Sorry už klaidas
Gero skaitymo ;)- O dieve !! - suspygau išvydusi Jake . Jop ir tuomet vėl visi atsisuko į mane . Jake yra persekiotojas jis mane įsižiūrėjas jau nuo 7-tos klasės . Bet jis ne pavojingas bent jau toks buvo praitais metais . Perrie atsisuko į mane kiek išsigandusi tuomet aš čiupau jos ranką ir pasakiau :
- Bėgam . Greit nubėgom į klasę buvo likes vienas laisvas suolas ir vieta prie Jesy nes Leigh- Anne aukštesniajam lygi ( kaip ir sakiau proto bokštas ) mes susižvalgėm su Pezz ir supratom , kad kas be ko į tą laisvą suolą atsisės Jake .
- Net nebandyk - pasakiau . Ir Pezz greit nubėgo pas Jesy . Fuck aš tikrai nesedėsiu prie Jake . Nuėjau į tuščia suola ir atsisėdau į kabinetą atėjo Jake pamates , kad laisva vieta tik prie manęs nusišipsojo pedo smile ir artėjo link manęs . Pezz atsisuko gan liūdna ir lūpų gėstais pasakė "sorry,, . Aš jai tik atkišau faką ir nusisukau .
- O tu per vasarą išgražėjai - paskė Jake ir nužvelgė mane .
- Atsiprašau ?! - paklausiau dafak balsu . Ir pradėjo glostiti mano šlaunį .
- Nieko nelaukus atsistojau pasiemiau kuprinę ir išlekiau iš kabineto . Mačiau kaip visi atsisuko į manę . Jeke žiūrėjo į manė nustebes .
- Kas atsitiko - kol pralekiau pro Jesy ir Pezz suola paklausė jos .
- Panele Jade ?! - suriko mokytoja . Kaip jis gali sau tai leist ?! Buvau labai įtūžus .. man atrodo aš klydau manydama kad jis nepavojingas ... dabar jis pasikeitė .. niekšas . Paskui mane atbėgo Jesy su Pezz .
- Kas nutiko ?! - paklausė Pezz.
- Ar viskas gerai ?! - Jesy taip pat nerimavo . Po to viską papasakojau joms .
- Niekšas užmūšiu jį !! - įniršus Pezz jau ketino grįžti į klasę .
- Palauk Pezz taip būtu kvaila įsiveržti į klasę - pasakė Jesy ir pagavo Pezz už rankos .
- Jesy teisi .. jis to nevertas Pezz - pridūriau ir lūpos krašteliu šyptelėjau .
- Gerai ... - šiek tiek nusiramyno Perrie. Atgal į pamoką neketinau eiti bet Jesy ir Pezz liepiau grįžti . Visą pamoką prasedėjau ant grindų prie šais kabinetą ir laukiau kada Pezz ir Jesy baigsis pamoka . Skambutis nuskambėjo ir visi mokyniai išėjo iš pamokos pirmas išėjo Jake ir mirktelėjo man . Viskas nebepakesiu to atsistojau nuo mokyklos grindų ir užsipuolusi Jake pradėjau jį talžiti . Pezz ir Jesy išėjusios iš kabineto pamatė kas vyksta ir pribėgusios bandė atitraukti mane nuo Jake . Bet Jake pastūmė mane link spintelės ir prispaudė mane prie jos. Mačiau kaip Pezz su Jesy bandė jį atitraukti nuo manęs . Man jau neberūpėjo kas bus toliau . Kai išgirdau balsa šalia Jake :
- Paleisk ja - tai bubo Harry ir šnekėjo gan įpykes .
- Kita kart atsiimsi , tavo vaikinas visą laik tavęs neapsaugos - pasakė man į ausį . Ir atsitraukes nuėjo kolidoriumi . Kas per š Harry net ne mano vaikinas .
- Ačiū - pasakiau gan uždususi nes dar negalėjau suprasti kas čia ką tik įvyko .
- Tau viskas gerai ? - paklausė vaikinas
- Taip - pasakiau ir šyptelėjau . Nors iš tikro man tikrai nebuvo viskas gerai . Vis dar norėjau nudėt tą šunsnukį . Vaikinas taip pat šyptėlėjo ir nuėjo .
- O dieve ... o dieve . Tu sveika ?! Viskas gerai ?! - pradėjo šūkauti merginos .
- Aš sveika , bet man tikrai ne viskas gerai ... vis dar noriu ji užmūst ! - pasakiau piktai . Merginos taip pat vis dar galvojo kaip išspardit jam užpakalį . Maščiau apie Jake ir ... Harry . Juk kai pirmą kat susitikom jis irgi manęs paklausė to paties '' Ar tau viskas gerai ? '' . Keista ... Net nepajaučiau kaip nusišypsojau . Kai įėjom į matkes kabineta Jesy ir Leigh-Anne atsisėdo kartu . Jake sedėjo vienas .
- Dingstu iš čia neketinu vėl sėstis šalia jo - pasakiau Pezz .
- Ei palauk - švelniai paskė Pezz ir atsisėdo prie Jake . Aš šyptelėjau jai , bet iš tikro nenorėjau , kad ir ji sedėtu šalia to pedofilo .
Akimis ieškojau laisvos vietos ir radau ją prie ...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Always Be Together
РазноеHarry - 18-lik metis populiarus vaikinas turintis baisią praeitį ir bandantis atsikratyti senų įpročių Jade - 17-lik metė paprasta mergina gyvenanti savo gyvenima ir turinti kelias drauges Jai to pakako kol vieną diena jis pasirodė jos gyvenime ir a...