5 dalis

173 8 0
                                    

Sorry už klaidas
Gero skaitymo ;)

Akimis ieškojau laisvos vietos ir radau ją prie ... Harry . Minutę sudvejojau jog jam pamelavau dėl savo vardo ir Pezz atsiradusi stebuklyngai butinai turėjo viska sugadint ir išduot , kad aš Jade . Vis gi nuėjau ir atsisėdau šalia .
- Na tai Jade - pasakė pabrėždamas mano varda .
- Na aš amm .. - sumaliau greit ... fuck ką man dabar sakyt ...
- Mano antras vardas Lucy - pasakiau gan ramiai.
- Hm mat kaip - atsidūso vaikinas
- Kodėl užsipuolei tą vaikiną - pasmalsavo Harry .
- Na .. nes jis ... bet tuo metu suskambėjo skambutis ir į kabinetą įėjo mokytoja . Tuomet kelias minutes patilėjau ir pasakiau :
- Nes jis šunsnukis ir leidžia sau per daug .
- Am galėčiau sužinoti kas nutiko - antrą kart susmalsavo vaikinas .
- Nemanau - atsakiau mandagei .
- Supratau - pasakė Harry . Pamokai įpusėjus vaikinas prasėjo juoktis .
- Amm kas tau darosi ?? - paklausiau pati prunkštelėdama .
- Naaa ... - pasakė ir iš mano plaukų ištraukė čipsą .
- Fuck Pezz - suburbiau ir prisiminiau rytą ir visus tuos čipsus lovoj .
- Pezz tavo mergina ? - vėl smalsavo Harry .
- Ką ?! Aš tau į lesbę panaši ?! - paklausiau žvengdama . Harry pažėjo į mane dafak žvilgsniu . Ir tada prisiminau kad kieme prie to medžio pasakiau kad aš homoseksuoli tam ,kad jis atsikabintu nuo manęs . Po to likusia pamoką pražvengėm ir prakalbėjom na vis dėl to nėra jis toks ir blogas kokį aš jį laikiau . Vėliau dar atkentėjau likusias pamokas . Ir ėjau link savo mašiniuko pamačiau kaip Hazza ( per matke pradėjau taip jį vadint ) taip pat išėjo iš šūlės okey nekreipiau į tai dėmesio važiavau ir pamačiau ,kad Harry mane seka . Intresting..... privažiavusi savo namą pasistačiau savo mašiną o Harry savaji priešais maniškį . Harry išlipo iš mašinos tuomet aš pasilenkiau ,kad manęs nepastebėtu . Jis nuėjo į mano kaiminystei esanti namą pamačiau kaip jis grįžta į kiemą be kuprinės ir iš lauko neša dėžes į vidų . Kai jis vėl įėjo į namą greit užrakinau savo mašina ir įbėgau į savo chatą . Užlipau laiptais aukštyn tada nubėgau į savo kambarį dribau ant lovos ir svarsčiau ką tai reiškia . Tik tada prisiminiau kad mama sakė jog Johan šeima išsikrausto ir greit atsikraustis naujį kaimynai . Omg Hazza ir yra tas naujas kaimynas . Greit surinkau Pezz numerį ir viską jai papasakojau .
- Mama sakė nusileist vakarienės - mane pertraukė Zayn pravėres duris .
- Nenoriu - suburbiau .
- Eini pasakiau - vaidino pyktu Zy
- Niaaaa - nusivaipiau kaip mažas vaikas .
- Nu ir neik ... nuvilksiu pats - pasakes persimetė mane per petį ir nunešes į apačią pasodino ant kedės . Mama juokėsi iš mūsų .
- Nu taip nesažininga .. - vaidinau nelaiminga .
- Jade valgyk visai sublogsi - subarė mama .
- Nu tai ir taip lašiakas išvirtes - nusiskūndžiau .
- Nebenusišnekėk ir valgyk tik tais - pasakiusi mama padėjo lėkštę su troškiniu.
- A ką čia taip silpnai reikėjo cepekų kokių padaryt - again nusiskūndžiau .
- Ne nu tu ... - atsidūso Zy .
- Nu ką aš mėgstu gerai pavalgit - teisinausi .
- Kada tėtis grįž ? - paklausiau mamos . Mama nieko neatsakė tik žiūrėjo į savo lėkštę su troškiniu . Tuomet labai įsiutau .
- Ką dabar dar ir jo vardo šiuos namuos nebus galima minėt ? - sušukau piktu tonu .
- Žinai mam man atsibodo iš šių namų nei kojos niekur nekelsiu nors ir įkiši mane į lagaminą ir išsiveši - pasakiusi nubėgau į viršu .
- Jad - dar girdėjau kaip Zayn sušuko .
Trenkiau savo kambario durim taip , kad net visas namas sudrebėjo . Tada griuvau į lovą ir tiesiog gulėjau .. Nežinau kas man šiandien pasidarė niekada nemačiau savęs tokios piktos . Tikriausiai mane taip paveikė Jake . Po kokios valandos išgirdau mama šaukenčia iš apačios :
- Jade nusileisk !!!
- Atsikabink !! - sušukau . Na gal ir bjauriai pasielgiau . Vis dėl to nusileidau ir savo svetainėje pamačiau ...

Always Be TogetherWhere stories live. Discover now