17 dalis

116 7 3
                                    

- Jade ?! - pasakė Harry .
- Harry ?! - sušukau .
- Palaukit jūs pažistami ? - nesigaudė Zayn .
- Taip - atsakėm choru .
- Tik nesakyk , kad tai Harry su kuriuo praradai nekaltybę - juokais pasakė Zayn . Abu nieko nesakėm tiesiog tylėjom .
- Rimtai ?! - susiprato Zayn , kad Harry ir yra tas vaikinas .
- Gerai ... nėra tam laiko - paskubino mus Zy . Su Hazza ėjom per miškus paskui Zayn gan kiek atsilikdami .
- Kodėl nesakiai , kad Zayn yra tavo brolis ? - paklausė Harry.
- Nežinojau , kad tu pažisti Zayn - atkirtau .
- Kas čia vyksta ? - smalsavau .
- Na Erick žadėjo , kad šiandien 23:00 valanda ateis vienas į parką ir man perduos kažkokią siuntą . Visi žino , kad Erick taip nesielge iš tikro jis atėjo pribaigti manęs . Tad aš ir Zayn laukėm jo čia o Mark ir Dylan buvo pasislėpe arčiau miškelio . Bet tada atsiradot jūs su Perrie ir planas sužlūgo . Dylan jus išvedė o po to eidamas atgal pas mus išgirdo balsus . Tavo ir Erick . Greit pakvietė Zayn . Tada pati žinai kas buvo . O po to Mark liko stovėti ir laukti farų . Po kiek laiko man liepė bėgti ir pažiurėt ar jums viskas gerai - viską išdėste Harry .
- O tai kur Pezz ? - paklausiau .
- Mark prieš iškviečiant policija nuvedė ją prie tavo automobilio - atsakė Hazza .
- Nieko nebesuprantu ... sakei kad norėjot nudėti Erick ... o dabar sakai kad Mark iškvietė policiją - toliau klausinėjau .
- Erick yra ieškomas už kelias žmogžudystes o kadangi planas nepavyko reikėjo bent jau nepamesti jo iš akių - paaiškino Harry .
- Neatsilikit ! -ragino mus Zayn . Po kelių minučių išlindom ir miško . Ir pamatėm Mark šnekanti su farais . Pribėgau prie Mark ir paklausiau :
- Kur Perrie ?!
- Ji štai ten - pasakė ir parodė į mano automobilį kuris buvo atsirades kitoj vietoj negu aš jį palikau . Iš automobiulio išlipusi Pezz pradėjo bėgti į mane . O aš į ją .
- Tu sveika ?! - paklausiau laikydama ją savo glėby .
- Taip ... o tu ?! - rūpinosi Perrie .
- Man viskas gerai - atsakiau . Pamačiusios , kad Zayn nervinasi nuėjom iki jo .
- Kas vyksta ? - paklausiau .
- Erick pabėgo - atsakė nervingai .
- Ką ?! - sušukau .
- Policija grįžo į tą vietą ir ten jau nebebuvo nei Erick nei jo vyrų .
- Dabar jis mus visus pribaigs - pravirko Perrie .
- Ne viskas bus gerai aš to neleisiu - pasakė Zayn ir apsikabino Pezz . Tai buvo labai keista bet tokioj situacijoj nieko nesakiau . Paerzinsiu juos vėliau . Akimis ieškojau Harry ir radau jį sėdinti ant suoliuko .
- Viskas gerai ? - paklausiau priėjusi .
- Nelabai - atsakė . Nieko nedariau tik apsikabinau Hazza . Išgirdę , kad policija jau išvažiavo priėjome prie visų .
- Važiuojam - pasakė Zayn . Taip ir padarėm Zayn , Pez ir Harry įlipo į Zy mašiną, Mark ir Dylan į savo o aš turėjau parvairuoti saviške . Po keletos minučių visi jau buvom mūsų namuose . Susėde svetainėje tiesiog tylėjom . Pasijaučiau labai nejaukiai todėl prabilau :
- Jug jis mūsų neįveiks jie keturiese o mes šešiese .
- Ne ... Erick turi labai didelę gaują ... tie trys  tiesiog yra jo pagrindiniai  - pasakė Zayn .
- Tai ką darysim ? - paklausiau .
- Lauksim ...  - atsakė Harry .

Always Be TogetherTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang