,,A sok italozás nem válik a lélek nemesedésére."
/Cs.Szabó Sándor/A romantikus pillanatot egy enyhén részeg ember szakította meg.
-Mi a jó büdös eget csinálsz a csajommal te kis nyálgép???-rohant oda John,aki kicsit többet ihatott a kelleténél.
-Ne is haragudj,de ő rég nem a tiéd és ha nem haragszol,mi elmegyünk.-próbálta oldani a feszültséget Tinus.
-Jaj nem mentek ti sehova.-majd elrántott Martinus mellől.
-Engedj el! Mi lenne,ha békénhagyná mindenki a másikat és mennénk a dolgunkra?A veszekedésünkre pár közelben mászkáló rajongó felfigyelt,majd kicsit messzebbről szemtanúja lehettek,ahogy John elkezdi verni Tinust. Próbáltam leállítani,de nem lehetett leállítani. Martinus szája egyre véresebb lett. Az egyik szemfüles fan hívta a rendőrséget,míg a másik a mentőket. A többiek pedig segítettek nekem Johnt leállítani.
Amikor kiértek a rendőrök és a mentősök is,John már épp kezdte unni a verést. Tinus fel se bírt kelni,mindene tiszta vér volt. Johnt bevitték a kapitányságra,Martinust pedig a kórházba,akit egyértelműen elkísértem. Sajnos nekem is be kell majd mennem,mint első számú szemtanu (nem tudom,hogy van-e ilyen),de megértették,hogy a barátom élete fontosabb. Értesítettek az éppen "randizó" Marcust és a dolgozó szüleit. Mindenki azonnal abbahagyta amit csinált,és a kórházba rohant. Marcussal Selena is jött. Furcsáltam,de nem volt időm ezzel foglalkozni. Tinust megröntgenezték és kiderült,hogy azon kívűl,hogy egy csomó helyen felszakadt a bőr,a bordájában egy kis rész megrepedt,de ezt nagyon hamar össze lehet forrasztani. Holnap ezt meg is fogják tenni,viszont ma estére egy kórteremben helyezték el,ahová persze beengedtek. Az estét Martinussal töltöttem a kórteremben. A szülőket sikerült rávennem,hogy menjenek haza pihenni.Leigazolják nekem azt a pár napot,amíg Tinus kórházban van,mert tudják,nekem most itt a helyem. Amikor mindenki hazament,csak ketten maradtunk a kórteremben. Martinus magánál van,mert nem történt akkora baj.-Martinus,annyira sajnálom,hogy miattam ilyen helyre kerültél,hidd el,nem akartam így.-zokogtam.
-Nem miattad volt. Szokd meg,a Gunnarsen családdal mindig történik valami. A múltkor Marcus,ma én.
-De miattam van Tinus,ha nem vagyok,akkor John nem ver meg.
-Miattad bármit megteszek és kibírok.
-Jaj Tinus ez annyira jól esik,szeretlek.-öleltem meg.Egy keveset beszélgettünk még,de a tanácsomra megpróbált aludni. Én nem tudtam ilyen állapotban,végig őriztem,hogy semmi baja ne legyen. Hajnali 4-5 óra lehetett,amikor elbóbiskóltam pár percre,de akkora már Tinus felkelt. Megéreztem,hogy már nem alszik,ezért én is felriadtam.
-Jól aludtál?-érdeklődtem.
-Nem egészen lehet repedt bordával jól aludni.-viccelődött.
-A humorod ilyenkor is a helyén.
-És te hogy aludtál?
-Oh hát én sehogy. Most,mielőtt felkeltél kb az előtt 5 perccel hajtottam le a fejem,de eddig tudtam. Aggódok érted.Az orvos benyitott,mert vinnie kellett Tinust,hogy összeforraszthassák a repedt bordáját. Sosem izgultam ennyire. Amikor bevitték,azután kb két perccel megérkeztek a szülők,Marcus,meg Selena,mert ahogy kiderült,Selena Marcussal aludt. Az egész család közösen izgult a bent levő Martinusért. Gondolataim egyre negatívabbak lettek. Mind a két fiúnak én okoztam azt,hogy ide kerüljön. Az orvos rengeteg idő múlva kijött,és közölte az eredményt....
ESTÁS LEYENDO
•αloɴe | мαrcυѕ & мαrтιɴυѕ ғғ.•
FanficSzerinted létezik fiú-lány barátság? Meg tudod fékezni érzéseid? Nos,ha nem,akkor nem te vagy az egyetlen. Elizabeth Anderson egész kiskora óta ismeri Marcus és Martinus Gunnarsent,de vajon többek-e,mint barátok? A két srác egyszerre szeret bele a...