11 dalis

156 7 2
                                    

Atsikėliau nuo saulės spindulių . Harry šalia nebuvo . Išlipau iš lovos ir užsidėjau Hazzos marškinius . Anų taip ir negražinau . Ai nesvarbu . Nulipau laiptais žemyn . Harry virtuvei gamino pusryčius .
- Labas rytas - pasisveikinusi ir prėjau prie jo .
- Labas - atsakė ir užsikėlė mane ant spintelės . Harry pradėjo mane bučiuot .
- Vafliai svyla - atsitraukusi pasakiau .
- Fuck - sušuko Hazza . Aš tik nusijuokiau .
- Nesijuok tu ir valgysi susvylusius - pasakė Harry .
- Svajok - atkirtau .
- Svajosiu - pasakes vėl artėjo prie manęs .
- Tau dar vakar neužteko ? - paklausiau
- Man tavęs niekad nepakaks - sušnabždėjo man į ausį .
- Pedofilas - nusijuokiau .
- Tavo pedofilas - atkirto .
- Harry kas tas Erick ? - paklausiau .
- Kai kas iš mano praeities - gan liūdnai atsakė .
- Harry ... - nutesiau .
- Naaa ... sakiau kad seniau buvau įsivėles į nešvarius darbelius - pasakė vaikinas .
- Taip - pertraukiau Hazza .
- Aš dirbau su Erick ... ir kai pasitraukiau iš verslo jis labai užpyko ... taigi dabar esu jo taikikinys - viską papasakojo Harry . Nieko nesakiau tik apkbinau vaikiną .
- Tau nesaugu su manimi - vis dar laikydamas mane savo glėby pasakė Harry .
- Man nesvarbu .. aš myliu tave - atkirtau . Ir tada greit užsičiaupiau nes supratau ką pasakiau. Aš dar niekada nesu jam to sakiusi . Keletą minučių tvyraujo tyla.
- Gerai aš jau eisiu - bandžiau įsisukti iš nejaukios situacijos.
- O tai vafliai kaip ? - paklausė vaikinas .
- Na valgysi vienas - šyptelėjau ir nuėjau prie duru . Harry atšoliavo paskui mane .
- Tikrai privalai išeit ? - vaidino nelaimingas Hazza .
- Jop - atkirtau .
- Bet tą vakar pirkta maistą vis tiek teks kam nors suvalgyt - pasakė Harry pakilnodamas antakius .
- Aš pasirašau - įsišiepiau .
- Gerai tai šiandien tikrai žėsim filmą - nusijuokė Hazza .
- Aš sutinku ...
- Atiaaa - pasakiau kaip mažas vaikas ir pabučiavau Harry į žandą .
- Tik tiek - paisipiktino Hazza .
- Aaa vat ...reik nusipelnyt - pasišaipiau ir išlėkiau iš Harry namo . Greit parėjau savo chatą . Nu tai aišku kad greit jug mes kaimynai pagalvojau . Atidariau duris ir pirmas vaizdas ką išvydau tai buvo mama stovinti priešais mane.
- Tai tu ir miegojai pas Harry ? - paklausė mama .
- Taip - atsakiau ramiai .
- Kodėl man nepranešiai ?! - griežčiau kalbėjo .
- Nes negalėjau - atkirtau .
- Tai kuo jau taip užsiemet kad net žinutės negalėjai parašyt ? .
- Mam baik .
- Jade kas tau darosi ... namo negrįžti parom, atsikalbinėji ... - šaukė mama . Laiptais nusileido Zayn .
- Kas čia vyksta ? - paklausė nesiorentuodamas .
- Klausk savo sesers ... - pasibjaurėtinai kalbėjo mama .
- Žinai mam nori žinot tiesa ... mes pasimylėjom - sušukau ir nubėgau į savo kambarį .
- Jade !! - ramiau sušuko mama . Bėgdama laiptais pastebėjau kaip Zayn ir ji stovėjo apšale . Man jau nebesvarbu ką mama galvos apie mane . Kritau į lovą ir pradėjau mastyt . Negali taip viskas būti .. Jis man tikrai patinka ... ir man teks jį palikti ... kodėl aš privalau išsikraustyti ..kodėl gyvenimas mane taip baudžia . Gulėjau lovoj visą dieną . Pažiūrėjau į laikrodį . Jis rodė 19:34 . Negi rimtai diena taip greit praėjo .... Nesamonė kažkokia . Fuck užmiršau kad turiu varyt pas Hazza . Persirengiau į trėningus ir tyliai atidarius langą išlipau . Aš tiesiog nindzė . Nekiekvienas žmogus sugeba išlipti iš antro aukšto pro langą . O dar mergina !!! . Nušokau ant žemės ir užsimečiau mėgstinio kapišoną . Nupizdinus pas Hazza pabeldenau į duris ir jas atidarė Harry .
- Užeik - pasakė ir pasitraukė duodamas man praėjima.

Always Be TogetherTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang