Zíral jsem na něj a on na mě. V ruce měl ohromnou kytku a pomalu ke mě přikráčel. Byl víšší jak já asi o hlavu. Takže jsem automaticky hlavu mírně zaklonil. Momentálně mi bylo jedno že na mě všichni koukali. On řekl "Chci se ti omluvit Minnie nechtěl jsem ti ublížit." do rukou mi dal růže. Přivoněl jsem k nim a vzápětí mu je omlátil o hlavu a začal brečet. Yoongi měl všude okvětní lístky růží. Vypadal velmi smutně. Otočil jsem se a chtěl odejít, ale on mě chytil za ruku. Nechtěl jsem aby na nás všichni takhle koukali. On se ke mě přiblížil. "Nech mě ti to vysvětlit. Vezmu tě kam budeš chtít." jen jsem přikývl a utřel si slzy. Za ruku mě táhl ke svému sporťáku. "Kam chceš jít?" Zamyslel jsme se. "do cukrárny!" řekl jsme s jiskřičkami v očích. "dobře" řekl a usmál se. Bože ten úsměv. Asi jsem mu už odpustil. Otevřel mi dveře od auta a já nasedl, zase je zavřel. Vyrazili jsme do nějaké cukrárny. Po příchodu jsem okamžitě začal skákat po obchodě sem a tam a od jednoho dortíku k druhému. Yoongi stál jen uprostřed obchodu a sledoval moji nadčenost. Nakonec mi to došlo a přestal jsem poskakovat. Yoongi si objednal pouze kafe a já dva dortík a čokoládu. "Minnie chtěl bych se ti za vše omluvit. A říct ti že s Abby jsem se rozešel. Prostě už mě nebavilo jak mi vysávala jen kreditu. A vím že tě to muselo hrozně moc bolet, když jsi to slyšel. Moc mě to mrzí." dokončil svůj monolog. " No.. Yoongi já dobře. Odpouštím ti." řekl jsem a ujedl kousek dortíku.
ČTEŠ
Texting Yoonmin
FanfictionKniha se týká Jimina, který obdivuje modela Yoongiho. Jimin má, ale jedno menší tajemství. Jak na něj bude okolí reagovat? Začne si Yoongi s nesebevědomím Jiminem psát? Začátek: 5. ledna 2018