodíme, a že jsem konečně šťastný." natáhl ruku a zastrčil mu uvolněný pramen vlasů za ucho. „Si nádherný, víš to?" pohladil ho po tváři. „To mi říkáš ty? Viděl ses někdy v zrcadle?" zasmál se Will a opřel se do toho příjemného dotyku. „Jo, ta jizva je obzvlášť úchvatná." uchechtl se. V očích se mu mihl smutek. Zmijozelovi to neuniklo. „Copak je?" zeptal se a opět prohrábl Harrymu vlasy. „Je moc klid." zamračil se. Ani se ho nemusel ptát, o čem mluví. Pochopil. „To je dobře, ne?" zeptal se, i když sám si to moc nemyslel. A ani jeho nebelvír ne. „Spíš mi to přijde, jako klid před bouří. Bojím se, že se stane něco zlého, Wille. A že to nebudu moci zastavit." v hlase měl tolik bolesti. Zvedl svou hlavu ze zmijozelova klína a posadil se vedle něj. „Bojím se. Všichni na mě spoléhají. Na to, že ho zastavím. Ale... co když to nedokážu? Co když... co když jsem prostě slaboch?" Smutným pohledem se na něj podíval.
Will ho pohladil po tváři. „Zvládneš to. Věřím v tebe, stejně jako Hermiona, Ron a i Draco. Nejsi slaboch. Nikdo neříká, že ho musíš porazit sám, Harry. Já tě v tom nenechám, slyšíš? Vždycky tu budu pro tebe. Až do poslední chvíle. Miluju tě." Po nebelvírově tváři stekla jedna neposedná slza. Will ji jemně setřel palcem a uchopil ho za bradu. „A teď se usměj. Usměj se tím nádherným úsměvem, ze kterého se mi podlamují kolena." zašeptal a spokojeně pokýval hlavou, když ten úsměv spatřil. „Tak se mi líbíš." překonal tu poslední mezeru mezi nimi a jemně ho políbil. Byl to lehký polibek, který však obsahoval naprosto vše. Oba do něj vložili emoce, které v tu chvíli cítili. Lásku, smutek, ale také strach o toho druhého.
„Sice ještě není ráno, ale...Veselé Vánoce, Wille." usmál se Harry a opřel si čelo o to jeho. „Veselé Vánoce, Harry." poté se rozloučili a každý se vrátil do své ložnice, aby si mohl ráno rozbalit všechny dárky.
-------------------------------------------------------
„Koukej vstát, nebo tě poleju vodou a zaručuju ti, že se ti to líbit nebude." začínal už Draco ztrácet svoji trpělivost. Dobrých dvacet minut se snažil probudil černovláska a stále bez úspěchu. „Fajn, tak já ten dárek od Pottera rozbalím sám a pak ti ho předám až-" nestihl ani doříct větu, když mu na obličeji přistál polštář. „Ať tě to ani nenapadne." zavrčel Will výhružně. „No vida, jak si najednou vzhůru." zasmál se Draco a hodil mu zpět jeho polštář. Černovlásek jen pokroutil hlavou a ustlal si. „Pojď, máme tu dárky." kývl směrem k pohovce, před kterou se válela hromada dárků. Oba dva se na pohovku posadili a začali s rozbalováním.
Will dostal spoustu super věcí. Malá Alison mu poslala zarámovanou fotografii, na které sedí spolu s ním a Dracem pod stromem na školních pozemcích a smějí se. Najednou se fotka změnila a nahradila ji další. Na všech se smáli a byli šťastní. Podíval se na Draca, který dostal stejný dárek jako on a spokojeně se na sebe zaculili. „Já ji žeru." zasmál se Draco a položil fotografii na stolek před nimi. Will jeho pohyb zopakoval a kýval hlavou na souhlas. Další dva dárky byli od Draca a jeho otce. Draco mu dal plátna na kreslení, spolu se stojanem. Jeho otec mu k tomu věnoval plně vybavenou krabici na malbu. Barvy, uhel a všechno možné. „No, páni!" Will byl štěstím bez sebe. Jen málo lidí vědělo o jeho vášni a talentu pro malbu. „Nápodobně." ozval se Draco, který si právě zkoušel nové rukavice na famfrpál, které mu Will koupil. Hned si v nich zkusil chytit zlatonku, kterou dostal od Severuse. „Boží!"vykřikli oba naráz a hned na to se hlasitě rozesmáli. „Děkuju, brácho." objal Draco černovláska, který mu také děkoval. „I já děkuju." Draco rozbalil svůj předposlední dárek. Oba zůstali jen udiveně zírat. Dostal sadu na čištění jeho koštěte na famfrpál, kterou si už dlouhou dobu přál. „Paráda! Od koho je?" Zeptal se černovlásek a přečetl si lístek. „Hermiona?"usmál se na Draca. „No, koukám, že si pak máme o čem promluvit, brácho." mrkl na něj a sledoval, jak Draco lehce zrudl. Každému nyní zbýval už jen jeden dárek. „Tak, ty první." kývl Will na blonďáka, který nervózně šáhl po malém balíčku. Tušil co v něm bude. A nemýlil se. Z balíčku vylovil nádherný prsten rodiny Malfoyů. „No teda!" černovlásek uznale hvízdl. Draco si prsten nasadil na ruku. „No a teď ty." ukázal na červený balíček ovázaný zlatou stuhou. Byl úzký, jako kdyby v něm měl být zabalený například brk, ale o tom oba pochybovali. Will rozbalil stuhu a otevřel krabičku.
Nacházela se v ní, ještě nerozkvetlá černá růže. Opatrně ji z krabičky vyndal. Pod růží byl přiložen lístek.
Řekni mé jméno a růže rozkvete. Je stejná, jako má láska k tobě. Dokud tě budu milovat, nezvadne. - Tvůj Harry
Willovi se do očí nahrnuly slzy. Roztřeseně se nadechl a opatrně, jako by se bál, že by to mohl pokazit, vyslovil jméno svého přítele. „Harry." z poupěte začala vykvétat nádherná černá růže. Rozzářila se stříbrnou září a vzduchem se ozval Harryho hlas. Až do smrti. To už zmijozel plakal na plno. „Páni. Musí tě fakt hodně milovat, Wille. Je to nádherný." řekl Draco a vzal svého kamaráda okolo ramen. „Já vím. Je to ten nejlepší kluk na světě." usmál se a jen dál sledoval vykvetlou růži. A byl neuvěřitelně šťastný.
-------------------------------------------------------
„Harry, dělej, chci si už rozbalit dárky!" zavolal na něj jeho nejlepší přítel. „Letím!" uklidil zpět kartáček na zuby a už sbíhal schody do společenské místnosti. U stromku na něj čekal zbytek zlatého tria, spolu s Ginny. „Jsem tu, jdeme na to." řekl a nadšeně se posadil. Rozbalování začalo. Dostal klasický Weasleyovský svetr, stejně jako Ron, Ginny i Hermiona, spoustu sladkostí od všech zrzavých dětí a knihu o famfrpálu od Hermiony. Ta na něj mrkla, zatímco si rozbalovala svůj dárek. Byl zabalený ve stříbrném balícím papíru, takže si Harry domyslel od koho asi je. Hermiona nadšeně rozbalila sadu zbrusu nových brků, které byli očarované tak, aby nebyl potřeba inkoust. Harry se k ní nenápadně nahnul. „Draco má dobrej vkus na dárky, řekl bych." Hermiona se lehce začervenala. Harry sáhl po posledním balíčku. Byl malinkatý a zezadu byl k němu připevněný dopis. „Já si jen na chvilku odskočím, jo? Za chvíli jsem zpátky." kývl na ostatní a vyběhl nahoru do ložnice. Zavřel za sebou dveře a sedl si na svou postel. Rozhodl se, že nejprve si přečte dopis. Odvázal ho od balíčku a opatrně ho rozevřel.
Můj milovaný,
Při tomto oslovení se mu na tváři usadil přihlouplý úsměv.
Dnes je Štědrý den a já ti musím říci naprosto vše. Mrzí mne, že spolu nemůžeme sedět pod stromkem a užívat si vzájemnou blízkost, ale chápu, že chceš být s přáteli. I tak mi to ale nezabrání, abych ti řekl, jak moc tě miluji. Alespoň písemně. Od té chvíle, co jsi za mnou dorazil do knihovny, jsem se do tebe bezvýhradně a bláznivě zamiloval. Nejde ani popsat, jak moc pro mě znamenáš. Chci, aby jsi věděl, že jsem tu pro tebe, kdykoli to bude potřeba. Na nic už nikdy nebudeš sám. V balíčku máš ode mě něco, díky čemu budeme neustále spolu. Jsi ten nejúžasnější a nejkrásnější kluk, jakého jsem kdy mohl poznat. A já mám takové štěstí, že jsi si vybral zrovna mě. Miluji tě, Harry Pottere. Teď a navždy.
Tvůj William.
Harry setřel hřbetem ruky slzy, jenž mu během čtení začaly stékat po tvářích. Odložil dopis vedle sebe a vzal do rukou malou krabičku. Rozvázal stříbrnou stuhu a pomalu ji otevřel.
Uvnitř se nacházel náhrdelník s přívěskem zlatonky. Opatrně ji vzal do rukou a otočil ji. Na zadní straně byli vyryté jejich iniciály.
H+W.
Černovlásek jen dojatě seděl na posteli a prohlížel si svůj dárek. Slzy dojetí mu stále zmáčely svetr. Uchopil náhrdelník a připnul si jej na krk. Pohladil zlatonku a usmál se. „Taky tě miluju, Williame Snape."
Ahojky👋🏻
Tak co říkáte na Vánoce? Všichni byli s dárků nadšení❤️
Mimochodem mám vám od Draca vyřídit, ze jsou s Herm prý jen kamarádi, tak si nemáme dělat neděje😂 ale já tam ty jiskřičky stejně vidím😉
Tak doufejme, že si za pár týdnů užijeme Vánoce stejně, jako naši oblíbenci z Bradavic❤️
Tak zase čauky u další kapitoly🖤
Vaše Nikča💕
Nox✨
ČTEŠ
WILLIAM SNAPE |Dokončeno✅
FanfictionDo pátého ročníku v Bradavicích nastupuje noví žák. Patnáctiletý William Snape to však neměl a nebude mít lehké. Už dávno totiž přiznal, že ho nezajímají dívky,ale chlapci. Byl rád, že jeho otec tuto skutečnost přijal a nijak ho za to nesoudil. O je...