9.

2.4K 234 6
                                    

Ve dveřích byl můj otec. Já si začal tělo zakrývat dekou která byla úhledně složená na pohovce. Otec ke mě přišel a pohladil mě po hlavě zašeptal mi pár konejšivích slov. Trochu jsme se uklidnil a poté co odešel jsem se začal oblékat.

***

Už jsem po večeři a teprve teď jsme dostal odvahu vzít do ruky mobil jakmile jsem ho odemkl měl jsem málem infarkt. Bylo tam 218 nepřečtených zpráv z instagramu. Rozhodl jsem si je tedy zobrazit. Asi tak 100 krát tam bylo napsáno promiň pak slohovky o tom jak to nechtěl říct a nakonec i fotka. Fotka na které brečí. Napsal jsme mu tedy zprávu. (samozrejme velmi obsáhlou zprávu.😂)

Jiminie👼🏻💦: ....

můj Yoongie🤤💖: ty jsi odepsal. Oh my god. Jsi v POŘÁDKU? Chci se ti omluvit.

Jiminie👼🏻💦: dnes už mi NEPIŠ!

můj Yoongie🤤💖: ale notak. Já potřebuji si s tebou psát. Musím ti to vysvětlit. A omluvit se ti. A všechno.

Jiminie👼🏻💦: dobrou noc.

můj Yoongie🤤💖: agh. Nu dobrá dobrou noc ať se krásně vyspinkáš.

Odložil jsem mobil a opravdu usnul.

***

Ráno jsem se probudil udělal vše potřebné a šel do školy. Vůbec mě to tam nebavilo. Po vyučování jsem šel ke skříňkám. Obul jsme si své růžové boty a mohl jít. U dveří byla ale ohromná tlačenice. Chvilku jsem čekal, když jsem měl možnost projít vydal jsem se tedy dveřmi ven. Pomalu jsem se tlačil mezi davem ostatních žáků. Najednou jsem narazil do velikého černocha podle toho co měl na sobě vypadal jako ochranka. Omluvil jsem se a když jsme se podíval za něj byl tam on. Min Yoongi. Zamrzl jsem. Stal jsem tam jak přikovaný. A on si mě všiml.

Texting YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat