27 dalis

140 9 3
                                    

Hey ! Taigi vis dėl to prisiverčiau parašyti dalį . Ir noriu pranešti , kad nusprendžiau nebeeditintį paveiksliukų virš dalies. Kadangi tai užima ganėtinai daug laiko. O dalis aš ir taip keliu retai. Taigi tikiuosi neprieštarausite dėl to. Ačiū tiems kurie dar skaito ir laukiu nuomonių po dalimi ♡

*Jade pov.*

Stovėjau per kelis namus nuo savojo ir žiūrėjau pro mašinos langą. Laukiau kol pamatysiu , kad Zayn ir kiti išeina. Nereikėjo laukti ilgai kai pastebėjau , kad Harry ir Zy įsėda įmašiną. Hmm .. įdomu kur likusieji. Tikriausiai sugalvojo gerą planą. Jiems pajudėjus iš vietos pradėjau juos sekti. Važiavau gatvėmis kaip ir jie. Bet palauk jai kas nutiks aš neturiu kuo apsiginti.
- O dieve Jade tu to gailėsiąs. - garsiai pasakau ir užkišau ranką už keleivio sėdynės. Sučiupusi ginklą padėjau jį ant sėdynės. Neklauskit iš kur pas mane jis. Nesenai kai tvarkiau mašina radau pistoletą ten. Tikriausiai jį ten padėjo Harry arba Zayn. Bet dabar džiaugiausi kad jis ten. Netrukus jie įsuko į kažkokį atokesnį kelia. Man regis važiavome pro miškus. Darėsi gan baisu nes kuo toliau tuo kelias tamsėjo. Žinau , kad Zayn ne durnas tad išsijungiau šviesas kad nesuprastu , kad yra sekamas. Netruko ilgai kai ir jų mašinos lempos užgeso. Šudas bijojau važiuoti tolyn. Jei priartėsiu per arti galiu atsitrenkti į juos , nes kelio visiškai nebesimatė. Pavažiavus dar šiek tiek išlindau iš miško ir vaizdas šiek tiek pašviesėjo. Iš kart nusiraminau kai pamačiau juos tokiu pat atstumu kaip ir prieš įvažiuojant į ši kelią. Didžiulėj pievoj matėsi didelis pastatas turbūt tas pats sandėlis. Palikau automobilį prie miško ir pasiėmusi ginklą išlipau. Netrukus išlipo ir jie. Gyriau save dėl to, kad esu tokia gera seklė morka. Tikrai tikėjausi, kad pakeliui jie mane prigaus. Zayn įėjo pirmas į sandėlį ir tada kiti iš paskos . Prisėlinau prie pastato lango ir stebėjau. Kambaryje arba greičiau tiesiog patalpoje degė lemputė mačiau stovinti Erick ir dar tris vaikinus. Vienas iš jų tikrai buvo Louis. Dieve kad tik Harry jo nenušautu. Iš tikro nežinau kodėl aš jį taip saugau. Tiesiog jis geras ir nenusipelnė viso šio mėšlo. Jei Hazza ji nudės po to tikrai gailėsis. Ir aš tai žinau.

* Harry pov. *

Su Zayn ir įsliūkinom pro galinį įėjimą. Stovėjom prie pagrindinės salės ir veikėm pagal planą. Netrukus čia turėjo pasirodyt Mark ir Dylan išjungti elektrą. Tad laukėm jų ženklo.
- Jog visi žinome koks tas Styles, taip ir prašosi mirties. Todėl ryt aš jam ją ir padovanosiu. - kalbėjo Erick. Taip norėjau nueiti ten ir nieko nelaukęs jį nudėti , bet susivaldžau. Toliau stovėjome su užtaisytais ginklais ir klausėmės jų pokalbio.
- Nors žinot turiu geresnį planą - atsiduso tas šunsnukis.
- Kirsiu per skaudesne vietą ... per jo kalaite. Kaip jos vardas ? Jade ? - nusijuokė Erick.
- Ką ?! - išgirdau Louis balsą.
- Kažkas nepatinka Tomilson ? - galiu lažintis , kad Erick šiuo metu grasina jam tuo mulkišku žvilgsniu.
- Na tau nereikia jos skriausti . Jie išsiskyrė tad tavo planas neišeis. - jaudinosi Louis. Kuo toliau tuo mane labiau kankino bloga nuojauta dėl Jad ir Tomilson. Ar tas niekšas tikrai kažką suka aplink ja ? Po kelių akimirkų šviesa užgeso.
- Šudas elektra dingo - suriko Jeames vienas iš trijulės.
- Manau eisiu patikrinti - pasakė Ben.
- Gerai tik greičiau - suurzgė Erick.

* Po 10 min.*

- Kur tas mulkis , jau turėjo grįžti ? - nepatenkintas skundėsi Erick. Louis su Jeames nieko neatsakė.
- Eikit jį surast , laiko daug neturiu ! - užrėkė jis. Jau buvom pasiruošę pult kai jie praeis pro galini išejmą. Bet tik išgirdom durų trenksmą. Tie idiotai dar kvailesni negu maniau ... mes su Zayn laukiam jų prie galinio išejmo o jie kaip iš prekybos centro išeina pro didžiules paradines duris , nors jos labiau ir panašesnės į vartus.
Neskaitant to pradėjau tikrai nervintis kadangi viskas klostėsi ne pagal planą.
- Zayn eik padėti Dylan su Mark , aš susitverkysiu - sušnabždėjau.
- Gerai , bet kaip tu ? - nerimavo.
- Viskas bus gerai - stengiausi išspausti kuo tikresne šypseną. Po Zy išejimo , netrukus suskambo Erick telefonas.
- Klausau ... taip , Zack ... dabar negaliu kalbėti ! - rėkė jis kol aš tuo metu su nutaikytu pistoletu artėjau link jo balso.
- Tai sutvarkyk tai ! - toliau šaukė kol galiausiai pajutęs įremtą ginklą į galvą nutilo ir paleido telefoną iš rankų.
- Sveikas Erick ir ate Erick - sarkastiškai nusijuokiau ir kaip tik tuo metu vėl atsirado elektra.
- Nagi , nagi ar tik čia ne mūsų mažasis Styles - linksmai kalbėjo tas šunsnukis.
- Smagu , kad dar sugebi juokauti tol kol laikau įremtą ginklą tau į galvą - šaipiausi.
- Toks aš jau esu - atsiduso.
- Greit toks nebebūsi - atkirtau. Jau buvau pasiruošęs šauti bet staiga išgirdau kieme merginos klyksmą kuris buvo labai panašus į Jade.
- Dėje , bet būsiu - nusijuokė Erick ir staigiai atsisukęs išmušė ginklą man iš rankų. Mačiau kaip ginklas nuslysta grindimis tolyn , jau norėjau eiti pasiimti jį bet išgirdau vėl tą šlykštu balsą.
- Net nebandyk Styles - suurzgė jis ir išsitraukė savo ginklą kurį turėjo už kelnių juosmens . Niekaip negalėjau nustoti galvoti apie tą riksmą , o jeigu ten tikrai Jad.
- Na dabar truputi pasilinksminsim - nusijuokė ir šovė man šoną vos kliudydamas jį. Iš skausmo susiėmiau už jo ir nugriuvau .
- Hmm ... kur šauti kitą kulką ? Žinai gal tiesiog užbaikim viską ? - nusijuokė Erick ir nusitaikė tiesiai man į galvą.

Gyliai įkvėpiau ir užsimerkiau. Jaučiau kaip širdies ritmas pagreitėjo . Užklupo adrenalinas. Girdėjau kaip Erick užtaiso pistoletą.
- Susitiksim pragare Styles - nusijuokia jis ... ir galiausiai šūvis nuaidį per visą pastatą.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 09, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Always Be TogetherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora