Egyedül kell felnevelnem egy gyereket,úgy,hogy nem volt lehetőségem ellesni,hogyan kell...Könnyektől elázott szemmel pakoltam össze cuccaim,de minden egyes darab Martinusra emlékeztetett,így nem ment olyan könnyen. A ruháimat vettem ki a szekrényből,amikor megakadt a szemem a gyűrűn. Az emlékek egyből előjöttek,mikor a színpadon kérte meg a kezem. Most pedig a közös házunkba sírok,mert hülye voltam és elüldöztem. Elővettem a telefonom és rápillantottam a közösségi oldalakra,hogy posztolt e valamit.
Az instagram 90+ új engedélykérést mutatott,így néhányat átnéztem anélkül,hogy elfogadtam volna. Néhányan a gyerekről vagy az esküvőről kérdeztek,de volt aki nekemesett,mert megtudta,hogy Martinus elment.
Lezártam a készüléket,majd elindultam a hűtőhöz. Éhes voltam,de egy falat se ment le a torkomon. Kínomban koncert videókat néztem,például a lánykérést is. A rajongók reakciója és a pillanat,amikor felmentem hozzájuk megrázott,torkomban gombóc keletkezett,amit lenyeltem és megemésztettem a tényeket. Valami furcsa zajt hallottam,így megállítottam a videót,hogy biztos legyek abban,hogy kintről jön e. Valóban az ajtó túloldalán matatott valaki. Majd nem sokára fordult a kulcs a zárban. Nem mertem odanézni,hiszen azt akartam,hogy Martinus legyen az. Felkapcsolta az a bizonyos idegen a villanyt a konyhában én pedig felálltam az ágyról,hogy megnézzem ki az.
Belebújtam a papucsba,majd kicsoszogtam. Martinus állt ott egy hátizsákkal a vállán. Odarohantam hozzá,és magamhoz szorítottam.
-Martinus..-szipogtam.
-Marcus elmondott mindent,csak a cuccaimért jöttem.-mondta változatlan arccal.
-Igen,és? Mit szólsz hozzá?
-Nem hiszem el,hogy ennyire mélyre süllyedtél. Mégis szerinted mit szólok ahhoz,hogy Marcussal összeköltöztök?
-Mi van? Ezt Marcus mondta?
-Igen,de ne tegyél már úgy,mint akinek új az információ.
-Így akar bosszút állni.-erre a mondatomra megtorpant a gardrób fele menet és kérdőn rámnézett.-Ez nem igaz. Kivizsgáltattam és a gyerek a tiéd. Ezt neki is el kellett mondanom amikor az otthonodban kerestelek.
-Mutasd a papírt!
-Nem hiszel nekem?
-Mutasd a papírt!-nem kellett többször elmondania,azonnal a hálóba mentem,majd megragadtam és kezébe nyomtam. Áttanulmányozta,majd rámnézett.
-Igen,valóban. De nekem akkor se normális,hogy a saját testvéremmel kellett osztozkodni a nőmön és a gyerekemen.
-Nem kellett. Egyszerűen csak össze voltam zavarodva.
-Eliza..körülbelül 10 évet éltünk együtt. Ez már alapból különleges kapcsolat. Én már nem érzem ugyanazt,mint az elején.
-Tessék?
-Jól hallottad. Szerintem az lenne a legjobb,ha elmennék,ahogy azt tettem nemrég.
-Szakítani akarsz?
-Lehetséges.
-Ez igen vagy nem?
-Nehéz elengedni azt a nőt,akibe már régóta szerelmes vagyok. Oviban szerettem beléd és ez rengeteg idő. Képtelenség ennyi ideig szeretni valakit,de nekem sikerült. Mégis úgy gondolom,hogy jobb lenne,ha elválnának útjaink.
-A gyereknek apa kell. Ha nem is vagy belém szerelmes.
-Éljünk tovább mintha nem történt volna semmi? Aztán szerencsétlen gyerek meg hazugságban éljen?
-Apa nélkül jobb neki?
-A két hét jár.
-Igen.. De te apukával nőttél fel. Nem tudod milyen és mit él át a gyerek.
-Ne gyere azzal,hogy te tapasztaltad. Tudom,mondtad.
-Még ha két hetente lát is. Tudod mennyire szar lesz neki,hogy a szülei már azelőtt szétmentek mielőtt megszületett?
-Igazad van teljesen.
-Akkor? Ha egy kicsit is szeretsz még..
-Szeretlek,de nem vagyok képes elfelejteni amit tettél.
-Nem kell elfelejtened,csak bíznod kell bennem és minden rendben lesz.
-Elizabeth.. hiányoznak a közös pillanataink.
-Nekem is.
-Elmegyek.. Majd visszajövök,mikor megszületett.
-És mi lesz velem?
-Szólj valakinek,de talán mindkettőnkre ráfér egy kis szünet.-vette fel hátára a táskát,amibe a beszélgetés alatt bepakolt néhány holmit,majd az ajtóban megtorpant és rámnézett. Hosszasan szemembenézett,de ahelyett,hogy elment volna felémindult. Megállt előttem,arcomat kezei közé tette,majd megcsókolt. Homlokunkat összeérintve dolgoztuk fel a történteket.
-Hiányozni fogsz Elizabeth Anderson.-s kilépett az ajtón.
Érzelmesebb búcsút nem is várhattam volna tőle. Könnyeim szinte időzített összhanggal és sebességgel kezdtek végigcsordulni arcomon,amiket kapásból letöröltem és egy nagy levegővel megpróbáltam elnyomni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
•αloɴe | мαrcυѕ & мαrтιɴυѕ ғғ.•
FanficSzerinted létezik fiú-lány barátság? Meg tudod fékezni érzéseid? Nos,ha nem,akkor nem te vagy az egyetlen. Elizabeth Anderson egész kiskora óta ismeri Marcus és Martinus Gunnarsent,de vajon többek-e,mint barátok? A két srác egyszerre szeret bele a...