Sorry už klaidas
Gero sakitymo ♡♡♡Rytas ***
Atsikėliau ... apsidairiau buvau kažkokem kambary . Tuomet prisiminau kas vakar įvyko . Taigi tikriausiai aš pas Harry . Išlipau iš lovos . Pažvelgiau į save veidrodyje buvau su Hazzos marškiniais . Pajaučiau kaip nusišypsojau . Išgirdusi kaip kažkas lipa laiptais . Greit griuvau į lovą ir apsimečiau miegančia . Pro akies kamputį pamačiau Harry jis atsigulė šalia manęs . Jaučiau kaip jis mane nužiūrinėja .
- Gal baigsi mane nužiūrinėt ? - paklausiau .
- Nea - nusivaipė vaikinas ir įsisiurbė man į lūpas . Prisiminiau Harry žodžius " aš taip pat tave myliu Jade " . Ar jis kalbėjo rimtai ?
Ar tai buvo tik silpnumo akimirka ? Ai tiek to paklausiu .
- Ar tu kalbėjai rimtai ? - paklausiau nedrąsiai .
- Ką kalbėjau ? - pasiteiravo Harry
- Tavo žodžiai prieš man prarandant sąmonę ?
- Taip ... kalbėjau rimtai - pasakė su šypsena .
- Harry ? - paklausiau .
- Taip ?
- Iš kur pas tave ginklas ? - smalsavau
- Tau nereikia žinoti - nusuko akis Harry .
- Na aš privalau žinoti ... - verčiau jį pasakoti .
- Gerai ... pasakysiu tik tiek kad turėjau baisia praeiti . Ir buvau įsivėles į nešvarius darbelius .
- Prastitucija ?! - sušukau .
- Ką !! Neee ... - nusijuokė vaikinas
- Tuomet kas ? - toliau smalsavau .
- Narkotikai ... ginklai ... ir panašiai - nutesė Harry .
- Ir su kuo aš susidėjau - vaidinau pasibjaurėtinus . Tuomet dar kokį pusvalandį prasivarteliojom lovoj .
- Gerai man laikas eit namo - pasakiau ir lipau iš lovos bet Harry sugavo mane už rankos ir nusitempes atgal į lovą pabučiavo
- Dabar gali eit - šyptelėjo vaikinas. Įlindau į savo džinsus ir ieškojau akimis palidinės bet niekur neradau . Fuck gi tas asilas ją vakar suplėšė ... tiksliau nuplšė ai pom eisiu su Harry marškiniais užsisaksčiau sagas ir pasiemiau telefona nuo lovos .
- Su tais marškiniais atrodai seksuoliai - nužiūrėjo mane Hazza .
- Aha kur gi ne ... aš tarp jų skestu . - nusijuokiau . Prieš uždarant kambario duris pamojavau Harry taip atsisveikinat ir jis man atsakė tuo pačiu . Ėjau namo ir galvojau apie viska ... kas tarp mūsų vyksta ir ar tai tikra . Buvau jau prie namų . Neįsivaizduoju ką reikės sakyti mamai . Kur buvau visą naktį . Ai pochui sakysiu pas Jesy miegojau . Bet ką dėl marškinių sakyt ?... Nauja mada pagalvojau ir pradėjau žvengt iš savo minčių . Išsitraukiau raktą iš džinsų kiešenės . Pastebėjau kad mamos mašinos nėra . Tai reiškia kad namie tik Zayn . Įėjau į vidu ir uždariusi duris nubėgau į savo kambarį . Griuvau į lovą ir smigau .Po kelių valandų ****
- Kelkis miegančioji gražuole - išgirdau Pezz balsą .
- Kaip tu čia atsiradai ? - paklausiau dar mieguista .
- Mane tai Zayn įleido ... bet geresnis klausimas būtu iš kur ir kieno šie marškiniai ? - paklausė Pezz
- Tave Zayn įleido ?! - pakilnojau antakius ir bandžiau praignoruoti Pezz klausimus bet man nepavyko .
- Jade ... - piktai pasakė Perrie .
- Nu gerai ... - numikiau . Ir tada buvo ilga ... ilga istorija ...
- Užmūšiu Jake ... - grasino Perrie po viso pasakojimo .
- Nu žinai jis ir taip vos dar gyvas - nusijuokiau .
- Tai kas vyksta tarp taves ir Harry ? - kilnojo antakius Pezz .
- Na mes kaip ir kartu ... - nutesiau .
- Uuuuu - išsipisinėjo Perrie .
- Tylėk lopeta ... - dėjau jai į galvą iš pagalvės .
- O kaip tau su Zayn - paklausiau .
- Na per vakarėli mes kaip ir pasibučiavom . - nedrąsiai pasakė .
- Ką jūs padarėt - suklykau per visus namus .
- Tyliau tu daune - aprėkė mane Pezz .
- Na ir kaip ? Ar mano bratucha gerai bučiuojasi ? - apipyliau klausimais Perrie .
- Nu ką aš žinau pripisus buvau ... - nusijuokė Pezz . Po to kalbėjomes apie Jarry ir Zerrie .
- Gerai pizdinu namuliuko - nusijuokė Pezz .
- Oky atiaa - pasakiau ir apsikabinau draugę . Pezz išėjo . Tuomet gavau žinutę nuo nepažistamo numerio .
* Kaip laikaisi ? *
* Amm kas čia rašo ? *
* Harry *
* iš kur mano numerį parovei ? *
* Perrie *
* XD *
* Gal nori susitikt ? Kokį filmą pažėt ? *
* Ammm oky *
* Tai kai susiruoši ateik iki manęs *
* Okey *
Padėjau telą ant lovos ir pradėjau šokinėt iš laimės . Atsisukau į langą ir pamačiau kad Harry žvenge iš manęs . ( Mūsų kambarių langai buvo vienas priešais kito ). Fuck kokia gėda . Nušuoliavau link spintos ir pradėjau ruoštis .
KAMU SEDANG MEMBACA
Always Be Together
AcakHarry - 18-lik metis populiarus vaikinas turintis baisią praeitį ir bandantis atsikratyti senų įpročių Jade - 17-lik metė paprasta mergina gyvenanti savo gyvenima ir turinti kelias drauges Jai to pakako kol vieną diena jis pasirodė jos gyvenime ir a...