Byla to ta nejkrásnější chvíle v jejich životě. Tolik objímání a radostných slz nikdo z nich nezažil za celý svůj život. Bylo to kouzelné. Pro Willa to bylo jako probudit se do dalšího snu. Všichni byli o deset let starší, což byla obrovská změna. Ale zároveň se tak moc nezměnili. Dozvěděl se také mnoho dalších novinek. Například, že Ronovi se po jeho a poté i Harryho zmizení, nejspíš vrátil rozum. Opět se s nimi bavil a pomáhal, jak nejvíc to šlo. Bohužel už mu nebude moci poděkovat, protože během bitvy o Bradavice zemřel. Zbytek novinek už se však nesl v mnohem veselejším duchu. Zjistil že Hermiona a Draco se konečně dali dohromady a dokonce se i vzali. Jsou už tři roky manželé a Hermiona nedávno zjistila, že je těhotná. Moc jim to přál. Byli dokonalý pár, to on věděl vždycky.
Nejvíce ho na srdci zahřálo to, že ho Harry nikdy neopustil. Chodil sem za ním každý den. Vyprávěl mu o tom, co se dělo ten den u něho v práci, pomáhal s jeho opečováváním a pravidelně mu sem nosil černé růže. Jak se Will dozvěděl, Harry pracoval jako vedoucí bystrozorů na ministerstvu kouzel. Koupil si dům v Godrikově dole a připravil ho na to, aby v něm jednou mohli oba žít společně. Nikdy nepřestal věřit, že se Will probudí.
Překvapení však bylo, když se dozvěděl poslední novinku. Alison si vzpomněla, že by mu měla donést jeho lektvary, aby se jeho stav náhodou nezhoršil. Řekla, že bude za moment zpět a poté jemně políbila Severuse. Willovo obočí vylétlo vzhůru a s úsměvem na rtech se podívat na svého otce. „To je dlouhý příběh." Řekl Severus a nervózně se poškrábal za krkem. „Jsem rád, že jsi šťastný tati." Uchopil ho za ruku a s láskou se ohlédl po všech ostatních. Byl zase doma, se svými nejlepšími přáteli, a svou rodinou. Nikdy v životě nebyl šťastnější...
Ahojky!
Nemůžu tomu uvěřit, ale opravdu jsme se dostali až na konec příběhu. 🙏🏻❤️Je mi to tak trochu líto, protože jsem si jeho psaní opravdu oblíbila. Doufám, že vás tento příběh bavil a zamilovali jste si postavu Willa stejně, jako jsem si ji zamilovala já. 😇Moc vám všem děkuju za každý hlas či komentář, neskutečně si toho vážím🖤Pro ty, kterým se mé psaní líbí, mám dobrou zprávu. Vrátila jsem se zpět k nedodělané povídce BACK IN TIME, takže pokud máte chuť, můžete se hned pustit do čtení.😘
Mám vás všechny moc ráda!
Tak zase příště u dalšího příběhu💚
Vaše Nikča 💕
Nox✨
ČTEŠ
WILLIAM SNAPE |Dokončeno✅
FanficDo pátého ročníku v Bradavicích nastupuje noví žák. Patnáctiletý William Snape to však neměl a nebude mít lehké. Už dávno totiž přiznal, že ho nezajímají dívky,ale chlapci. Byl rád, že jeho otec tuto skutečnost přijal a nijak ho za to nesoudil. O je...