6 dalis

178 8 0
                                    

Sorry už klaidas

Vis dėl to nusileidau ir savo svetainėje pamačiau ... Harry ???
- Pakviečiau naujus kaimynus kavos - pasakė mama ir nusišypsojo .
- Svetainėje sedėjo  Harry ir jo tėvai . Susipažinau su jeis . Jie labai mieli .
- Labas Jad - nusišypsojo vaikinas.
- Labas - atsakiau jam tuo pačiu .
- Palaukit jūs pažistami ?! - paklausė Hazzos mama  .
- Taip - vienu metu atskėm .
- Na jei norit galit eiti į viršu - pasiulė mano mama .
- Gerai - atsakiau . Ir nubėgau laiptais palikdama Harry stovėti . Mano kambaryje buve belen koke betvarkė todėl puoliau viską tvarkyt . Kai kambario durys prasivėrė griuvau į lovą ir padariau tą sexy poza . Nu visi ją žinot . Neisivaizduoju kodėl taip padariau tiesiok mačiau tai kartą filme ... neteiskit manęs . Vaikinas nusijuokė iš mano tokio poelgio . Tuomet aš susigėdau .
- Gražus kambarys - pasakė apsidaires Harry . Nors ne esmė , kad čia viskas buvo išmėtita .
- Aham ... tikrai - nusijuokiau .
- Taigi iš kur tu - susmalsavau
- Iš Naujojo Orleano - atsakė Hazza
- Hmmm .. - numikiau
- Na tai gal dabar pasakysi kas nutiko su Jake ? - paklausė .
- Na per pamoka jis pradėjo .... glostiti mano šlaunį. Ir šeip kabinėjasi jau nuo 7-ntos klasės - atsakiau gan ramiai .
- Asilas - pasipiktino vaikinas .
- Oho kažkas pavydi - nusišaipaiu 
- Net ne - bandė neikti Hazza  .
- Ahammm - toliau išsipisinėjau . Tuomet vaikinas priėjo arčiau manęs ir įsisiurbė man į lūpas . Nežinau kodėl bet tam nesipriešinau  . Bučinys tesėsi ilgai . Kai išgirdau , kad kažkas lipa laiptais greit atsitraukiau . Duris atidarė mama ir pasakė , kad Hazzos tėvai jau išeina .
- Gerai , tuoj nusileisiu - pasakė Harry mano mamai . Ir mama uždarė duris . Vaikinas man nusišypsojo o aš jam atsakiau tuo pačiu . Ir jis išėjo iš mano kambario . Tuomet griuvau į lovą .. galvojau kas čia katik nutiko . Su tom mintim ir smigau .

*Rytas
Atsikėliau nes ,,geriausias mano draugas '' žadintuvas mane pažadino . Nuėjau į vonę atlikau rytini rituoalą , susitvarkiau plaukus , makiažą ir apsirengiau :

 Nuėjau į vonę atlikau rytini rituoalą , susitvarkiau plaukus , makiažą ir apsirengiau :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nusileidau į virtuvę čiupau mangą ir išbėgau iš namų . Nutariau kad šiandien į šulę eisiu pėščiom . Jau buvau prie mokyklos durų ir tumet prisiminiau kas vakar nutiko su Harry . Neišsivaizduoju ką dabar jam pasakysiu . Nors ne ....kodėl kažka sakyti turėčiau aš juk jis mane pabučiavo . Tiesiog apsimesiu , kad nieko neivyko . Prėjau prie savo spintelės ir ten radau merginas . Neiškenčiau ir viską papasakojau joms .
- O dieve ką jūs darėt ?! - Suklyko Pezz.
- Ir tu nesipriešinai ?! - prisijungė Leigh-Anne . Tada pamačiau pro šalį prainanti Hazza . Stengiausi būti nepastebima ,  bet tai kur tau būsi kai tos daunes čia spiege vos ne Harry vardą . Jis atsisuko į mane stengiausi tai ignoruoti ir man pavyko.... jis nuėjo .Tuomet nuėjom pasižiūrėti koke bus pamoka ir fuck pirma matke . Kaip speceliai .... jug aš su Hazza sėdžiu . Nuėjau į kabinetą . Jo kuprinė gulėjo ant suolo ...
Tiesiog sedėjau savo vietoj ir laukiau skambučio ... Štai ir jis . Visi suėjo į klasę tarp visų ir Harry . Vaidinau kad rašau kažka . Jis atsisėdo ir paklausė :
- Tai dabar vengsi manęs ?
- Aš nevengiu tavęs - pasakiau ramiai.
- Taip ... vengi - atsikalbinėjo .
- Gal truputi - nuleidau akis į knygą .
- Kodėl ? - paklausė .
- Nes nežinau ką man daryt ar šokt tau į glėbį ar tiesiog ignoruot .
- Na man labiau patiktu pirmas variantas .
Aš nusijuokiau . Harry taip pat .
- Pajaučiau kaip jo ranka atsidūrė ant manosios . Tuomet tiesiok šyptelėjau .
Visa pamoką Hazza mane juokino dėl to vos neteko eiti pas direktoriu . Na dėl to jis dar gaus į šikynę . Man atrodo po mažu jis pradeda man patikti . O to mažiausiai man reikia ....

Always Be TogetherWhere stories live. Discover now