1 dalis

378 15 2
                                    

*Rytas

Atsikėliau su skaudančia galva -tikriausiai dėl to , kad miegojau kokias 2 valandas. Apsidairiau ... Perrie dar miega... Na kokia būčiau drauge jai nepažadinčiau jos ir leiščiau jai toliau sapnuot aveles.

-Kelkis idiote - juokais šuktelėjau
-Kur aš .... - vis dar miegodama pasakė
-Pas tavo simpatija - pasakiau bandydama pamėgdžioti vaikino balsa .
- Kąąą !!! Kur !!! - pakilus iš lovos ir įsterikuodama pradėjo šaukti Pezz .
Tuomet kai dėjau žvengą.
- Gelbėk Pezz !! dūstu !! juoko priepolis - vis dar žvengdama iki ašarų šaukiau.
- Kas atsitiko ?! Ar viskas gerai ?! - įsigandusi į kambarį įlekė mano mama ..vis dėl to nereikėjo taip šaukt..
-Jooo-aa  - vis dar priepolio būsenoje bandžiau kalbėt .
Mama supratusi kas vyksta nusijuokė ir uždariusi kambario duris išėjo .
- Ne nu ..tu tikrai daušta - pasakė Pezz ir pradėjo pati juoktis . Žvengėm dar gal kokias 10 min. Po to tiesiog gulėjom ir žiūrėjom į lubas ..
-Prižadėk , kad amžinai liksim bestem... - pasakiau su ašaromis akyse .
-Prižadu - atsakė Pezz .

Po to dar kokia 1h. kalbėjomes.
Pastaruoju metu pas mus dažnai tvyrauja tiek emocijų .. ir viso to priežastis yra mano šeima ... Mama su tėčiu nori skirtis o namas priklauso kaip ir jam ...o mama mūsu tikrai su tėčiu nepaliks (mūsu - tai turiu omeny save ir broli ).. todėl dabar su Pezz ir merginom (merginom - tai Jesy ir Leigh-Anne) leidžiam kuo daugiau laiko kartu ..Visas jas begalo myliu  mes visos esam geriausios draugės , bet su Perrie  sutariam labiaudiai...tikriausiai dėl to , kad  abi esam Bestes nuo darželio laikų ... Mes tiesiog neišskiriamos..
Na mes su Perrie juokaujam , kad kai aš išvažiuosiu įkišiu ją į maximos maišą ir išsivešiu kartu ...bet čia tik juokai ...skausmui paslėpti o skaudžiausia tai ,kad kiekvieną rytą atsikėlusi bijau išlipti iš lovos ir nusileisti į svetainę nes mane apima toks jausmas , kad ten mama pakuoja daiktus ir praneša , kad eičiau krautis lagaminų.. aš bijau .. aš suknistai bijau. Bijau prarasti merginas . O labiausiai bijau prarasti Pezz..

Sorry už klaidas.. Pirma dalis nėra ilga nes joje norėjau tiesiog geriau supažindinti jus su veikėjais
Taigi norėčiau nuomonių .  Ar verta kurti toliau ? Ir ar bus skaitančių ?

Always Be TogetherМесто, где живут истории. Откройте их для себя