Mire hazaértünk,finom kaja várt minket.
-Ugye milyen finomat főztem?-kérdezte Marcus.
-Gerd Anne istenien főz,a te főztödet még nem kóstoltam.-gúnyolódtam.Mindenki tudta,hogy Gerd Anne főzőtt,de Mac bepróbálkozott. Mivel már mindenki elmúlt 18,ezért volt piából rendesen. 19:00 körül Gerd Anne és Kjell-Erik hazamentek,de Marcust rávettem,hogy aludjon nálunk. Szegény sokat ivott.
-Itt hagylak titeket,el kell szaladnom valamiért. Egy olyan 20 perc és jövök.-szólt Tinus.
-De hova mész?
-Meglepi,addig dumáljatok Marcussal.
-Oké.-válaszoltam.
Tinus elment. Kezdtem én is elveszteni a fejem a piától. Nem sajnáltam magamtól. Marcus és én,a két részeg. Ott ültünk,és bámultuk egymást,amikor Marcus közelebb lépett.
-Te mindig is ilyen szép voltál?
-Fasz se tudja.
-Mert most nagyon az vagy.
-Köcce.
-Mit csináljunk,amíg egyedül vagyunk?-nézett perverzen.
Nem válaszoltam,mert azt hittem,hogy csak viccel.
Közeledett felém a huncut vigyorával. Mindenketten annyit ittunk,hogy elvesztettük a fejünket.Közelebb jött,majd az ajkait éreztem az enyémen. Rátapad a kissé kiszáradt számra,amit viszonoztam.
(Mint mondtam,full részegek voltunk)Felállított,majd a falhoz tolt.
#Marcus szemszöge#
Ittam pár pohárral,de nem éreztem,hogy részeg lennék. Ahogy Eliza és én egymással szemben ültünk,rájöttem,hogy milyen szép is valójában. Közeledtem felé,amit egy hosszú csók követett. Felállítottam,majd a falhoz nyomtam. Beindultam rá. Éreztem,hogy ez a lány kell nekem. Az nem is fordult meg a fejemben,hogy ő a testvérem mennyasszonya.
Lassan benyúltam a pólója alá,és a hátát kezdtem simogatni. Erre ő a csípőjét kezdte mozgatni,ami mégjobban keltette bennem a vágyat.#Eliza szemszöge#
Egyre közelebb kerültünk egymáshoz,szinte már érintkeztünk. Eltoltam magamtól,de csak annyira,hogy belenézzek a szemeibe.
أنت تقرأ
•αloɴe | мαrcυѕ & мαrтιɴυѕ ғғ.•
أدب الهواةSzerinted létezik fiú-lány barátság? Meg tudod fékezni érzéseid? Nos,ha nem,akkor nem te vagy az egyetlen. Elizabeth Anderson egész kiskora óta ismeri Marcus és Martinus Gunnarsent,de vajon többek-e,mint barátok? A két srác egyszerre szeret bele a...