- Mes dėl Erick Gordon - atsakė faras .
- Kas dėl jo ? - nervingai paklausė Zy .
- Radome jo slėptuvę - pasakė policininkas .
- Tai suimet jį ?! - gan linksmiaukalbėjo Zayn .
- Na nevisai ... kai jau atsekėme jį , jis jau buvo pabėgęs.
- Ir bėje jis jums paliko žinute - pridurė kitas faras ir parodė į Mark mašina . Mark greit išbėgo į kiemą . Ant automobilio purškiamais dažais buvo užrašyta " Visi kada nors miršta ... saugokitės - E .
Mums su Leigh pirma mintis šove , kad arba Erick tikrai pavojingas arba per daug Peretty Little Liars prisižiūrėjo ( serjalas ) .
Kai faras išėjo Zayn pradėjo begalo nervintis .
- Jeigu policija nesiema veiksmų ... teks man jų įmtis - pasakė Zy .
- Ką ?! Zeyn nedurniuk ... Erick tikrai pavojingas ir kaip patys sakėt jis turi didelę gaują - kalbėjau .
- Jau geriau jį dabar pribaigti negu laukti kol jis vieną iš mūsų puls iš pasalų - pritarė Hazza .
- Harry ?! - sušukau
- Ką ! Zayn teisus - bandė primesti nekalta .
- Jus jo tikrai nepagausit - pasakė Pezz .
- Eiiii aš čia vienintelė nesuprantu apie ką jūs čia kalbat ? - paklausė Leigh-Anne .
- Nope ... nevienintelė - pridūrė Jesy . Tuomet visi joms papasakojom viską . Žinau kad vaikinai nori kuo mažiau merginu savo gaujoj . Zy ir taip nepritare , kad aš su Pezz kišames . Nu bet Leigh gi proto bokštas o Jesy gerai mušas .
- Į ką jūs įsivėle ... - išpūtusi akis ir žiūrėdama į vieną tašką nutęsė Leigh . Visi dėjo žvengą ant jos tokios reakcijos . Po kiek laiko Mark ir Dy išvažiavo tvarkyti Mark mašinos o Leigh-Anne ir Jesy išėjo namo . Taigi likom keturiese . Neįsivaizduoju kas vyksta tarp Zy ir Harry . Kai Zayn sužinojo , kad mes su Hazza .... patys žinot ...pradėjo jausti jam kažkokia antisimpatiją . O dabar jie dar geriau sutare . Nesuprasi ten jų . Mes su Pezz nuėjom į mano kambarį o tie du daunai tikriausiai į Zy .
- Tai kaip tau ten su Zayn - paklausiau ?
- Na mes ... padarėm tai - nutęsė Pezz .
- OMG !!! Rimtai ?! - suspygau per visus namus .
- Šššš tyliau tu - bandė užčiaupt mane Perrie .
- Negaliu patikėt savo ausym - toliau ją erzinau .
- Ei gal jau baigsi - pikčiau pasakė Pezz .
- Tai kaip ten viskas pas Zeyn ? - pasakiau kaip pedike .
- O dieve ... gydikis pedofile tu - sušuko .
- Nu gerai ... gerai ...nebepriekabiausiu - pasakiau . Pezz įsyšiepė vaidindama laiminga .
- Gal - atkirtau .
- Jede !! - supygo Perrie .
- Taip toks mano vardas - kalbėjau kaip nevisprotė .
- Tai gal pakalbam apie tave ir Harry ? - pasakė su pasitenkinimu .
- Nope ... gal nereikia - priešinaus .
- Tai ką vakar veikėt ? - kilnojo antakius Pezz .
- Miegojom ... ne kaip kai kurie - atkirtau su pedo smile .
- Jade !!! ... Zayn !!! - sušuko grįžusi mama .
- Tuoj ateisiu - pasakiau Pezz ir nusileidau į apačią . Zayn jau stovėjo svetainėje . Atsisukau į mamą ir paklausiau .
- Ko reikia ? Pastaruoju metu mano ir mamos santikiai bjaurus todėl taip ir kalbu .
- Jade ... - išgirdau gerai pažistama balsą už savęs .
- Tėti ?!!! - sušukau ir puoliau vyrui į glėbį . Po visų glebeščiavimusi paklausiau .
- Bet pala ... jai tėtis čia ... tai reiškia , kad mes jau išsikraustom .... ?
- Klausyk širdele .... - nutęsė mama .
- Gerai ... pradėsiu krautis daiktus - suburbėjau ir jau norėjau lipti laiptais .
- Mes nebesikraustysim - pasakė mama .
ESTÁS LEYENDO
Always Be Together
De TodoHarry - 18-lik metis populiarus vaikinas turintis baisią praeitį ir bandantis atsikratyti senų įpročių Jade - 17-lik metė paprasta mergina gyvenanti savo gyvenima ir turinti kelias drauges Jai to pakako kol vieną diena jis pasirodė jos gyvenime ir a...