23 dalis

97 5 2
                                    

Jed ... - girdėjau kaip pro ašaras kalbėjo Perrie.

- Kas nutiko ?! - išsigandusi paklausiau.
- Mano tėtis ... jis ligoninėje - verkė Pezz.
- Ką ?! O dieve kur tu ? Aš atvarau.
- Centrinėje ligoninėje. Padėjusi ragelį greitai pradėjau bėgti , nes užlipti į savo kambarį ir pasimti automobilio raktelius nebuvo laiko. Jau buvau nemažai nubėgusi kai šalia manęs sustojo mašina.
- Greitčiau lipk - pasakė Zeyn. Staigiai išokau į autobobilį . Netrukus sustojove mašinių aikštelėje. Su Zy nulėkėme link registraturos.
- James Edwards - pasakiau vos tik pribėgus .
- Šiu metu jis operacinėje. 4 aukštas 445-os duris - kalbėjo moteriškė žiūrėdama į monitoriaus ekraną.
- Ačiū - sušukau lėkdama link lifto. Kai pakilome ir lifto duris prasivėre gale kolidoriaus pamačiau Pezz vaikštančia pirmyn, atgal. Pradėjau bėgti link jos . Laukiamajame sedėjo Pezz , jos mama , Leigh- Anne ir Jesy.
- Perrie kaip tu ? - paklausiau kai jau stovėjau šalia . Ji nieko neatsakiusi apsikabino mane.
- Jis pašautas - kalbėjo pro ašaras. Tuomet mano visas kūnas sustingo. Visą tą laiką
galvojau , kad šeip kas nerimto. O dieve kas galėtu kesintis į Pezz tėti. Jis toks geras žmogus ir nieko blogo niekam nėra padares. Zeyn ,Pezz , Jesy ir Leigh nusprendė nueiti iki kavos aparato.
- Jis pasveiks . - pasakiau su šypsena Perries mamai. Debbie tik nusišypsojo ( Debbie Pezz mamos vardas)
- Ačiū ... - nutęsė.
- Už ką ? - paklausiau.
- Kad rūpiniesi ją ir visada esi šalia. Džiaugiuosi , kad Perrie turi tokią draugę - pasakė Debbie.
- Na manimi taip lengvai neatsikratysi - nusijuokiau. Pezz mama taip pat.
Kai visi jau buvo grįže į laukiamajį , švelniai paklausiau Pezz.
- Kas nutiko ?
- Tą vakarą kai mama pakvietė mane namo ... - nutęsė Pezz. Nežinau kodėl , bet iš karto prisiminiau Mark. O po to ir naktį su Harry.
- Tėtis negrįžo... bandėme jam skambinti ir visais kitais įmanomais būdais su juo susisiekti , bet niekaip jo neradome. Vakar naktį paskambinome policijai ir šiandien kažkokioje daržinėje rado ji primušta ir surišta ir žinoma pašauta - kūkčiojo Perrie
- Viskas bus gerai. - apsikabino ją Zy.
- Tikiuosi - pasakė Pezz. Pamačiau kaip kolidoriumi ateina Harry.
- Man reikia į tualetą - pasakiau ir ruošiausi eiti į priešingą pusę iš kur ėjo Hazza.
- Tualetas kitoje pusėje - atkirto Perrie. Nieko nebeatsakiau tik atsisėdau atgal.
- Sveiki - pasisveikino priėjas Harry.
- Labas - atsakė Zy. Tik žiūrėjau į ligoninės pliteles bijodama pakeltį galvą aukštyn. Išgirdau kaip Zy mobilusis suskambėjo.
- Dylan ir Mark nori pasikalbėti su mumis . Jie mašinų akštelėje. - pasakė Zeyn. Per kūna perėjo šiurpuliukai išgirdus Mark vardą.
- Gerai eime - atkirto Harry.
- Aš neisiu , bet tu eik - pasakė Pezz ir pažiūrėjo į mane . Neturėjau kito pasirinkimo todėl nuėjau paskui Zy ir Hazza. Kai jau išėjome iš ligoninės ir artėjome link mašinų stovėjimo aikštelės Harry prislinko prie manęs.
- Kodėl šiandien ryte pabėgai ?
- Am ... - nutęsiau.
- Jus jau čia - pasakė Dylan išgelbėjes mane nuo tos nejaukios situoacijos. Harry vis dar žiūrėjo į mane laukdamas atsakimo , bet aš vaidinau , kad to nepastebiu. Kai buvome visai šalia jų Mark žiūrėjo į mane su šypsena. Stengiausi ir tai praignoruoti.
- Kai ką turiu jums pasakyti ... - kalbėjo Dy.
- Mes su Mark atsėkėm ... tai Erick darbas. Pezz tėti kankino jis. Net nepajaučiau kaip visa nutirpau.
- Bet ... jis skambino Hazzai ir sakė , kad kirs jam į skaudžiausia vietą. - prisijungiau ir aš.
- Galbut tas ispėjimas buvo skirtas ne Harry , o man - nutęsė Zy.
- Iš pradžiu jis kerta per tėvus o po to ateis ir iki mūsų - žiūrėdama į žeme nuo skruosto nubraukiau ašarą.
- Mes to neleisim - pasakė Hazza ir apsikabino mane. Mačiau pavydu žvilgsnį Mark akyse.
- Manau turėtume eiti. Greit bus rezultatai. - prabilau išsilaisvinusi iš Harry glėbio.
- Taip , tikrai - pritarė Mark. Netrukus jau sėdėjome prie tos patčios operacinės.
- Apie ką kalbėjot ? - paklausė Pezz
- Perrie...
- Nieko įpatingo - nespėjo pabaigti Mark nes pertraukiau jį. Nenoriu kad Pezz jaudintusi dar dėl ko nors. Po keletos minučių prasivėrė operacinės duris ir pro jas išėjo daktaras .
- Debbie Edwards - kreipėsi daktaras į Perries mama norėdamas pranešti naujienas.

Always Be TogetherWhere stories live. Discover now