18 dalis

110 7 3
                                    

Sedėjom čia gal kokia valandą ir negavome jokios žinios ir Erick . Po kiek laiko Harry telefonas suskambėjo . Skambino nepažistamas numeris . Hazza pakėlė ragelį ir įjungė garsiakalbį .
- Klausau .
- Su tavim dar atsimsiu vėliau ... dabar kirsiu per skaudžiausia vietą - pasakė Erick ir numetė . Harry pakėlė akis ir pažiūrėjo į mane . Duodamas suprasti , kad aš ir esu skaudžiausia jo vieta .
- Jis kesintsis į tave - pasakė Hazza .
- Mes to neleisim - paprieštaravo Zayn ir paemė mane už rankos . Žinau kaip tai atrodo keista bet mūsų su broliu santikiai labai geri .
- Negalime paleisti tavęs iš akių - kalbėjo Mark .
- Aš ją prižiūrėsiu - atsakė Hazza . Mačiau kaip Zy pažėjo į Harry keistu žvilksniu .
Na apie tai dar reikės pasikalbėti su Zayn . Netrukus išgirdom skambutį į duris . Zayn , Hazza , Dy ir Mark išsitraukė ginklus ir atsistojo prie durų . Mes su Pezz stovėjome už jų . Kai Dy atidarė duris visi greit nusitaikė pistoletais į kiemą ...
- Kas čia vyksta ?! - paklausė Leigh-Anne ir Jesy .
- Ką jūs čia veikiat ?! - suspygom su Pezz ir greit įsitempėm jas į vidų . Harry užrakino duris .
- Dabar vidurys nakties jūs gal išprotėjot ?! - kalbėjo Perrie .
- Su Jesy ėjom pro šali ... pagalvojom užsuksim - paaiškino Leigh .
- Aham ... pirmą valandą nakties ... aš gal miegojau - pasakiau dza balsu .
- Hmm matosi - kalbėjo Jesy .
- Kieno ta juoda mašina ? - paklausė Leigh
- Lopeta ... mano gi - pamaniau kad ji kalba apie maniškę .
- Nuokada statai ja kitoj gatvės pusei ? - pasakė Jesy . Greit pribėgau prie lango ir pažiūrėjau . Fuck ten buvo ta pati mašina į kuria man liepė sėstis Erick . Prie lango priėjo ir kiti .
- Čia Erick automobilis - nutęsė Zy .
- Eikit pamiegot ... mes su Dylan stebėsim ji - pasakė Mark . Nuėjau į savo kambarį po kiek laiko į jį įėjo Harry .
- Nemiegi ? - paklausė Hazza .
- Na kaip matai ne - nusijuokiau . Vaikinas priėjo prie manes ir atsisėdo ant lovos .
- Klausyk ... aš neleisiu jam tavęs paliesti ... užmušiu jį jai nors plaukas nukris nuo tavo gražios galvos - kalbėjo Harry . Nieko nesakiau tiesiok nusišypsojau . Hazza atsigulė šalia manęs ir apsikabino mane . Taip ir smigau .

Rytas ***

Atsikėliau ... Harry dar miegojo . Išlipusi iš lovos nusileidau į apačią . Prie durų pasistates kėdę sedėjo Mark .
- Labas rytas ... kažkas įvyko kol miegojau ? - paklausiau .
- Labas ... ne nieko ta mašina vis dar ten stovi - atsakė Mark . Nuėjau į virtuvę atsigerti vandens . Leigh-Anne gulėjo ant kedžių . Nepajaučiau kaip nusijuokiau .
- Kelkis ... kaip miegojai ? - su sarkazmu pasakiau .
- Skauda visus kaulus - nusiskūndė Leigh . Įėjusi į svetaine patikrinti kaip Jesy pamačiau tai ko neturėjau matyti . Jesy miegojo ant Dylan .
- Okey ... - nutęsiau . Išgirdau kaip laiptais nusileidžia begemotai ( turiu omeny Pezz ir Zayn ) . Perrie priėjusi prie manęs ir pamačiusi Jesy išputė akis .
- Tai kaip naktelė ? - paklausiau ir pakilnojau antakius .
- Kodėl Jesy ant Dy ? - bandė pakeisti temą Pezz .
- Pezz ... - nutęsiau .
- Jad ... - mėgdžiojo Perrie .
- Pasiduodu - pasakiau ir iškėlusi rankas nuėjau į virtuvę kur Leigh gamino pusryčius .
- Kas pusryčiams mama ? - choru sušukom su Perrie .
- Eikit šikt aš tai sau darausi ne jums ... patčios pasigaminkit - atkirto . Aš , Pezz , Zayn ir Mark atsisuko į ją piktu žvilksniu .
- Nu oky ... bet viena tikrai nežadu čia visiems gaminti - pasakiusi pažėjo į mane ir Perrie duodama ženklą kad padėtume . Kai maistas jau buvo pagamintas visi sudėdom prie stalo kaip kokia didelė šeimyna . Įpusėjus pusryčiams atėjo ir Jesy su Dylan. Visi į juos žėjo su pedo smile .
- Pusryčiai ! - bandė tai ignoruoti Jesy . Aš , Pezz ir Leigh jau galvojam kaip juos dabar reiks vadinti Desy ar Jylan . Nusprendėm , kad Desy . Po kiek laiko visi jau pavalgėm . Su merginom norėjom eiti plauti indų , bet mus nutraukė skambutis į duris .
- Kas vėl - nervingai pasakiau . Kai Zayn atidarė duris prieš jį stovėjo du policininkai .
- Kas nutiko ? - kiek persigandęs paklausė Zy
- Mes dėl Erick Gordon - atsakė faras .

Always Be TogetherTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang