S01E24

431 37 0
                                    

/Most egy nagyobb időt ugrik a történet,mert így jött az ihlet vagy minek hívják :DDD/

*10 évvel később*
Martinus-26 év
Elizabeth-26 év
Marcus-26 év
Gerd-Anne 50 év (sry nem tudom,hogy alapból hány éves az anyjuk)
Kjell-Erik 51 év (őt sem)
Julia Wattson-meghalt egy betegségben 2 éve
Eliza apja-56 év

Hihetetlen,hogy Martinussal már 10 éve boldogítjuk egymást. Most pont olyan az életem,mint amikor kislányként megálmondtam. Annyi kitérővel,hogy az édesanyám meghalt innmáron 2 éve. Még mindig fáj visszagondolni erre,hiszen még csak 53 éves volt.
Jelenleg Martinussal közösen egy albérletben lakunk 1 éve. Persze a kérésemre nem mentünk vissza Troforsba. Vasárnaponként néha elmegyünk egy-egy családi ebédre.

Ma elkísértem a fiúkat az egyik koncertjükre. Mostmár mégtöbb rajongójuk van,mint eddig. A koncertet Osloban rendezték meg. Telt arénás rendezvény volt.

Büszkén néztem és hallgattam ahogy énekelnek. A "First Kiss" c. számnál fel szoktak hívni egy lányt,de azonban most nem ezt tették,ami mindenkinek feltűnt. Nem csináltam nagy ügyet,hallgattam tovább. Viszont Martinus a dal közepén lejött a színpad mellé,egyenesen hozzám. Nem szólt semmit,csak felhúzott a színpadra,ahol Marcus énekelt. Leültetett egy székre,majd ott ültem a zene végéig. Mindenki engem nézett,annyira paráztam,hogy mi lesz. Amikor vége lett a zenének,Marcus előkapta a telefonját,amire én ránéztem. Nem láttam a hátam mögött munkálkodó Martinust. Mikor hátranéztem,majdnem elájultam....

Martinus letérdepelt egy gyűrűvel a kezében.
Majd a mikrofonba a következőt mondta.

-Elizabeth Anderson,lennél a feleségem?

Amint ezt meghallottam,elsírtam magam.

-Igen...-nyújtottam oda remegő kezem.
Martinus elmosolyodott,majd miután megölelt,megcsókólt.

Mindenki tapsolt és síkoltozott. Az első sorokban,mint láttam,páran el is sírták magukat.

Marcus gratulált nekünk,majd a telefonját a kezembe nyomta,hiszen a koncerten nem lehet a zsebében a telefonja. Örömkönnyeimmel lesétáltam a színpadról. Marcus megnyitva hagyta a videót,ezért a koncert alatt megnéztem a videót,amit felvett. Nagyon romantikus volt. Nem tudom,hogy hogyan tudta ezt így tökéletesre megszervezni,de mindenesetre bolog voltam. Kjell-Erik várt a színpad mellett,aki megölelt,és gratulált.

Amint vége lett a koncertnek,és Tinusék is lesétáltak,a nyakába ugrottam. El sem hiszem,hogy ez velem történt.

Koncert után a VIP jegyesek volt egy Meet&Greet,de szerencsére nem volt annyira hosszú. Mivel ott voltam,mindenki gratulált nekünk. Szegény Marcust már kezdtem sajnálni,hogy vele alig törődtek.

A Meet&Greet alatt végig a gyűrűmet nézegettem.

Szerintem jó választás volt,nekem nagyon bejön

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Szerintem jó választás volt,nekem nagyon bejön.
Fogadni merek,hogy a nővére,és az anyukája segített neki.

Amikor vége lett mindennek,hazavittek minket a saját kis lakásunkba,ahol megünnepeltük magunkat,az ifjú párt.

•αloɴe | мαrcυѕ & мαrтιɴυѕ ғғ.•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin