7 dalis

177 12 3
                                    

Atkentėjau visas pamokas ir parpyzdinau namo . Su savim parsitempiau Leigh-Anne ,,mokytis " nes Pezz su Jesy kažkuo užsiemusios . Labai įdomu ką jos ten veikia . Sedėjom ant mano lovos ir ėdem spagėsius .
- Ėėėė davai varom šiandien į tūsą ! - užsimaščius pasiūlė .
- Neaaa - paprieštaravau 
- Kodėl ? - nepatenkinta paklausė .
- Nes man nepatinka tūsai .
-  Tik dėl to kad tu juose nebuvai ... - nutesė Leigh.
- Net ne ... - neigiau .
- Aham - išsipisinėjo Leigh.
- Gerai ... varysim .Leigh- Anne pradėjo šokinėt .
- Bet su salyga kad manęs nepalyksi vienos .
- Okey būsiu prilypus kaip guma prie pado . Nusikvatojo Leigh . Po kokios 1 h susiruošėm ir išvarėm . Privažiavom kažkoki namą ( tiksliau Leigh-Anne privažiavo ) išlipom iš mašinos ir ėjom į vidu prieš prieidama namo duris apsidairiau aplink buvo miškas . Įėjusios į vidu pamačiau daug pauglių ir vienas iš jų buvo Harry jis stovėjo šalia rudaplaukės merginos . Apimė pavydas . Nuėjau paskui Leigh kaip supratau į virtuvę . Ten radom Pezz ir Jesy .
- Tai štai kuo jus užsiemusios - pažėjau į jas piktai .
- Na mes .... - bandė teisintis Pezz . Po kiek laiko buvau gerai įkaušus . Tūsinau alone nes tos toliau dar gėre . Prie manęs prislinko Hazza . Pradėjom kalbėt apie viską ir vos nepasakiau jam kad man jis patinka ....tiesiog stengiuosi tai neikti . Mūsų lūpos buvo jau labai arti bet prislinko tą rudaplaukė ir įsisiurbė vaikinui į lūpas ....
- Labas .. aš Nina - atsitraukusi nuo Harry pasisveikino mergina ir ištesė man ranką.
Aš tai praignoravau ir išėjau į kiemą. Harry atsekė mane.
- Viskas gerai ? - paklausė vaikinas .
- Ne niekas nėra gerai - piktai kalbėjau .
- Kodėl ? - paklausė Harry . Nesusitvardžiau ir viską išrėžiau .
- Negi taip sunku suprast ?! Tu man latinki patinki ! O ta šlikšti merga tiesiog ateiną ir padeda tave bučiuot...aš tiesiog negaliu . Hazza bandė mane apkabinti bet aš to neleidau .
- Atsikabynk - pasakiau piktu tonu  ir nuėjau link miško. Ėjau tol kol užkliuvau už akmens ir griuvau ant žemės .
- Kokie žmones po miškus laksto - išgirdau šlykštu pažystama balsą . Tai buvo Jake .
- Atstok - pasakiau ir atsistojau nuo žemės .
- Jake ... Jade manau labai tinka - toliau prisikabynėjo Jake .
- Na dėje bet aš taip nemanau - pasakiau su gaidele . Jake mane prispaudė prie medžio .
- Paleisk mane !!! - šaukiau
- Na jau nee ... miškas ... mes dviese ... - kalbėjo Jake . Ir pradėjo glamonėti mano kūną . Banžiau astūmti jį nuo savęs ,bet man nepavyko. Jake pradėjo mane nurenginėti . Nuplešė mano palaidinę ir jau rengėsi atsekti mano lemenėlę bet tada jis tiesiog nuskrydo nuo manęs . Atsimerkiau ir pamačiau Harry  . Jis talžė Jake . Banžiau jį atitraukti nuo Jake kol jis jo neužmušė . Ir man pavyko bet kai Harry atsitraukė Jake išsitraukė peilį.
- Ką dabar darysi Styles ?! - grasyno Jake . Bet tuomet Harry išsitraukė ginklą ir nusitaikė tiesiai į Jake kaktą . What !? Kas čia vyksta !? Iš kur pas Harry ginklas ?!
- Dabar jau dingo visa drąsa Jake ?!
- Harry nedaryk... to jis to nevertas !! - prašiau jo .
- Geriau paklausyk savo merginos - šiko iš baimės Jake . Harry atisukes pažiurėjo į mane ir nuleido ginklą o Jake pabėgo . Tuomet susmukau ant žemės ir nualpau . Prieš prarandant sąmonę dar išgirdau Harry žodžius :
- Tu man taip pat patinki Jade .

Always Be TogetherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora