15 dalis

127 8 0
                                    

Atsikėliau savo lovoj ... Nesuprantu vakar su Harry sedėjom verandoj o dabar aš savo lovoj ... magija ... Bandžiau keltis bet pajutau kad mano kojos užspaustos . Pažiūrėjau ir pamačiau Hazza gulinti gale mano lovos ... vaizdas buvo labai mielas Harry atrodė kaip susirangęs šuniukas . Pamačiau kaip gražios žalios akys prasimerkia .
- Labas rytas - nusišipsojo vaikinas .
- Laba ... patogiai miegojai ? - paklausiau juokdamasi .
- Aha - atsakė .
- Kaip aš čia atsidūriau ? - smalsavau
- Na vakar tu užmigai mano glėby ir aš pajutau kad tau darosi šalta ..tad nunešiau tave į tavo kambarį ir paguldžiau į lovą .. jau norėjau eiti , bet tu pradėjai prašyti , kad aš pasilikčiau ... taigi štai mes čia - išdėste viską Hazza .
- Ammm aišku ... bet kaip tu atsiradai gale kojų ? - paklausiau .
- Šito tai nežinau - atsakė juokdamasis .
- O dieve !! - sušukau .
- Kas ? - nesigaudė Hazza .
- Mano brolis yra namie ... manu tau reikia eiti ...- pasakiau .
- Tavo brolis nenori kad jo sesuo miegotu su nepažistamais vaikinais ? - paklausė juokais .
- Tu nesi nepažistamas .... tiesiok jis žino kad mes ..... - nutęsiau . Mačiau kaip vaikinas pasimetė .
- Na jis neturėjo to žinoti bet tada buvau supykus ir netyčia tai pasakiau - greit viską sumaliau .
- Aišku ... gerai tada eisiu . Pasakęs pabučiavo mane ir išėjo . Tada prisiminau kad Pezz pas mane jug miegojo ... Fuck kažkur ją pragėriau .. Išlipau iš lovos ir nuėjau į apačia . Ten buvo belenkokia betvarkė . Ai nesvarbu Zayn rengė tūsą Zayn ir tvarkis jo pasekmes pagalvojau . Niekur neradau Pezz . Nuėjau į Zayn kambarį paklausti gal jis kur nors ją matė . Bet kai atidariau kambario duris išvydau Perrie ir Zayn gulinčius kartu . Awww kaip jie mielai atrodo . Ir vėl įamžinau jų akimirką . Tik ši kart užmiršau išjungti telefono garsą upsy . Zayn ir Pezz prabudo ... dabar tai man bus paglvojau ... greit pasišalinau į savo kambarį ir vaidinau kad miegu . Po minutės į kambrį įėjo Perrie .
- Trini ... - pasakė.
- Labas rytas ir tau - vaidinau kad ką tik atsikėliau .
- Nu gi nemeluok - ūžė galvą man Perrie .
- Apie ką tu kalbi ? - paklausiau typo nesuprasdama .
- Pati prisiprašiai - pasakiusi pradėjo mane kutenti .
- Gerai gerai trinu - pasidaviau . Ištriniau nuotrauką bet kad Pezz žinotu kad aš jas dvi padariau ...
- Nu tai gal nuveikiam ką nors - paklausiau ir pakilnojau antakius .
- Kokia pedofilė tai negaliu - nusiskūndė Perrie .
- Na tai kaip su Zayn - prisiknisinėjau .
- Čiaupkis tu tik - tyldė mane Pezz . Po to kalbėjom apie viską. Mus ... mano išsikraustimą .... rinkom Pezz ir Zayn vaikų vardus ... planavom jų vestuves . Taip ir atėjo naktis .
- Einam kokį filmą pažiūrėt - pasiūliau
- Nu oky .. - sutiko draugialka .
- Noriu valgyt - suzyziau lyg mažas vaikas .
- Tai einam į apačia dar gi kas nor liko - vaidino protinga Pezz .
- Ne nelyko ... ir tikrai nevalgyčiau visų tų žmonių maisto atlekų ... varom į pardę  - paprieštaravau .
- Gerai ... - nutęsė Perrie . Biški apsitvarkėm nes atrodėm kaip bomžės . Nusileidom į apačią o ten Zayn tvarkė namus .
- Mes išeinam kai grįšim , kad nami blizgėtu - pasakiau kaip kokia mama ir uždariau namo duris . Įsėdom į mano mašiną . Po kiek laiko jau buvom beveik prie parduotuvės bet staiga iš kažkur priešais mus išdygo kažkokia mašina . Pamačiusi , kad ji trenksis į mus greit pasukau vairą taip atsirasdama kitoje kelio juostoje. Atsidariau mašinos dureles , bet niekur nėjau . Nebejaučiau nei kojų nei rankų . Visa tiesiok drebėjau . Po kiek laiko iš tos mašinos išlipo du vaikinai .
- Viskas gerai ? - atėjas prie mūsų paklausė vienas iš vaikinų .
- Ne niekas nėra gerai - tiesiok rėkiau.
- Ei kaip tu ? - nerimavo Pezz . Nieko neatsakiau tiesiog purčiau galvą taip duodama ženklą , kad man blogai .
- Gal iškviesti greitają - toliau rūpinosi Perrie .
- Ne !! - greit pasakė tas pats vaikinas .
- Ir kodėl gi ... nenori turėti nemalonumų ? - kalbėjo Pezz .
- Ne tiesiog negaliu roditis ... nes jai atvažiuos greitoji tai tuoj į pagalbą atskubės ir policija - buvo gan įsigandęs vaikinas .
- Tai ko jau prisidirbes - piktai tardė Perrie .
- Nesvarbu - nutesė vaikinas .
- Pezz važiuojam - pertraukiau juos abu .
- Tau jau geriau ? - teiravosi Perrie .
- Taip - atsakiau ir uždariusi mašinos dureles pajudėjau iš vietos taip vos nepervažiuodama vieno iš vaikinų kojos . Po kiek laiko jau buvome parduotuvės aikštelėje .
Užplūdo prisiminimai ... ta naktis .... pašautas Harry  ... Erick ... ir mūsų pirmas kartas .
- Eini tu ?? - paklausė Pezz .
- Aham - pasakiau ir nusekiau paskui ją .

Always Be TogetherWhere stories live. Discover now