16 dalis

128 7 0
                                    

Įėjus į parduotuvę prasidėjo karas už maistą . Prisirinkom visko ... patikėkit mums su Pezz gyventi kartu būtu neįmanoma . Praėstume visą savo atlyginimą . Sumokėjusios už prekes nuėjome atgal į mašiną . Sumetėm viską į bagažinę .
- Varom gal į kokį parką ? - paklausiau .
- O tai tu valgyt nebenori ? - teiravosi Pezz .
- Ai iškentėsiu - nutęsiau . Kai nuvažiavom į parką nuėjom atsisėsti ant suoliuko . Kalbėjomes kol mano akis patraukė du žmonės einantis pro mus . Kai geriau įsižiūrėjau pamačiau tuos pačius vaikinus kurie į mus vos neįsirėžė .
- Ką jūs čia darot !? Eikit iš čia ! - pasakė kitas vaikinas kuris praitą kartą nekalbėjo .
- Kodėl turėtume ? Čia gal jūsų nuosavas parkas ? - prisikabinėjau .
- Tuoj čia bus nesaugu , Mark jos turi eiti iš čia  - prabilo ir kitas .
- Aham .. gal trečias pasaulinis prasidės ? - neklausiau .
- Klausykit jums tikria reikia eiti ... greitai čia gali prasidėti susišaudimai - kalbėjo kaip supratau Mark
- Kas per susišaudimai ? - nieko nesupratau .
- Mafija - pasakė kitas vaikinas . Tada viskas buvo aišku . Jog Harry man pasakojo apie nešvarius darbelius .
- Jūs dirbat Erick ? - paklausiau .
- Ką ?! Iš kur tu apie jį žinai ? - nesigaudė Mark .
- Tai jūs tikrai jam dirbat - nutesiau .
- Ne ... Erick yra žmogus kurį mes norim nudėti - tolaiu kalbėjo bevardis vaikinas .
- Dylan tu išvesk merginas o aš užlaikysiu juos kuo įmanoma ilgiau - pasakė Mark atskleisdamas kito vaikino vardą .
- Gerai būk atsargus - kalbėjo Dylan . Nieko nebesakėm su Pezz tiesiog sekėm pas kui Dy . Jis mus išvedė pro mišką .
- Dabar kuo nepastebimiau eikit link savo mašinos jai išgirsit šūvius ar balsus bėkit - pasakes Dylan nuėjo atgal į mišką . Su Perrie taip ir darėm . Ėjom tol kol išgirdome žodžius :
- Pažiūrėkit..pažiūrėkit kokie žmonės - bjaurus ir pažystamas balsas kalbėjo ... Atsisukusi pamačiau Erick ir tuos pačius tris vaikinus .
- Čia gi Styles mergina ... arba kitaip sakant Styles žaislas - neužsičiaupė niekšas .
- Atsiknyskit ir apsimeskit kad mūsų čia nematėt - pasakė Perrie .
- Kaip manai su kuo kalbi kalę ?! - sušukęs Erick nusitaikė tiesiai Pezz į galvą .
- Prašau nedaryk to - maldavau Erick , kad jis nenušautu Pezz .
- Hmm kas man už tai ? - kalbėjo kaip koks pedofilas .
- Padarysiu viską tik neskriausk jos - kalbėjau toliau .
- Sėsk į mašiną - pasakė . Apsidairiau ir niekur tos mašinos nemačiau bet tada visai netoli mūsų įsijungė automobilio faros .
- Ne nedaryk to - prašė manęs Perrie .
- Neturiu kito pasirinkimo - gailiai žiūrėjau į ją . Nuėjau link mašinos ir pamačiau kaip jie paleidžia Pezz .
- Sėsk !! - grubiai pasakė vienas iš Erick pakalikų . Jau norėjau sėstis į automobilį , bet išgirdau kaip už manęs esantis vaikinas nugriuna . Atsisukau ir pamačiau Zayn stovinti šalia to gulinčio vaikino .
- Tau viskas gerai ? - paklausė Zayn apkabindamas mane .
- Taip kur Perrie ? - rūpinausi tuo kas buvo svarbiausia .
- Ji saugi eime - pasakė Zayn . Paėjusi toliau nuo mašinos pamačiau taip pat gulinčius kitus vaikinus ir pati Erick . Ėjau paskui Zayn per miškus sustojau užsirišti batų . Rišdama batus išgirdau atbėganti vaikiną .
- Merginos saugios - paklausė vaikinas uždūsusiu balsu .
- Taip ... ir viena iš jų mano sesuo - atkirto Zayn . Kai užsirišau sportbačius atistojusi pakėliau galvą aukštys . Vaizdas mane šokiravo .

Always Be TogetherOù les histoires vivent. Découvrez maintenant