21 dalis

110 7 0
                                    

Buvom jau prie pardes kai pamatėm ...

Mark mašiną .
- Oky ... važiuojam kitur - nežinau kodėl tai pasakiau .
- Greitai nusiperkam maisto ir einam namo - paaiškino Perrie .
- Nu gerai ... bet greitai - griežtai pasakiau .
Įėjusios į parduotuvę prisirinkom daug saldainių ...visokiausiu batonėliu ... cipsų ...priėjus prie alchogolio sudvėjojau .
- Bandom sėkmę ? - paklausiau .
- Bandom - nutęsė . Sukaupiau visas jėgas ir priėjau prie kasos . Pardavėja skanavo mūsų prekes ,kai jos ranka jau čiupo už bunkės ji pažiūrėjo į mus ... tada į bonkę ... tada vėl į mus.
- Prašau parodyti dokumentą - pasakė mandagiai .
- Amm gerai - sumykiau ir pradėjau ieškoti jo kišenėse ... pastebėjau iš tolo ateinanti Mark . Tuomet užkišau ranką ir už lemenėlės . Mark nusijuokė . What ? Kodėl aš tai padariau ? Ai ... nesvarbu
- Nerandu ... tikriausiai palikau namuose - liūdnai pasakiau pardavėjai .
- Tuomet negaliu jums parduoti šių gėrimų - atsidūso pardavėje . Keista ... šis planas visada suveikia ...
- Štai kur jūs !! Ir vėl užmiršai pažimėjima ?? - pasakė ir parodė savyški pardavėjai . Nieko nesakiau tik šyptelėjau jam . Pardavėja pamačiusi jo pažimėjima nuskanavo likusias prekes. Jau ėjom prie mašinos kai mus pasivyjo Mark .
- Filmų vakaras ?? - paklausė .
- Panašiai - numykiau .
- Galim kartu - nusijuokė .
- Pff ... svajok - atkirto Pezz .
- Eitumet vėl į tą parką ? - toliau smalsavo .
- Dabar ?! - paklausiau .
- Na taip ... - nutęsė
- Einam - padrasino mane Perrie
- Na ačiū šendienai nuotikių man nereikia - atkirtau . Pezz žėjo į man Pupy face todėl privalėjau sutikt . Jai gal Mark patinka ?? Arba šiaip be adrenalino gyvent negali ... Tikėkimes nieko neįvyks . Jau buvom parke Mark pastatė mums kavos ... Na aš nebūčiau aš jai neapsipilčiau ...Dodėl mano palaidinė buvo demėta ir dėl to jaučiausi nekaip. Po kiek laiko Pezz paskambino mama ir liepė grįžti namo . Su Mark likom dviese . Atsisėdom ant suoliuko ir tiesiog kalbėjomes . Net nepastebėjau kaip Mark priartėjo prie manęs ir sujungė mūsų lūpas . Nežinau kodėl bet atsakiau jam į bučinį . Tuomet prisiminiau Harry ir atsitraukiau .
- Aš negaliu ... - nutęsiau .
- Taip ... tu su Harry - gan liūdnai pasakė Mark .
- Ne ...nedėl to - pasakiau . Mark pažėjo į mane .
- Taip dėl to ... - numykiau .
- Man jau laikas eiti - pasakiau .
- Leisk ... parvešiu - pasiulė kadangi Pezz išvažiavo namo o į miestą varėm su jos mašiną .
- Ne nereikia ... pareisiu pati - atsisakiau . Ir pakilusi iš vietos nuėjau link namų . Kodėl aš taip pasielgiau ?! Kodėl aš išvis atsakiau į tą bučinį ?! Parėjusi namo negalėjau galvoti apie nieką kitą , nes galvoje buvo tik Harry . Jaučiuosi kaip tikra kalė ... Bandžiau užmigti bet niekaip negalėjau ,tad išsmukau iš namų ir nuėjau pas Harry .
- Tavo tėvai yra ? - paklausiau vos spėjus vaikinui atidaryti duris .
- Ne .. o k ... - nespėjo pabaigti Hazza , nes įsisiurbiau jam į lūpas ir užokau ant jo liemens . Harry glamonėdamas mane uždarė duris ir nunešė laiptais į jo kambarį . Numetes ant lovos pradėjo mane nurenginėti . Aš taip pat neatsilikau .
- Koke proga ? - paklausė Hazza vis dar glamonėdamas mano kūną .
- Namie buvo nuobodu ... pagalvojau reiktu nuveikti kažką prasmingo - atkirtau . Galiausiai jau buvome nuogi . Harry lėtai bet visu giliu įėjo į mane priversdamas mane išleisti garsia dejonę . Kuo toliau tuo Hazza judėdavo greičiau . Kai viskas baigėsi Harry krito šalia manęs . Nežinau kodėl,bet dabar jaučiuosi dar šudiniau. Ir ką aš norėjau tuo pasiekti ? Maniau, kad naktis su Hazza viska ištaisis. Manau jam reiktu pasakyti apie mame ir Mark. Bet aš negaliu... Harry su Mark beveik geriausi draugai. Ahh ... Jade ir į ką tu įsivėliai...

Always Be TogetherWhere stories live. Discover now