Svarbi info apačioje ♡♡
- Mes nebesikraustysim - pasakė mama .
- Ką ?! - choru sušukom su Zayn . Net nepajaučiau kaip iš džiaugsmo išredėjo kelios ašaros .
- Kas pasikeitė ?! - paklausiau tėvų .
- Na mes su tavo mama nusprendėme pabandyti dar kartą ... - nutęsė tėtis . Seniau mama su tėčiu labai pykdavosi dėl to ir norėjo skirybų .
- Begalo džiaugiuosi ... na ne tik dėl to ,kad pasiliekame džiaugiuosi ir dėl jūsų - pasakiau ir paimiau mamos ranką . Zayn stovėjo ir nieko nesakė . Prėjau prie jo ir paklausiau :
- Hey ... viskas gerai ?
- Nesidžiauk per daug .. atsiras koks nors menknekis ir jie vėl pateiks skirybų dokumentus ... - nutęsė Zy ir užlipo laiptais į viršų . Mačiau kaip tėvai nuliūdo dėl tokio Zayn požiūrio .
- Aš su juo pasikalbėsiu - nusišypsojau ir nulėkiau į Zy kambarį . Kambaryje buvo ir Hazza . Kai įžengiau į Zayn ,,irštvą" Harry atsisuko į mane ir šyptelėjo norėjau jam atsakyti tuo pačiu bet man rūpėjo ne tas .
Manau jaigu Zy taip tikrai elgsis prieštaraus tėvų susitaikimui ... jie tikrai įsiskirs ir mes vėl privalėsim išsikraustyti . O aš to mažiausiai noriu . Mano svajonė pagaliau išsipildė ... aš nebeišsikraustau ... tarp mūsų su Harry kažkas vyksta ... mažiausiai noriu ,kad Zayn požiūris viską sušiktu .
- Zy ... suprantu kad tai keista , bet jug tai puikios naujienos ... mes nebesikraustom .. - kalbėjau nekreipdama dėmesio ,kad šalia Hazza .
- Nenoriu apie tai kalbėt - šaltai pasakė Zy .
- Tu privalai suteikti jiems šansą - toliau prikišinėjau .
- Bet taip nebus ... jie vėl susiries ir mes vėl išsikaustysim toks jau šis gyvenimas !!! - šaukė Zayn .
- Po velnių !!! tu nežinai kas bus ... gal jie nebekartos senų klaidų ! Gal jims išeis !!! - jau rėkiau ir aš . Išrėžusi viską ir išėjau iš kambario . Priešais mano kambario duris mane pasigavo Harry .
- Ei ... kas vyksta ?? - smalsavo Harry .
- Paklausk Zayn - atkirtau šaltai .
- Tarp mūsų viskas gerai ? - paklausė gan liūdnai .
- Taip ... - suburbėjau panosi .
- Ar tikrai ? - dar kart susmalsavo pamates mano reakcija .
- Taip ... - pasakiau gan garsiau . Ir nuėjau į kambarį kur buvo Pezz .
- Kas buvo ? - paklausė Pezz kai pamatė mane pyktą .
- Atsiknyskit jūs visi nuo manęs ... !!! -nusikeikiau . Perrie nieko nebesakė tikriausiai bijojio ,kad ją aprėksiu . Po kiek laiko viską jai papasakojau .
- Omg kaip gerai !!! - sušuko Perrie .
- Dėl Zayn blogai - tyliai pasakiau .
- Na taip ... bet jis atsileis - paguodė mane Pezz .
- Tikėkimes - atkirtau
- Tai gal varom maisto nusipirkt ?? - paklausiau
- Tigi blee pirkom vakar taip ir nebepažėjom filmo ..- nutęsė Perrie .
- Mark viską suvalgė kol sergijo duris - nusijuokiau .
- Ot ,kad ėda karvė - nusiskūndė Pezz . Nieko nebesakiau tik nusijuokiau .
- Nu tai tada varom ... - po kokiu 10 min tylos prabilo Perrie .
- Oky tada ... nueisiu iki tų bomžų paklausiu gal ko nori - pasakiau . Nupizdijau pas Zayn į kambarį tų balvonų ten nebuvo . Nu ir eina jie šikt ... pabėgo kažkur .
- Einam - sušukau per visus namus . Su Pezz išėjom iš namų . Įsėdom į Pezz mašiną kadangi ji pas mane atvažiavo su ja ir nuvažiavom link pardės . Galima sakyti , kad Perrie jau gyvena pas mane .
- Tikėkimes jokių nuotikiu šiandien nabus - juokais pasakė Perrie kol važiavom .
- Tikėkimes - nusišypsojau . Buvom jau prie pardes kai pamatėm ...Hey ... grįžtu po tikrai ilgo laiko ... beroc 3 mėnesių ... žinau ,kad tai ilgas laiko tarpas ir kas skaitė šią istoriją tikriausiai net nebeprisimena jos turinio. Nenustepčiau jai taip nutiko , bet tikrai tikiuosi , kad vis dar liko ištikimų skaitytojų .❤
YOU ARE READING
Always Be Together
RandomHarry - 18-lik metis populiarus vaikinas turintis baisią praeitį ir bandantis atsikratyti senų įpročių Jade - 17-lik metė paprasta mergina gyvenanti savo gyvenima ir turinti kelias drauges Jai to pakako kol vieną diena jis pasirodė jos gyvenime ir a...