S01E09

603 57 1
                                    

,,A nőkben egyetlen dolog kiszámítható: az irigység egy másik nőre."
/Réti László/

Három számomra már ismert váratlan látogató jött. A kezükben egy-egy szál rózsa volt és mindhárman sírtak.
-Hol van Marcus?-kérdezték tőlünk.
-A kórtermében,de nem lehet hozzá bemenni.-válaszolt Martinus.
A három lány leült mellém,és várt.
-Mellesleg,gratulálok,hogy ezt tetted Marcussal.-szóltak hozzám flegmán.
-Figyeljetek! Kedves tőletek,hogy meg akartátok látogatni Marcust,de kérlek menjetek el,mert nem hiányzik a veszekedés.-vágott vissza Tinus.
A lányok elmentek szerencsére.
-Köszönöm Martinus.-öleltem meg.
-Nincs mit,engem is zavartak.
Pár órája már ott ültünk a kórterem előtt,amikor odajött hozzánk az orvos.
-Jó napot! Önök Marcus Gunnarsen hozzátartozói?
-Jó napot! Igen.
-Sajnos rossz hírem van. A szülőket be tudnák hívni? Nekik is el kell mondanom.
-Természetesen.-majd Tinus felhívta a szüleit. 5 perc alatt ideértek. Az orvos tényleg nagyon rossz híreket hozott.
-Marcus amikor bevette a gyógyszert,meg volt fázva. Azt a gyógyszet csak akkor szabadna bevenni,ha az illető daganattal vagy ahoz vezető betegséggel rendelkezik és akkor is kizárólag 1 darabot. Marcusnak egyik betegsége sem volt és körülbelűl 30 darabot vett be egyszerre. A fiú nincs magánál. A gyomrában már nincs semmi ártalmas,így arra következtettem,hogy mielőtt behozták volna,az előtt már a gyógyszer hatott. A mellékhatásai lehetnek nyáladzás,erős torokfájás,hasfájás. Ebben az esetben ezek közül a második jött szóba. Marcus egy szót sem tud szólni. Nem tudok semmi jót ígérni.-közölte velünk az orvos.
Ezt el sem tudom hinni. Mi lesz most vele. Olvastam a neten,hogy az ország egyik legjobb orvosa itt dolgozott,de felmondott az ügyetlen és megbízhatatlan kollégái miatt. Lehet,hogy ez az orvos a legbénább itt. Tegnap még azt mondta,hogy ma hazajöhet,ma meg,hogy súlyos betegsége van.
-Jó napot! Megkérdezhetem,hogy kinek a hozzátartozói?-jött oda egy nővér.
-Jó napot! Marcus Gunnarsen.
-Akkor az ő orvosa Dr.Aswin?
-Igen
-Önöket kerestem. Valamit jobb ha tudnak Aswin doktorról. A munkájára rengeteg panasz van. Azt mondják,mindig teljesen mást mondd a hozzátartozóknak. A beteg nincs jó kézben nála.
-Értjük,de akkor miért nincs kirúgva?
-Mert az igazgató fia. Nem rég fejezte be az egyetemet és így felvették ide.
-Hogyan tudnák leváltani egy jobb orvosra?
-Ez könnyen megvalósítható. Ki kell tölteni a kedves szülőknek egy lapot,amiben az orvos leváltását kérelmezik. Azt a lapot elküldjük a főorvosnak,és amint eljut hozzá,már is egy kiváló orvost kapnak.-tájékoztatott a nővér.
Remélem egy jó doki fogja ápolni Marcust és kiderül,hogy semmi baja.
Egy gyógyszer hogy okozhatna betegséget. Elég fura ez az orvostudomány. Jó lenne kirúgni ezt a Dr.Aswint
Egy-két óra múlva szóltak,hogy Dr.Burchart lett az új orvos. Egyből megvizsgálta Marcust és megnyugtatott,hogy semmi baja sincs.
Magánál van,csak csupán alszik. Ma éjszakára bent tartják,de holnap biztosan kiengedik.

•αloɴe | мαrcυѕ & мαrтιɴυѕ ғғ.•Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ