- Jade .. kelkis reikia ruoštis.. negi nori pavėluoti..juk šiandien pirma diena šulei ... - pradėjo zyst Pezz .
- Noriu miego .. - pasakiau atseit nelaiminga .
- Kelkis - griežtai pasakė Pezz
- Pati kalta , kad miegot nedavei .. sakiau ramyntis tau neeee.. toliau kaip daune žvengiai - atkirtau
- Nuuu sorry kelkis gi nu - zyzėPo kokių 10 min šiaip ne taip išsivartėliojau iš lovos . Nuėjau į tuoleta Pezz valėsi dantis . Atlikusi ritinį rituoalą nuėjau į kambarį Pezz kaip seklys morka paskui manę atsekė. Ir tik dabar supratom kas vyksta mano kambary po žemę visur išmetiti spragėsiai , guminukai . Apsitvarkiau kol Pezz su Jesy chat'ino
Ahhh ta Pezz .... priėjau prie lovos ir atklojau antklode o ten po visą lova čipsai išmetiti . Ne nu Pezz vakar čipsu paką susprogdyno .
- Eini rinkt - pasakiau .
- Nu matai aš užsiemus - atsakė dza balsu.
- Pezz - pasakiau gan rimtai .
- Nu gerai.. - burbė nelaimingą .
Kai susitvarkėm (Pezz tuos čipsus valgė ) apsirengėm , susitvarkėm plaukus , makiaža (minimaliai)
Apsirengiau didelį džemperį, juodus džinsus ir užsidėjau akinius nuo saulės.
Tiesiog esu žiauriai užtynus po vakar ir miegojau 2 h. Tai tikrai nežadu dėtis kokios suknelės ar panašiai tikriausiai klasiokai pagalvos , kad per vasarą pasidariau maroze bet kam tie klasiokai rūpi ? Pff... tikrai ne man.O Pezz apsirengė panašiai tik daug padoriau.
-Su tavo drabūžiais atrodau kaip tavo močiutė - juokais pasakė Pezz.
- Nes tu ir esi močiutė - juokavau
- Neižeidinėk manęs man tik 17 - atseit naliminga pasakė Pezz .
Po to nusileidom į virtuvę ten mano mama gamino blynelius su bananais o
Zayn jau valge prie stalo ( Zayn - tai mano brolis ) . Pažiūrėjau į Perrie ir pakilnojau antakius . Ji man vožė per pilva susyriečiau ir vaidinau , kad man skauda . Įdomu dėl ko visa tai ?? O gi dėl to , kad Pezz nuo vaikyste įsimylėjusi mano brolį . Juokinga istorija ten su jais būvo per mano beroc 11-kta gymtadieni jie pasibūčiavo ... Ahh kaip man gera priminti tai Pezz...
- Labas rytas - abi vienu metu surikom.
- Labas ir jums - nusišipsojo mama .
- Gal galit taip nerėkt kai kas mažai miegojo - bandė vaidint Zayn.
- Labas ir tau - su sarkazmu pasakiau.
Ne tu vienas mažai miegojai - prabilo Pezz .
Su Pezz abi prisikrovėm po didžiulę lėkštę blinelių ir prisivarėm belen kiek klevų sirupo . Zayn žiūrėjo į mus kaip į debiles o mama juokėsi iš mūsų
- Nu nesityčiokit .. mes daug valgom.. - pasakiau atseit labai nelaiminga.
- Jade mums jau laikas į šule - pasakė Pezz .
- Ne jum vienom - nusiskūndė Zayn .
Kai jau išėjom iš namų atrakinau savo mašiniuką Audi q7... dabar galvojat iš kur aš tokį paroviau o gi mano bratucha man jį atidave nes jam tas mat atsibodo nusipirko BMW x1 jis tiesiog pamišes dėl mašinų ir motociklų ...
- Jus čia tripaloski stiliuką gaudot ?? - Zayn žvengdamas pasakė .
- Gal ... nepatinka kaž kas ?? - paklausiau .
- Perrie kaip Perrie bet tu tai tikrai kaip marozė atrodai .. - pasakė Zayn
Ir įsėdo į savo mašiną . O mes į mano .
- Čia komplimentas buvo - pasakiau Pezz su pedo smile .
- Eik tu durne .. važiuok tik kol nepavelavom - paragino mane Pezz .
KAMU SEDANG MEMBACA
Always Be Together
AcakHarry - 18-lik metis populiarus vaikinas turintis baisią praeitį ir bandantis atsikratyti senų įpročių Jade - 17-lik metė paprasta mergina gyvenanti savo gyvenima ir turinti kelias drauges Jai to pakako kol vieną diena jis pasirodė jos gyvenime ir a...