Sorry už klaidas ◇◇◇
Po kiek laiko susiruošėm . Nusileidau į apačia ir ten jau buvo daug žmonių . Bet mano akys užkliuvo už ...... Harry .
- O dieve !! - suspygau .
- Kas ? - paklausė Pezz stovėdama už manęs . Parodžiau akymis į Hazza .
- Viskas.. išbaladosiu snūkį tam asilui - piktai pasakė Perrie ir jau ketino eiti link jo .
- Ne Pezz nereikia .- nutesiau . Ji tik pažėjo į mane ir nusiramino . Myliu ja už tai kad ji taip mane gina .
- Einam į svetainę - pasakiau .
- Oky... - pakluso Perrie . Kai nuėjom pamačiau Zayn kalbantis su kažkokiu kostiumuotu vyru . Kai vyras išėjo aš ėjau link Zayn .
- Kas jis ? - paklausiau .
- Tėvų advokatas - atsakė ir nuėjo pas savo draugus . Pasijaučiau truputi nekaip ...
- Kas ten toks buvo ? - pasiteiravo Prrie .
- Ai ... tėvų skirybų advokatas - vaidinau linksma .
- Einam gert - nutesiau . Nuėjom iki virtuvės . Nuo stalo nučiupau bonkę ir užsiverčiau ją .
- Ėėė ramiau - nerimavo Pezz . Atsitraukiau nuo bonkės ir paklausiau:
- Kas yra ... man gert negalima ?!
- Taip negalima - pasakė iš kažkur išdyges Harry .
- Mažiausiai tavęs čia truksta - nusivaipiau ir pasiemus bonkę norėjau eiti kitur bet mane sustabdė Hazza pagaudamas mane už rankos .
- Paleisk - sugriežiau dantimis .
- Priversk - atkirto .
- Atstok nuo jos - piktai įsikišo Perrie . Greit ištraukiau ranka ir nuėjau kitur ..
- Asilas - kalbėjo Pezz .
- Žinau ... - atsakaiu .. ir atsisėdau ant sofos . Dieve nebegaliu kodėl viakas taip?.. Kodėl jis čia ? Man dar sunkiau ... aš ji vis dar be proto myliu ... nors ką aš čia šneku man visiškai nerūpi jis.
- Viskas gerai ? - pasiteiravo Perrie .
- Ne ...bet nežadu verkti kampe ... reikia linksmintis - pasakiau gan linksmai ir nuėjau tūsint . Po kokios valndos visi jau buvo girti ... Nuėjau atgal į virtuvę ir pamačiau tai ko laukiau visa savo gyvenimą . Zayn buvo pasisodines Pezz ant spintelės ir jie abu bučiavosi . Nu gi negalėjau jų nenufotkinti tokioj pozicijoj .
- Išėjau į kiemą ir atsisėdau savo namo verandoje . Buvo tamsu . Žiūrėjau į dangų ir grožėjausi žvaigždėmis .
- Jade - pertraukė mano mintis duslus balsas . Atsisukau ir pamačiau Harry .
- Prašau ne ... - tramdžiausi neapsiverkus .
- Kas ne ? - paklausė švelniai .
- Nekalbėk su manim ir nesielk taip švelniai - pasakiusi tai pratrukau .
- Šššš viskas gerai - atsisėdo šalia manes ir apkabino Hazza . Suprantu kad taip negerai ... jis mane iškeitė į Nina neturėčiau net su juo kalbėtis ... bet aš negaliu be jo ...
- Nina man niekas ... nuo to vakarėlio kai Jake vos tavęs neiš ..... - neužbaigė sakinio Harry .
- Tiesiog ji to nesupranta... sakiau kad aš myliu kita ir tarp mūsų nieko negali būti bet ji tai praleidžia pro ausis ... - liūdnai kalbėjo Hazza .Truputi sutrikau . Jis sakė Ninai kad myli kita. Tai taip išeina kad mane. Nieko nesakiau .. nežinau ar tai tiesa bet aš tuo patikėjau ... Harry žiūrėjo į mane o aš į jį .... po keletos sekundžių jis lėtai artėjo link mano lūpų kol galiausiai jos susijungė . Bučinys buvo labai ilgas ... atrodo kad truko visą amžinybę . Atsitraukėm vienas nuo kito kai pritruko oro . Žinot ta jausma kai filmo pabaigoje viskas baigesi gerai ? Ir du įsimylėjėliai pasibučiuoja ... atrodo viskas bus gerai jie gyvens ilgai ir laimingai .. susituoks ... susilauks mažų vaikų ... ir pasens kartu ... dabar taip jaučiausi ir aš ... atrodė kad ir mes su Harry būsim amžinai .. gulėjau verandoi ant Hazzos kelių . Ir galvojau apie mus .. ateiti ir visą kitą .. taip ir smigau vaikino glėby .
ESTÁS LEYENDO
Always Be Together
De TodoHarry - 18-lik metis populiarus vaikinas turintis baisią praeitį ir bandantis atsikratyti senų įpročių Jade - 17-lik metė paprasta mergina gyvenanti savo gyvenima ir turinti kelias drauges Jai to pakako kol vieną diena jis pasirodė jos gyvenime ir a...