Skaitykit ;)
Įėjau į vidu .
- Kas čia per stiliukas ? - nusijuokė vaikinas .
- Bėgau iš namų - atkirtau ir įėjau į namo vidu .
- Tai tau tėvai neliaidžia su manim draugaut ? - paklausė vaikinas ir uždarė duris .
- Ne dėl to ... - nutesiau .
- Einam - pasakė ir paiemes mane už rankos nusivedė į svetainę . Harry atsisėdo ant sofos o aš griuvau ant jos taip padėdama galva Hazzai ant kelių .
- Tai dėl ko viskas - smalsavo Harry .
- Parom negrįštu namo ... atsikalbinėjo ... bėgu iš namų - atsakiau .
- Darau tau blogą įtaką - nusijuokė Hazza . Atsakiau jam tuo pačiu .
- O kur tavo tėvai ? - paklausiau .
- Jie dažnai išvažiuoja į seminarus - atkirto vaikinas .
- Ir kiek jie laiko ten buna ?
- Amm savaitėm ...- atsakė Hazza .
- Aišku ... tai kokį filmą žiūrim ? - paklausiau .
- Nežinau ... - nusesė Hazza .
- Paskutinės merginos !! - sušukau .
- Oky ... oky - pasakes iškėlė rankas į viršu . Aš paleidau filmą o Hazza atnešė maistą . Kritom atgal ant sofos ir žiūrėjom . Filmo eigoje sustabdžiau jį nes Harry užsinorėjo į tuoletą . Laukdama kol jis sugriš išgirdau kaip Hazzos telefonas suskambėjo . Pažiūrėjau kas parašė ir pamačiau žinutę nuo Ninos .
* Laba zuiki .. ką tu ? ;* * Negalėjau patikėt kad jie dar bendrauja . Po visko kas mums nutiko per tas keleta parų . Buvau labai įsiutus . Numečiau Harry telefoną ant lovos ir išlipau pro langą .Harry pov ***
Grįžau atgal į kambarį . Jades ten jau nebebuvo . Kambario langas buvo atidarytas . Prėjau prie lovos ir pamačiau savo telefone šviečiančia žinute . Ji buvo nuo Ninos .
Jade pov ***
Ėjau gatve . Buvau labai įsiutusi stengiausi nepravirkti . Gal ir gerai kad išsikraustau pagalvojau . Nenorėjau eiti namo tad nuėjau pas Pezz . Jau ruošiausi beldenti į duris bet pastebėjau šviesą Pezz tėvų kambarį . Ai pochui pagalvojau . Jeigu jau ir iš savo namų ir iš Harrio išėjau pro langą tai ir pas Perrie ateisiu pro langą . Užlipau ant Pezz garažo ir pabeldžiau į langą . Po kelių sekundžių jį atidarė Perrie .
- Ką tu čia veiki ?! - nustebus paklausė draugialka .
- Atėjau - nusivaipiau ir įlipau į vidu .
- Kas nutiko - smalsavo Pezz pamačiusi mano gan ašarotas akis .
- Harry ... - nutesiau .
- Jis tave įskaudino ? - paklausė piktai Perrie .
- Galima sakyt .... - atsakiau . Tuomet papasakojau jai apie šūvį ... Erick ... vakar nakti ir šiandiena .
- O dieve ... - nustebusi pasakė Perrie .
- Negi jis rimtai taip galėjo su tavimi pasielgti ... tu jam atsidaviai ..o jis su ta Nina visa laika draugavo ? - toliau kalbėjo . Nieko nesakiau tik žiūrėjau į grindis . Perrie mane apkabino o aš ja taip pat .
- Jeigu nori gali miegot pas mane - pasiulė Pezz .
- Ne ... eisiu namo - atkirtau .
- Gerai ... - pasakė ir išleido mane pro langa . Ėjau gatve ... tiesiog vaikščiojau po miestą.. nuklidau prie kažkokių namų ir radau supynes atsisėdau ant jų ir toliau sedėjau kaip lavonas. Po kiek laiko išgirdau balsa šalia savęs .
- Jade ... - pasakė vyriškas balsas . Atsisukau ir priešais save išvydau Hazza .
- Kaip mane radai - paklausiau piktai.
- Tavo telefone įmontavau GPS - atsakė ir prėjo artyn .
- Nelisk - atkirtau .
- Aš su Nina nebendauju - pasakė .
- Tikrai ... tai kokio velnio ji tau rašo?! Žinai neatsakyk man nerūpi - pasakiau ir nuėjau .
- Palauk .
- Fuck you Styles !!! - sušukusi aukštai iškėliau vidurynį pirštą greitu žingsniu nuėjau . Parėjus namo griuvau į lovą ir smigau .
YOU ARE READING
Always Be Together
RandomHarry - 18-lik metis populiarus vaikinas turintis baisią praeitį ir bandantis atsikratyti senų įpročių Jade - 17-lik metė paprasta mergina gyvenanti savo gyvenima ir turinti kelias drauges Jai to pakako kol vieną diena jis pasirodė jos gyvenime ir a...